Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko painoa ehtii pudottamaan kuun loppuun mennessä?

Vierailija
10.03.2010 |

Mulla on nyt kuukautiset, joten on ehkä vielä hieman turvotustakin normaalin painon päälle. Olen nyt 72 kg ja tavoitteena olis painaa korkeintaan 69, joten ei kovin montaa kiloa ole tiputettavana. Ehtiikö nuo tiputtaa kuun loppuun mennessä ja miten se onnistuisi? Nyt olen päivän kaksi ollut jo vähän kevyemmällä ruualla ja määrällä ja mulla on koko ajan nälkä kun mahalaukku tuntuu niin venyneeltä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiloa kyllä saat tippumaan.

Vierailija
2/8 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen pienemmällä ravinnolla siis niin kuinka nopeasti mahalaukku tottuu pienempiin ruokamääriin? Ja mitä sitten voisi syödä kun on nälkä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkuva ihminen saa parhaimmillaan 2kg rasvaa poltettua vartalostaan viikossa.

Nälän saa pois syömällä kalaa 5 kg päivä.

t: asijantuntija

Vierailija
4/8 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta millaisella ruokavaliolla pudotat? Syö usein, mutta pieniä annoksia.

Vierailija
5/8 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloklubin opeilla. Pidän ainakin siis huolen, ettei kalorimäärä pääse liian isoksi. Pitäiskö kuitenkin jättää kalorimäärä sinne 1200-1400 kcal, jotta painokin putoaisi oikeasti eikä jäisi junnailemaan?

ap

Vierailija
6/8 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ekan viikon aikana kun jätät leivän pois,valkoset jauhot ja perunan,pastan/riisin,sokerin. Korvaat perunan jne salaatilla ja juureksilla,sokerin vaikka makeutusaineella ja käytä voita paistamiseen ja kuohukermaa loraus ruokaa.

Vierailija
7/8 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole aiemmin laihduttanut niin paino saattaa tippua nopeasti viisikin kiloa. Jos taas takana on jo monenlaista laihdutusyritystä, ei parissa viikossa välttämättä ihmeitä tapahdu.

Kaikki nesteenpoistoruuat suosioon, paljon vettä, kevyttä mutta täyttävää ruokaa, ei nälkäkuuria.

Vierailija
8/8 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juuri ei ole laihdutusyrityksiä ollut. Ajattelin myös pienentää annoskokoja. Siis syön normaalia ruokaakin, mutta syön aina liikaa ja niistä on varaa kyllä vähentää.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä