Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ns. viherpiiperot ja maailmanparantajat

Vierailija
10.03.2010 |

on kaikkein pahimpia rasisteja ja tuomitsijoita itse!

samalla kun syytetään muita maailman tilasta, itse luullaan, että maailma parantuu suuta loputtomasti louskuttamalla.

Tuttu piipero haukkui äsken lenkillä mersumiehen joka ajoi ohi. Mikä helkutin oikeus sillä siihen oli? Siinä syyllistyi piipero ihan samaan rasismiin itse. Ihmisellä on oikeus omiin valintoihinsa olivat ne sitten mersu tai ekologinen elämä. eikä toisilla ole oikeutta tuomita toisien valintoja!

kukaan ihminen ei ole toistaan parempi!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä niputat nyt kaikki ekologisesti ajattelevat ihmiset samaan kastiin? Etkö sinä nyt tällä tekstillä osoita olevasi parempi kuin tämä ystäväsi?

Vierailija
2/7 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitäkin jotka osaavat olla hiljaa ja tekevät vain, elävät niinkuin oikeaksi näkevät. Heistä et tiedä, koska he eivät pidä mitään melua itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taipumustensa toteuttamisen on yhtä hyvä kuin muutkin.

Ihan miten vaan. Mielestäni "ekologisesti" elävä ihminen on todellakin parempi kuin itsekkäästi törsäilevä. Ja muutenkin tuo ap:n teksti oli täyttä paskaa joka sana.

Vierailija
4/7 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä lähtökohtana, että mersumies oli rasisti? Mitä ylipäätänsä rasismilla on tekemistä koko tämän jutun kanssa.

Eli miksi piipero haukkui mersumiehen? Jos arvosteli ökyauton hankintaa, niin siihen nyt todellakin on oikeus. Täällä kun on sananvapaus, eikä mersun arvostelu ole mitään rasismia, joka taas on nääs rotusyrjintää.

Vierailija
5/7 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa syyllistää siitä ihmisiä - syyllisyys on ihan aliarvostettua nykyään. Ikävä kyllä elintapamme täällä lännessä ovat kestämättömät, ja siihen olisi tultava jotain muutosta ihan lähiaikoina, jos haluamme että myös meidän sukupolven jälkeen täällä pystyy elämään.

Vierailija
6/7 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi sinä ap olet noin sydämellisen ja avarakatseisen oloinen...

Vierailija
7/7 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kieltänyt mitään, mistä syytitte edellisissä viesteissä. Tottakai ihmisen pitää ajatella yhteistä tulevaisuutte, tehdä ekologisia valintoja jne. jne.

Itse kannatan kaikkea tätä myös.

Mutta pointtina oli, että en minä eikä kukaan voi tietää ns. mersumiehen ekologisia valintoja, joten emme voi syyllistää ja yleistää tai tuomita ihmisiä. Hänen dieselautonsa on varmasti vähäpäästöisempi kuin meikäläisen tai viherpiipero ystäväni vanhat bensalouskut 80-luvulta. Voi olla, että hänen kulutuksensa on paljon pienempi kuin minun.

Juuri kaverin facebook-seinällä eräs mies syytti kertakäyttövaippoja käyttäviä äitejä ilmastonmuutoksesta.

Sama jätkä oli tulossa toiselta thaimaan lomaltaan puolen vuoden sisällä (enkä usko, että hän sinne polkupyöräili).

Ymmärrättekö te, ettei pelkkä OMA vakaumus anna OIKEUTTA TUOMITA muita ihmisiä?!

Ja kyllä normaalin ihmisen moraali pystyy peruskeskustelussa erittelemään ns. hyvät ja huonot teot eli en ollut vertaamassa tässä pedofiilejä, hei haloo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme