mitä tehdä miehen kanssa hotelliviikonloppuna..
Kommentit (12)
vanhoja kavereita, sen jälkeen käytiin vielä toisessa paikassa drinksuilla ja mentiin hotelliin.
Syödä ravintolassa pitkän kaavan kautta, shoppailla, käydä leffassa tai teatterissa, rakastella, katella suihkunraikkaina kylpytakit päällä ja tohvelit jalassa sängylta telkkaa ja juoda kuoharia, käydä salilla, kävelemässä... Voi, mä keksisin vaikka mitä.
koko hotelliviikonloput että mua ei kiinnosta pätkäänkään.
Jos mä saisin valita, niin veisin ukon jonnekin eräkämpäle mieeluummin. Sinne sekin saattaisi jopa lähteä.
Mutta ei me saada ketään hoitamaan lapsukaisia jotta saatais lähtee rauhassa rymyämään :)
mennään syömään pitkän kaavan mukaan, sitten drinksuille ja hotellille touhuamaan..
ja haluatteko nähdä ihan nähtävyyksiä vai muuten vaan rentoutua. Mutta me ainakin ihan vaan oltaisiin, käytäisiin kävelyllä kaupungilla, istuttaisiin jossain kivassa paikassa lounaalla ja viinilasillisella, käytäisiin illalla syömässä hyvin, ostettaisiin shampanjapullo ja pulahdettaisiin kylpyyn hotellihuoneessa, nukuttaisiin pitkään ja sitten mentäisiin kaikessa rauhassa aamiaiselle... EI shoppailtaisi, se olisi vihonviimeinen juttu ;).
ja sit syöty kunnolla ...parin baarin kautta kämpille.
että tollasta täytyy kysyä muilta ihmisiltä.
tietty.