Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahistaa työtön mies!

Vierailija
11.03.2010 |

Mies ollut koht puoli vuotta työtön. Ammatti on ja pitkä työura. Ei oo moneen haastatteluun päässyt ja nyt taas yhdestä tuli kieltävä vastaus. Ala on sellanen että töitä ei todella ole.

Mutta mä en jaksa enää! Mies ei ota mitään apuja vastaan esim. hakupapereidensa kanssa, vaikka minä olen työnhakijana paljon kokeneempi. Hänellä myös tekninen ammatti, eikä ehkä osaa niin kynällä sivaltaa. Kyllä vituttaa.

Vituttaa käydä töissä ja opiskella kun toinen on päivät kotona. Eilen hermostuin tästä, koska tuli se kieltävä vastaus. Mies suuttui ja sanoi että lyttään häntä, enkä tue, vaikka pitäisi.

Totesin että ihminen se minäki olen. Miten sellasta ihmistä tuetaan, joka asettuu kaiken työnahaun yläpuolelle, eikä ole tänä aikana edes palkkatoivettaan tiputtanut. Eikä mitään apua ota vastaan.

Mun mielestä sillä on vika nimenomaan asenteessa ja työnhakuasiakirjoissa. Ei tajua et sillä ei ole mitään väliä jos on muodollisesti pätevä, kun päteviä hakijoita on 100 joista 50 panostaa hakemukseen.

Joo, en tiiä miks kirjotin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun mieheni oli työtön, se oli todella masentavaa aikaa.

Vierailija
2/2 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää toisenlaisella hakemuksella." Jotenkin varovasti lähestyä asiaa.. Tiedän kyllä että toisen työttömyys on todella masentavaa ja ahdistavaa. Varsinkin tänä aikana työpaikoista on kova kilpailu.

Minun mieheni on ulkomaalainen ja ihan koulutettu ihminen, ja alussa näytti ettei hän tule koskaan saamaankaan mitään työtä, koska maahanmuuttajille asetetaan niin kovat vaatimukset. Mutta sitten sinnikyyden ja kovan yrittämisen kautta hän pääsi työharjoitteluun ja sitä kautta sai työpaikan, tosin ei omalta alaltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi