Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos joskus tapahtuisi niin, että kaikkiin nettiin kirjoittamiisi viesteihin tulisi nimesi

Vierailija
10.03.2010 |

ja osoitteesi ja puhelinnumerosi ja kuvasi. Jos vaikka tulisi joku laki, että kaikkien keskustelupalstojen pitäisi postuumisti nämä tiedot julkaista. Millaisessa lirissä olisit sen jälkeen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille keskustelupalstoille, missä käyn, kävisi noin? Oishan se aika ikävää, olen puinut mt- ongelmiani monessa paikassa, usein kommentoin kärkkäästi asioita, joista en tiedä yhtään mitään, leikin olevani joku muu kuin kuka olen, jotta saan pointilleni vahvistusta, olen tunnustanut netissä pettämisiä ja kaikenmoista, että varmaan mua alettaisiin pitää vähän erilaisena ihmisenä kuin miltä livenä vaikutan.

Vierailija
2/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muillekin tutuille *vilkuttaa*.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan vain sellaista mitä voin sanoa ihan kasvokkainkin.

Vierailija
4/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menisin sukupuolenvaihdosleikkaukseen. Häpeäisin kaikkia AV-provojani niin ettei elämästäni tulisi enää mitään. Auts.

Vierailija
5/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen nikillä suljetulla foorumilla, jossa puhutaan mm. sairauksista. Se olisi niin suuri yksityisyyden loukkaus, että vaikeahan sitä olisi sulattaa.

En mä usko täällä mitään niin pöljää kirjoittaneeni, että ne harmittaisivat juurikaan. Enemmänkin kai se, että joku voi laskea kuinka kauan olen täällä roikkunut. No mulla on pitkät sairaslomat ja hyväuniset lapset, joten aikaa on ollut.

Vierailija
6/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä mitään lainvastaista ole kirjoittanut, mutta semmoisia noloja ja henkilökohtaisia kysymyksiä, joita ei voi muuten kuin nimimerkin suojissa kysellä.

Vierailija
7/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kirjoita anonyymistikään mitään mitä en voisi kirjoittaa omalla nimellänikin.

Vierailija
8/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen kyllä kirjoittanut viestejä, joskus asioista, joista en ihan kaikkien haluaisi olevan selvillä. Kuten raha-asioistani tai seksielämästäni. Sekä joistakin poliittisista mielipiteistäni ei huvittaisi kinata mm. työpaikalla, jossa tiedän olevan eri tavalla ajattelevia.

Ei niissä missään mitään laitonta ole, mutta asioita silti, jotka mieluusti pitäisin omana ja hyvin rajatun piirin tietona. Minusta on kuitenkin hyvä, että tällaisistakin asioista voi keskustella.

Vierailija
9/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä esikoisen odotusaikaisia viestejä(vuosia sitten nettinoviisina), joissa kuvaillaan limoja tai muita ei niin yleisessä puheessa esiintulevia asioita, lähinnä ruumiillisia juttuja.

Ex-mies saattaisi punastella joitain viestejä joita (onnettomasta) edesmenneestä seksielämästämme olen kirjoittanut.

mutta mitään rienaavaa, ilkeää, pahantahtoista tai laitonta en mielestäni ole koskaan kirjoittanut.

vastaavaa ajatusleikkiä olen leikkinyt: teette jotain laitonta, minkä vuoksi poliisi kaivelee esiin nettikäyttäytymistäsi ja tieto siitä leviää iltapäivälehtiin (à la kouluampujat). hävettäisikö?

Vierailija
10/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi valtavana yllätyksenä kuinka minä provoilen jollain vauva-palstalla päivästä toiseen! Olisi siinä kyllä valtakunnalla päiviteltävää.

Vierailija
11/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaisi, mutta puhelinumeroani en haluaisi levitellä kaikkien tietoon. Saisikohan itse valita hyvän kuvan?!?

Vierailija
12/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon olen kommentonut tai muutenkin nuo lapsettomuuspalstan kommentit, koska ne jutut ei kuulu kellekkään..

Vierailija
13/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaisi, mutta puhelinumeroani en haluaisi levitellä kaikkien tietoon. Saisikohan itse valita hyvän kuvan?!?

salaa kuvan juuri silloin kun olet kirjoittamassa jotain mehukasta provoa ;)

Vierailija
14/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulainen ja kaveri vois olla vähän aikaa vihoissa... pitäähän sitä av-mammalla joku kanava olla purkaa asioita kun ihmisiin ei voi enää nykyään luottaa, kaikki pitää jollekin mennä mölisemään.

Vierailija
15/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kone on auki.

Vierailija
16/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku myisi halvalla aseen.

Vierailija
17/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia en oo koskaan kirjoitellut, mutta olen tunnustanut esim. tällä palstalla anonyyminä sellaisia asioita, joita en todellakaan koskaan tunnustaisi kellekään elävälle ihmiselle kasvokkain. Edes miehelleni en ole kertonut kaikkia niitä asioita, joita täällä olen kirjoittanut. Täällä olen kirjoittanut ihan suoraan ja kaunistelematta esim. tuntemuksistani tässä nykyisessä kotiäidin arjessa, ettei tämä todellakaan ole niin ruusuilla tanssimista ja ihanaa ja että lapset todella käyvät mun hermoilleni joskus ja että joskus haluaisin vain hautautua peiton alle ja itkeä itseni uneen pelkän väsymyksen, yleisen uupumuksen ja yksinäisyyden tunteen vuoksi, kaikki asioita joita ei irl tiedä kukaan, ei edes mieheni. En koe, että voisin keneenkään luottaa niin paljon, että voisin kasvokkain noista tunteistani puhua.

Lisäksi meille varmaan tulisi avioero, jos ei jo siksi että mies järkyttyisi noista mainitsemistani oikeista tuntemuksistani, niin siksi, että miehelle selviäisi, ettei hän oikeasti olekaan ainoa mies, jonka kanssa olen harrastanut seksiä. En ole niin hänelle väittänyt, mutta jostain syystä mies on niin olettanut enkä ole hänen väärää luuloaan korjannut. Ei hän ole koskaan kysynyt, onko muita ollut, mutta puheissaan antanut ymmärtää että uskoo olevansa ainoa.

Vierailija
18/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittäisin happoa naamalleni ja jatkaisin taas nimettömänä kirjoittelua jossain toisessa osoitteessa.

Vierailija
19/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävettävää kuin se, että minut on bongattu av:lta. En myönnä sitä kenellekään... Mutta juttuni ovat asiallisia, niitä en häpeä.

Vierailija
20/23 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi esiintymiseni täällä tietyn nikin alla. :D Nikittä kirjoitetut jutut voisin hyvin kuitata huumorilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan