Lantio 92 cm, vyötärö 66 cm. Mitä mieltä suhteesta?
En tosin ole varma mittasinko ihan oikeasta kohdasta.
Pituus 165 ja paino 57
Kommentit (40)
B-kupit ovat liian pienet jotta olisit tarpeeksi kurvikas.
Jos olet 165 pitkä, niin ensiksi kannattaa mennä kuntosalille ja hankkia hieman lisää lihaksia, jotta kilosi nousisivat tuohon 65:een, samalla saisit hieman enemmän rinnanympärystä (mikä on muuten kuppikokosi lisäksi tuo etunumero liiveissäsi?) 70 vai 75 B?
Tähtää seuraaviin mittoihin:
165 pituus
65 kg
75 DD
ry 99
vyötärö 66
lantio 99
Ja ehdottomasti pyöreät pitkät reidet ja kapea pitkänpuoleinen kaula.
teillä kaikilla on noin leveet lantiot? Mulla 84 cm.
mutta sun vyötärö on varmaan jotain 65?
Vittu et oon ruma :(
22
vyötärö 115 cm
lantio 125 cm
rinnanympärystä en tiedä, mut tissit valtavat 85 DD ainakin
Mulla lantio 96 cm ja vyötärö 65 cm paino 61 kg ja pituus 170cm, läski olo. Haluaisin pudottaa painoa 10 kg.
Minä: lantio 97cm, vyötärö 66cm, paino 70kg ja pituus 175cm. Läski fiilis, mutta mulle riittäisi 5-7 kilon painonpudotus.
Ihan jees.
Minä.
Vy 62cm
Ly 90cm
Ry82cm (eikä naurata, otan silarit kunhan rahaa löytyy tarpeeksi)
155cm & 50kg, jalankoko 35-36.
Ei taatusti löydy av:lta toista yhtä pötköä epänaista kuin mä:
mitat 78 - 74 - 84
ja 52kg/163cm
Kaikki ekstra kertyy aina mahaan, vaikka jopa karppaan (ainakin joskus) ja harrastan pilatesta (ainakin joskus)
mitat siis tietty järjestyksessä rinta - vyötärö - lantio
tiimalasivartalon mitta? Mulla on mitat joku 90- 66- 92 ja näytän kyllä ihan tasapaksulta. En ole mielestäni läski (161/57, eli pitäisi kyllä varmaan tuntea itsensä läksiksi), mutta mun mielestä just semmonen kurvikas vartalo olisi paras.
se ns. täydellinen on 60-90-60, eli aika lähellä olet.
Siis 90-60-90 tietenkin. Hyvää huomenta! :D
ja mäkin olen kurvikas joten jos teillä on vyötärö vielä 10cm kapeampi ja lantio ja rinta saman kun mulla niin olette kyllä kurvikkaita. Ei noilla mitoilla voi olla tasapaksu..?
Eli edestä ei ole kauhean leveä lantio, mutta pylly on pyöreä sivusta katsottuna. Siis kurvit ei näy edestä vaan sivusta... Sama juttu rintojen kohdalta: kapea edestä ja ne tissit sitten on siinä puskurina (jos b-kuppia nyt puskuriksi voi kutsua...). Eli ei taida olla mikään yleinen ihanne nää mun 85-65-92-mitat 57kg painolla ja 165cm pituudella.
ap
jos onnistisit laihtumaan, olisit nätti nainen.
Mulla taas ei ole mitään toivoa, koska kuten miehenikin sanoi, vaikka laihdittaisin miten paljon, en silti saisi vyötäröä ja pienet erikokoiset tissit katoaisivat olemattomiin. Mulla on lisäksi vähän kuopparintaa ja ihan latta perse. Eli aivan karsea kroppa, jonka ainoa hyvä puoli on 19 painoindeksi.
22
pituus 171
paino 70
mitat ylhäältä alas 99-80-101
onkohan mitään toivoa =( ikääkin jo 44.
Sullahan on ihan naiselliset mitat.
T: 22 pötkö
Rinnanympärys on suunnilleen 85 cm eli taidan olla päärynä? :)
Onko kovin epäsuhta tuo ero lantion (92) ja ry:n välillä. Miten noihin suhteutuu vyötärö 65 (tarkistusmittaus suoritettu ;))? Onko liian tasapaksu ollakseen ns. ihannevartalo?
mikä on rintojen ympärysmitta. Nuo edellä olevat eivät yksin vielä kerro tarpeeksi.