Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö 43v odottajaa kohtalotoveriksi?

11.03.2010 |

Tulin ensi kertaa tälle palstalle ja huomasin, että tammikuun jälkeen ei ole kukaan kirjoittanut. Olisin kuitenkin keskustelukavereiden tarpeessa. Olen 43v ja raskausviikkoja takana 30. Kyseessä on yllätysraskaus mahdollisimman epäotollisessa tilanteessa. Onko muita 40+-odottajia? Kertokaa kokemuksistanne...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää siis minulla 40 v. ja miehellä 43 v. Meillä on ennestään kolme lasta (-99,-03,-05) ja nyt odotellaan neljättä. Ihan alkuvaiheessa ollaan, rv 7 menossa ja hirveä pahoinvointi päällä. Raskaus tuli todella suurena yllätyksenä ja järkytyksenä. Mietin ensin raskauden keskeytystäkin, kun tuntui etten taida jaksaa neljän lapsen kanssa. Mies kuitenkin sai vakuutettua, että kyllä tästä selvitään. Tässä nyt on sitten vaan yritetty sopeutua ajatukseen alkujärkytyksen jälkeen. Vähän kyllä pelottaa, miten kertoa tästä työnantajalle. Aloitin vasta viime elokuussa uudessa työpaikassa ja syksyllä pitäisi jäädä jo äitiyslomalle. Kotikin alkaa käydä ahtaaksi tälle porukalle. Ei kuitenkaan haluta muuttaa mihinkään, koska vasta joitakin vuosia sitten saatiin talo rakennettua. Yritetään jotenkin mahtua. Suuri osa vauvantarvikkeista on annettu pois, joten nekin pitäisi hankkia kaikki uusiksi. Ja auto pitäisi vaihtaa isompaan...Onhan näitä kaikenlaisia huolia.

Vierailija
2/7 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä yllätysraskaus kerta kaikkiaan. Olen 44 ja mies jonkun vuoden vanhempi. Aikoinaan todettu että meille ei lapsia suoda ja nyt teki luontoäiti tepposen. Meillä on nyt 5 vkoinen tyttövauva.

Elämä heitti kuperkeikkaa ja nyt iski koliikki - huudetaan aamulla - päivällä - illalla ja yöllä. Aloitti tosin vasta nyt - jos kolmen kuukauden ikä on sen raja niin jäljellä on kaksi ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää 43 enkä raskaana, mutta 43-vuotiaana odotin meidän toista lasta. Olin iloisesti yllättynyt, sillä meille ei enää pitänyt lasta tulla. Työtilanteeni oli aika kurja, joten siihen tuli sopiva tauko.

Mutta kotona olo ei minulle oikein sovi. Rakastan lapsiani, mutta en kerta kaikkiaan pidä kotihommista ja pyykkiä tulee! Miehen kanssa menee huonosti. Hän ei pysty sopeutumaan siihen, että meillä on lapsia. Koti kun ei ole ihan saman näköinen kuin ennen lapsia.

Toivon sinulle onnea ja kaikkea hyvää raskauden aikana ja sen jälkeen!

Vierailija
4/7 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 v ja nyt 19+1, esikoista odotan ja olen asiasta niiiiin onnellinen :-) vaikka yksin lastani odotankin.

Joko sun lapsukainen on syntynyt? Onko kyseeessä ensimmäinen vai löytyykö kotoota sisaruksia?

Vierailija
5/7 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja neljättä odotan aika alussa. Ei mikään yllätys. YLlätys onkin ollut se, että onkin niin epävarma olo, vaan kaippa sitä kaikesta selvitään. Reilu vuosi sitten oli keskenmeno noin 11rv ja sekin nyt kummittelee taustalla eli lisää epävarmuutta. Menisipä vaan tämä yökkiolo jo pois.

Vierailija
6/7 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Täällä toinen 42 v. onnellinen esikoisen yksinodottaja ; ) Toivottavasti kaikki on sujunut hyvin. Itselläni on laskettu aika heinäkuun alussa, joten viimeiset viikot menossa!

Vierailija
7/7 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa vähän myöhässä tähän viestiin, mutta olin 43 v, kun sain ensimmäisen lapsen viime vuonna joulukuussa ja kaikki meni hyvin ja terve poika syntyi. Yllätysraskaus oli myös, mutta nyt kaikki hyvin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi