Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varhaiset raskausoireet!??? Vastatkaa pian...

Vierailija
10.03.2010 |

Milloin tai oikeastaa milloin huomasitte raskausoireenne ja minkälaisina? Kuinka varhain tai myöhään? Ennen ja/tai ++ testiä...?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat olisivat vasta odotettavissa, noin suunilleen 20.3... Kuvittelenko vain vai voiko olla jotain muuta??? Hiukan rintoja aristaa ´jo nyt... Onko mahdollista vai onko jotain muuta???

pidetään me peukkuja toisillemme! Mulla menkkojen pitäis alkaa suunnilleen 18. pvä, joten pian saamme molemamt tietää. EN kyllä oikein usko olevani raskaana. Toivon kyllä.

Mulla on tosiaan mahaa nipistellyt, mutta se voi olla jotain muutakin kyllä.

#3(ko se oli...)

Vierailija
2/20 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat olisivat vasta odotettavissa, noin suunilleen 20.3... Kuvittelenko vain vai voiko olla jotain muuta??? Hiukan rintoja aristaa ´jo nyt... Onko mahdollista vai onko jotain muuta???

pidetään me peukkuja toisillemme! Mulla menkkojen pitäis alkaa suunnilleen 18. pvä, joten pian saamme molemamt tietää. EN kyllä oikein usko olevani raskaana. Toivon kyllä. Mulla on tosiaan mahaa nipistellyt, mutta se voi olla jotain muutakin kyllä. #3(ko se oli...)

Ovulaatio on noin 14vrk ennen menkkoja, siitä n. kuusi päivää eteenpäin niin hed.munasolu on kiinnittynyt kohtuun jonka jälkeen vasta raskaustestiä voi harkita. Joten viikonloppuna vasta munasolu teillä kiinnittys jos on hedelmöittynyt. Ei tää voi olla totta.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetään me peukkuja toisillemme! Mulla menkkojen pitäis alkaa suunnilleen 18. pvä, joten pian saamme molemamt tietää. EN kyllä oikein usko olevani raskaana. Toivon kyllä. Mulla on tosiaan mahaa nipistellyt, mutta se voi olla jotain muutakin kyllä. #3(ko se oli...)

Ovulaatio on noin 14vrk ennen menkkoja, siitä n. kuusi päivää eteenpäin niin hed.munasolu on kiinnittynyt kohtuun jonka jälkeen vasta raskaustestiä voi harkita. Joten viikonloppuna vasta munasolu teillä kiinnittys jos on hedelmöittynyt. Ei tää voi olla totta.....

lasketa kierron pituus ja siitä puoliväli = ovulaatio??

Vierailija
4/20 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin heti mistä on kyse. Viikkoo ennen menkkoja olin jo ihan varma. Tosin mulla on ovis ennen puolta väliä.

Muista on tarvinnut sitten melkein menkkoihin odottaa, tästä kuudennesta tein testin tosin monta päivää ennen, kun arvasin taas missä mennään.

Vierailija
5/20 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasketa kierron pituus ja siitä puoliväli = ovulaatio??

Ovulaatio on aina 14 vrk ennen kuukautisia oli kierron pituus mikä tahansa. Jos kierto on 30pv niin aika kk alkamisesta ovulaatioon on 16vrk ja jos ei raskaus ala siitä 14vrk niin tulee kuukautiset.

Vierailija
6/20 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini alkoi maistumaan todella pahalta. En oikein pystynyt juomaan kuin 1-2 lasillista ja siihen jäi. Arvasin olevani raskaana. Ja kun tulin kotiin, niin mies näki naamasta ja oli täysin varma asiasta. Seuraavana aamuna tein +testin.

Vierailija
7/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio ei todellakaan ole aina 14 vrk ennen menkkoja. Itselläni aina 10 vrk ennen, testattu ja todettu kymmenet kerrat.

Vierailija
8/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin ennen testausta.

Vierailija
9/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoto ei alkanutkaan. Olin kyllä tosin aivan varma, että menkat alkaisi. Laitoin jopa siteen kahtena yönä housuun, että KUN menkat alkaa.

Vierailija
10/20 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ennen kuin edes menkat oli kunnolla myöhässä niin tuli todella etova olo. Riitti et joi muutaman siiderin illalla ja seuraavana päivänä oli mega luokan krapula eikä alas mennyt muu kuin vichy. Lisäksi molemmissa raskauksissa mulla ollut selkäkipu ekoina oireina jo ennen plussaamista.

Vierailija
11/20 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit ja nännit kipeenä. Sitten parin viikon päästä tuli jano ja huonovointisuus iltaisin.

Vierailija
12/20 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin itsekin laittaa tänne kyselyä tästä aiheesta, mutta kun asiaan on yleensä suhtauduttu niin nihkeesti, niin enpä viitsinyt.

Joskus luin jostain, että n. viikko hedelmöityksen jälkeen olis jotain kiinnittymiskipua tms. ja esim. sakeampaa valkovuotoa tai jotain. Onko kellään kokemusta tällaisesta?

Vierailija
13/20 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja palelu. Paleli hirveästi, siitä viimeistään tiesin..=)

Vierailija
14/20 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireet jotka kertovat raskauden alkamisesta, ilmenevät usein myös siinä yhteydessä kun menkat on alkamassa, joten kaikki juilinnat yms. saattaa merkitä yhtä taikka toista.

Vierailija
15/20 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hillitön palelu vaikka oli helteinen heinäkuu

Vierailija
16/20 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireet jotka kertovat raskauden alkamisesta, ilmenevät usein myös siinä yhteydessä kun menkat on alkamassa, joten kaikki juilinnat yms. saattaa merkitä yhtä taikka toista.

Mulla vaan yleensä ei ole mitään kipuja ennen menkkoja, ne oikeastaan alkaa vasta, kun kuukautiset on alkaneet kunnolla. Mutta voi olla, että ne on vaan muuta mahavaivaa, mulla on rupluttanu hirveesti pötsissä pari päivää...

Varsinaista tissikipua, ällötystä tahi muutakaan vaivaa ei ole ollut, ainoastaan ahdistusta ja itkuisuutta, mutta sehän voi olla pemssiäkin.

Ei kait tässä voi muuta kuin odotella. Aika sen näyttää.

Vierailija
17/20 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini alkoi maistumaan todella pahalta. En oikein pystynyt juomaan kuin 1-2 lasillista ja siihen jäi. Arvasin olevani raskaana. Ja kun tulin kotiin, niin mies näki naamasta ja oli täysin varma asiasta. Seuraavana aamuna tein +testin.

Vierailija
18/20 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rinnat oli kasvanut niin paljon, että tiukka kotelomekko teki todella tiukkaa. Siis ne todella pompsahti hetkessä B-kupista C-kuppiin (ja myöhemmin vielä paljon lisää). Arvasin olevani raskaana. Viikkoja ehkä noin 6 ennen sitä positiivista testiä.

Vierailija
19/20 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/20 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio voi olla ihan missä tahansa välissä kiertoa. Keskiarvo on, että kierron puolivälissä mutta esimerkiksi itselläni ollut heti kuukautisten jälkeisenä päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi