Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaiset (fantasioinnista)

Vierailija
19.03.2010 |

Uskotteko te, että miehenne pystyvät olevan fantasioimatta muista naisista, kun yleensä näytetään ajateltavan, että fantasiat ovat ihan normaalia miehen (naisen?) elämässä?

Onkos teillä seksuaallisia fantasioita, jotka kohdistuvat muihin miehiin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko te, että miehenne pystyvät olevan fantasioimatta muista naisista, kun yleensä näytetään ajateltavan, että fantasiat ovat ihan normaalia miehen (naisen?) elämässä?

Onkos teillä seksuaallisia fantasioita, jotka kohdistuvat muihin miehiin?

ap

Vierailija
2/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämään niin ettei ikinä ajatuksissaan himoitse mitään. Se on kuitenkin syntiä ja osoitus siitä, että ihminen on syntinen eikä pääse syntisyydestään eroon vaikka kuinka yrittäisi. Siksi ihminen tarvitseekin Jeesuksen armoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kysymykseen on istutettu jo valmis vastaus, jonka mukaan uskovainen on naiivi ja tyhmä siveydensipuli ja tarkoituksena on saada aikaan ketju, missä uskovaisia valistetaan, että sekä uskovainen itse ja hänen miehensä fantasioivat paljon ja kaikenlaista, mutta eivät vain myönnä sitä. Kyllä av-palsta tietää totuuden.

miks kukaan uskovainen ei tähän vastaa?

Vierailija
4/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista naisista, vaikka en ole aiheesta koskaan hänen kanssaan keskustellut.

2.KYllä, välillä näen märkää unta jostain toisesta miehestä.

Kumpaakaan en pidä syntinä.

t. vl

Vierailija
5/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeus fantasioida

Vierailija
6/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko fantasioiminen jotain muuta?

Ja ap halusi kuulla aitoja ja rehellisiä uskovaisten mielipiteitä. En olisi ainakaan itse alkanut riehnata, olenhan itsekin uskovainen (ja mietin onko fantasioiminen syntiä. tosin en itse sitä kamalasti tee).

ap

Vierailija
7/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista naisista, vaikka en ole aiheesta koskaan hänen kanssaan keskustellut. 2.KYllä, välillä näen märkää unta jostain toisesta miehestä. Kumpaakaan en pidä syntinä. t. vl

Raamattu sanoo näin:

Matteus 5:

27 "Teille on opetettu tämä käsky: 'Älä tee aviorikosta.'

28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan."

Vierailija
8/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista naisista, vaikka en ole aiheesta koskaan hänen kanssaan keskustellut. 2.KYllä, välillä näen märkää unta jostain toisesta miehestä. Kumpaakaan en pidä syntinä. t. vl

Raamattu sanoo näin: Matteus 5: 27 "Teille on opetettu tämä käsky: 'Älä tee aviorikosta.' 28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan."

vielä selkeämmällä suomen kielellä:

27 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Älä tee huorin'.

28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.

Vierailija
9/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En himoitse toisia miehiä. Eivät kiinnosta seksuaalisesti lainkaan.

En usko että miehenikään on kiinnostunut muista naisista tai että katsoisi himoiten toisia naisia.

Fantasia, siis kuvitelmat tai päiviäunet seksin alueella, ovat minusta ihan eri asia kuin tuijottaa kolmatta osapuolta ja himoita tätä.

Ajattelen myös että unilleen ei mitään voi, eikä aamulla tarvitse tehdä katumusharjoituksia jos on nähnyt pikkutuhman tai läpimärän unen.

Olkoot ne miten alitajuisia tahansa unitutkijoiden ja kotipsykologien mielestä..

Mutta ap:n alkuperäiseen kysymykseen vastaus:

Silloin kun minulla ja miehellä oli seksielämää olin siihen tyytyväinen enkä fantasoinut yhtään millään.

Mulla ON OLLUT ennen tätä miestä sitkeä fantasia, jota en ikimaailmassa toteuttaisi. Se oli selkeä fantasia. Ei muuta, ei toteutettava. Siksi, että olen oikeassa elämässä ihan liian häveliäs siihen, mitä fantasioin. En ole oikeasti niin kaunis ja kiinteä ja upeakroppainen kuin tuossa fantasiassani, siksi sitä ei voi ottaa käytäntöön.

NYT meillä miehen kanssa on erinnäisistä syistä seksi hyllyllä odottamassa aikaa, että on voimavaroja moiseen hikileikkiin. En näe märkiä unia. En fantasoi.

Miehen puolesta en voi sanoa mitään, omasta puolesta voin vain puhua.

Raamattu sanoo näin: Matteus 5: 27 "Teille on opetettu tämä käsky: 'Älä tee aviorikosta.' 28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan."

vielä selkeämmällä suomen kielellä: 27 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Älä tee huorin'. 28 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista himoiten häntä, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi