Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän mun 8 kuisella voisi olla? Huutanut nyt kahtena

Vierailija
10.03.2010 |

päivänä samaan aikaan lohduttomasti. Sylissä huutaa, lattialla huutaa, maito ei kelpaa, tutti ei kelpaa jne.. Hampaat on puhjennut alas, voiko ne muka särkeä niin paljon vieläkin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei olisi kipeäksi tulossa tai korvatulehduksessa? Käy näyttämässä korvia lääkärillä. Anna lääkettä!

Vierailija
2/5 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä veikkaan myös, anna särkylääkettä, korvat vaivaa yleensä eniten vaakatasossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutaa myös. alas tulossa kulmahammas. muita hampaita ei ole rääkynyt näin, että mahtaa olla kipeää touhua tuo hampaiden tekeminen. ja ei tosiaan suostu oikein syömään eikä juomaan, eikä ime mitään; tuttipullo ja tutti vissiin tekee kipeää joten maitoa nokkamukista.

kokeile antaa suppo aamulla ja illalla. ja siinä ukn se lapsi huutaa niin on helppo vähän katsella sinne suuhun josko joku hammas sieltä ikenen läpi kuultais..

Vierailija
4/5 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupoista saa jäähdytettäviä puruleluja. Mulle puhkesi samaan aikaan viimeinen viisaudenhammas kun lapseni sai ekaa hammastaan, joten voin sanoa, että kyllä se tekee todella kipeää ja ymmärsin miltä lapsesta tuntui!

Vierailija
5/5 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ekoja eikä muita näy tulevan vielä. Itse ollut juuri eilen viisaudenhampaan leikkauksessa myös ja kipu on itellänikin ihan tajuton. Yksin kun olen niiin saattaa olla että otan vielä raskaammin tuon huudon kun itsekin olen puolikuntoinen. Annan siis lääkettä vaan :) Kiitoksia vastauksista!

ap