Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen saanut/joutunut katselemaan kun kaveri seurustelee tumman miehen kanssa.

Vierailija
11.03.2010 |

Ja olen tullut siihen tulokseen (kaverini myös) että se on pummi, samoin kuin hänen monet ystävänsä.

On töissä mutta pummaa sitten puolisoltaa ja muilta tutuilta, ruuasta vaatteisiin pitäis tummaa herraa avittaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hänellä on myös puoliso jolta pummaa rahaa

Vierailija
2/9 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ne suoraan rahaa pyydä mutta vaikkapa "osta mulle kuukausilippu" tai "kun käyt ruotsissa niin tuo mulle tuliaisiksi sieltä yhdestä kaupasta housut"

Jos menevät limulle niin se on nainen joka maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtöön. Olen naimisissa ulkomaalaisen kanssa, eikä multa ole koskaan pyydelty mihinkään rahaa. Yhdessä hoidetaan talouden maksut ja kauppalaskutkin hoitaa yleensä mies aina, jollen satu menemään yksin kauppaan.

Eli ehkä nyt ei kuitenkaan kannattane yleistää myöskään tässä asiassa.

Vierailija
4/9 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ne suoraan rahaa pyydä mutta vaikkapa "osta mulle kuukausilippu" tai "kun käyt ruotsissa niin tuo mulle tuliaisiksi sieltä yhdestä kaupasta housut" Jos menevät limulle niin se on nainen joka maksaa.

ketju missa suomalaiset miehet kayttaytyivat aivan samalla tavalla?

Vierailija
5/9 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mun mielestä on ihan ok pyytää toiselta jotain, mutta jos ei asuu toisen naisen kanssa ja toisen kanssa "seurustelee" ja pummailee lippuja, vaatteita, ruokaa jne. itse koskaan maksamatta mitään, on tosiaankin pummi!

Vierailija
6/9 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee tuohon kelkkaan niin mikäs siinä.

Jää niitä viisaampia meille muille.

Vierailija
7/9 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suomalainen mies, joka pummaa aina rahaa kun mahdollista, kaikilta yrittää. Kahvirahaa automaatille, kato on muka pieni laina mutta kun se tekee sitä jatkuvati. Tosi ärsyttävä tyyppi.

Olen jo opetellut sanomaan ei.

Vierailija
8/9 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suomalainen mies, joka pummaa aina rahaa kun mahdollista, kaikilta yrittää. Kahvirahaa automaatille, kato on muka pieni laina mutta kun se tekee sitä jatkuvati. Tosi ärsyttävä tyyppi. Olen jo opetellut sanomaan ei.

Vierailija
9/9 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suomalainen mies, joka pummaa aina rahaa kun mahdollista, kaikilta yrittää. Kahvirahaa automaatille, kato on muka pieni laina mutta kun se tekee sitä jatkuvati. Tosi ärsyttävä tyyppi. Olen jo opetellut sanomaan ei.

Se mies pyytää just aina kahvirahaa meilläkin muka LAINAAN, eipä ole koskaan tullut maksamaan takas. Eilen minulta, tänään kollegalta...onneksi mekin saadaan sanottua ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme