Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla käy siivooja: minkäkokoinen asunto?

Vierailija
10.03.2010 |

Onko teillä kaikilla hirmuinen 300 neliöinen omakotitalo? Ihan mielenkiinnosta kyselen, että missä menee se raja, ettei itse pysty siivoamaan?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei voi sanoa, et meillä käy siivooja. Meillä on kotiapulainen 9h 5 päivänä viikossa.

Tekee kaikki kotityöt

Vierailija
2/34 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko maksaa siivoja jos se tulee tänne, pesee lattiat ja pyyhkii pölyt kuukaudessa? neliöitä 160 ja talo kahdessa kerroksessa.

tietääkö kukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska haluan, että koti tulee joskus puunattua tarpeeksi hyvin. Siivooja käy n. 1krt/2kk ja putsaa kaiken uuneja myöten. En jaksa alkaa lasten kans perusteellisesti, kun siitä ei yksinkertaisesti tuu mitään. Vien lapset pois siivoojan käynnin ajaksi, siis tehdään jotain kivaa. Neliöitä yhteensä 174 ja ne on kahdessa kerroksessa.

Vierailija
4/34 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten loppujen lopuksi aikaa menee tai menisi jos siivooja ei siivoaisi? Meillä ei käy, joskus on harkittu kyllä. Tulin siihen tulokseen, että eniten aikaa vie tavaroiden laittaminen paikoilleen ja yleinen järjestely, ei itse imurointi tai moppaus.

Vierailija
5/34 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyse todellakaan ole siitä, etteikö tätä itse jaksaisi siivota, niin kuin useampi on todennut. Meillä käy siivooja joka toinen viikko 4 h, eikä siinä ajassa ehdi siivota kuin ihan vain perussiivouksen eli mattojen tamppaus, petivaatteiden tuuletus, imurointi, lattioiden luuttuaminen, kahden WC:n pesu, keittiön siistiminen ja pintojen pyyhkiminen. Kyllä siinä jää itselle ihan tarpeeksi siivoamista. Varsinkin, kun tavaroiden

pitää olla omilla paikoillaan, että siivooja pääsee siivoamaan .

Helpottaa kuitenkin arkea huomattavasti, kun siivooja hoitaa raskaimmat hommat. Ja todellakin jää se aika lasten kanssa olemiseen. Eikä nykyään tarvitse olla enää edes mitenkään varakas tuon kotitalousvähennyksen takia. Eri asia tietty sitten on, jos haluaa siivoojan joka viikko koko päiväksi.

Vierailija
6/34 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä kauanko menisi aikaa itse siivotessa, mutta mulla on käynyt siivooja aina siksi, etten pidä siivoamisesta. Hän myös silittää vaatteet ja vaihtaa lakanat.

t. se jolla kävi siivooja jo 60 neliössäkin

Vierailija
7/34 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee ja puunaa lattiat, vessat, keittiön, vaihtaa lakanat jne.... Meillä on paljon rahaa, joten miksi en käyttäisi siivoojaa? :)

Vierailija
8/34 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiapulainen 5 kertaa vkossa 9h päivässä? Asutteko Suomessa? Mitä muuta kuuluu hänen toimenkuvaansa?

t.utelias ja itsekin asiaa pidempään harkinnut

Vierailija
9/34 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksiössä enkä tod viitti ite siivota. Kätevää kun saa ostaa palvelun. Kerran viikossa käy siivooja.

Vierailija
10/34 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 100 neliötä ja olen harkinnut siivoojaa.

Vierailija
11/34 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä neliöitä melkein sama ja just noita aikoja oon ite miettiny, et haluaisin siivoojan.

Vierailija
12/34 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosta saa vielä kotitalousvähennyksen eli jää 8€/tunti. Käy joka toinen viikko 3 tuntia ja tekee pRussiivouks rintamamiestalossa.

Vierailija
13/34 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee 4 tuntia siivota perussuiivous ammattilaiseltaKIN

Vierailija
14/34 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toinen viikko siivoamme itse.

Vierailija
15/34 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siivoojassa ole kyse siitä, pystyykö itse siivoamaan vai ei. Kyse on arjen luksuksesta. Ihanaa tulla kotiin, kun on siistiä.

Vierailija
16/34 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kiinni pystymisestä, vaan siitä että haluamme että koti on siisti ja raikas ja emme itse jaksa siivota töiden, lasten ym. lomassa tarpeeksi hyvin.

Vierailija
17/34 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja just alettiin käyttämään siivouspalveluja, aluksi 1 krt/kk, jatkossa mahdollisesti 2 krt/kk.

Vierailija
18/34 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy joka toinen viikko. Edellinen asunto oli 100 neliöitä, nykyinen 150. Eikä kyse ole siitä, ettei itse pystyisi siivoamaan.

Vierailija
19/34 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siivooja kay kerran viikossa. Ihana tulla aina puhtaaseen kotiin, eika tartte miettia koska siivois.

Vierailija
20/34 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksaa 32 euroa tunti ja siivoukseen menee keskimäärin 3,5-4 h (150 neliöitä). Edellinen siivooja siivosi 100 neliöistä kotiamme 3 tuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme