Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orgasmi + raskauden käynnistys

Vierailija
10.03.2010 |

Olen viimeisilläni raskaana. Voivatko omat orgasmini auttaa synnytyksen käynnistymiseen ja alapään kypsymiseen. Orgasmit aiheuttavat supistuksia.

Mieheni ei halua seksiä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehen spermakin toimii käynnistäjänä. Tiedän monen sitä yrittäneen. Kätilötkin neuvoo. Meilläkään mies ei kauheesti innostunut, vaikka yritin saada innostumaan jotta synnytys olisi käynnistynyt.

Vierailija
2/12 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan vielä kysymystäni, koska olen vähän hölmö :)

Käsitykseni mukaan ejakulaatio on eräänlainen purkaus kiihottuneena missä tulee nestettä enemmänkin. Entä jos ei ejakuloi vaan saa ihan "tavallisen orgasmin" ilman mitään valtavia kosteuksia, onko se sama?

*hävettää olla tyhmä*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että onko hieromasauvan käytöstä haittaa? Tai siis voiko se käynnistää synnytyksen? Kun aina puhutaan sperman kypsyttävästä vaikutuksesta...

Itseäni kiinnostaa seksi, mutta asennot on mahan kanssa vähän niin ja näin ja miestä pelottaa, joten oon silloin tällöin viettänyt omaa kivaa:)

Vierailija
4/12 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällä jos käyttää sauvaa kohdunsuulla, kun ei tiedetä tarkemmin mitä tekee kohdunsuulle, saattaa käynnistää keskenmenon..

Vierailija
5/12 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin että juuri se edesauttaa synnytyksen käynnistymistä.

Itse olen kyllä sikäli jäävi puhumaan, että molemmat synnytykseni käynnistyivät ilman seksiä...

Vierailija
6/12 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis synnytystä käynnistetään.. sori kirjoitusvirheeni :)

hahahaha

Vierailija
7/12 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis synnytystä käynnistetään.. sori kirjoitusvirheeni :) hahahaha

Aivoni käänsivät sen muotoon "raskauden keskeytys"...

Vierailija
8/12 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täysiaikainen raskaus, niin orgasmeista ei varmasti ole mitään haittaa. Oikeasta spermasta kohdunsuulla on tosin enemmän hyötyä.

Vierailija
9/12 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ejakulaation aikaseksi, ja jumakauta et tuli kovat supistukset :) Vieläkin kierin tuskissani.

Vierailija
10/12 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täysiaikainen raskaus, niin orgasmeista ei varmasti ole mitään haittaa. Oikeasta spermasta kohdunsuulla on tosin enemmän hyötyä.

Aloittajalla yli 38 rv

Vierailija
11/12 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo käynyt ilmi että millä viikoilla mennään mutta enpä usko että vibrasta on mitään keskenmeno vaaraa ainakaan jos raskaus on siinä vaiheessa että synnytys sais käynnistyä??!!!

Vierailija
12/12 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on oikea hetki, orgasmilla tai ilman :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä