Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se valehteleva mies, josta kerroin aiemmin täällä

Vierailija
11.03.2010 |

ei tiedä rakastaako minua (vähän aikaa sitten ennen kuin jäi valeheesta kiinni sano, että rakastaa). Siksi ei tiedä, kun olen häntä pettänyt ja toisen kerran hän otti hyvin raskaasti, kun meillä oli silloin jo yhteiset lapset ja pimitin asiaa 3 vuotta! (hyi saatana miksi yleensäkin olen mennyt sellaista tekemään. Jätin kertomatta alunperin siksi, kun en halunut erota, mutta toisaalta en voinut elää valheessakaan.)

Mies on muka antanut anteeksi, mutta itse jos jää kiinni valheesta niin minä olenkin se suurin syyllinen ja mies on heti tahtomassa avioeroa, minä olen hänet rikkonut, minä olen tehnyt hänestä sellaisen ihmisen joka epäilee, hän ei ole kuulema ennen ollut sellainen.

Mies on keksinyt olemattomia henkilöitä, missä äitinsä ja isänsä on töissä ja vaikka mitä stooria heittänyt. Nyt väittää, että on taipumuksestaan paranutunut, koska se "tarinan kertominen" on kuulunut siihen kun hän käytti runsaasti alkoholia. Jos vanhoista jutuista tulee puhe, niin mies valehtelee niistäkin. Toisaalta mies on sanonut, että taakse, ikäviin asioihin ei saa katsoa, tottahan se on. Miksi niitä miettiä ylipäätänsä?

Joka tapauksessa minusta ei kovin hyvältä tunnu harrastaa seksiä tuollaisen kanssa, kun enhän minä tiedä rakastaako se minua. Jos hän on hyvä ihminen ja jossain vaiheessa pystyy rakastamaan minua, niin kaipa se voi tajuta, että ei minulle tartte valehella.

Mutta jos mies on edelleen sairas ja haluaa valehella, niin haluaako valehtelijat valehella just läheisille ihmisille, että näkevät miten heidän päänsä sekoittuu. (ja mulla on kyllä totaalliesti sekoittunut. Epäilen kaikkea. Lupasin kyllä, että käytän sellaista strategiaa, että luotan 100 % kyllä ne valheet paljastuu jossain vaiheessa. Niin ei voi ainakaan homma olla minusta kiinni: Eli jos epäilen niin se mitä epäilen tapahtuu kuitenkin.) Miksi ei voisi tulla vaikka jonnekkiin vauvapalstalle esittämään jotain muuta kuin on? *höm*

Kai mulla on oikeus kieltäytyä seksistä, kun en tiedä onko kaikki kunnossa. Ehkä mieskin haluaa miettiä haluaako se tosissaan olla minun kanssa?

Niin jos sanotaan, että vanha käytös ennustaa uutta, niin itse ainakin meinasin olla pettämättä. Se ei ole vaikeaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostellu niitä aina ylös. Nyt en haulla löytänyt...

Vierailija
2/6 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet pettää ja valheet liittyy siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee vittu terapiaan tai jotain!

Eikö sulla ole kavereita?

Jos se mies noin kovasti ärsyttää, ni jätä se!

Vierailija
4/6 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa olla niin että miehesi ei ole päässyt yli tuosta pettämis asiasta ja on loukkaantunut ja tämän takia kokee että voi itse käyttäytyä näin

Vierailija
5/6 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa olla niin että miehesi ei ole päässyt yli tuosta pettämis asiasta ja on loukkaantunut ja tämän takia kokee että voi itse käyttäytyä näin

eihän ne valehtelut ole olleet ollenkaan mun pettämisestä riippuvaisia, koska ovat alkaneet ennen sitä ja siitä on jo melkein vuosi kun olen kertonut. Ehkä se käyttäytyy "vahingossa" niin ja jos jää kiinni niin hyökkää mun kimppuun. Enpä enää voi puolustauta. Minun pitää sitten vaan lähteä, jos tuo ei lopu. Ja ilmoittaa soskuunkin millainen tuo mies on. Onhan siellä jo tiedot kyllä tuosta valehtelusta.

Vierailija
6/6 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee vittu terapiaan tai jotain!

Eikö sulla ole kavereita?

Jos se mies noin kovasti ärsyttää, ni jätä se!

äijä on jotenkin sairas tai pahankurinen. Itse haluaisin että se on terve. Tai mietin olisikohan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä