te keillä on liukuva työaika?
millä liukumavälillä työaika on?
käytättekö tätä hyödyksi vai teettekö jotain 9-17 tai 8-16 normipäivää kuitenkin?
Kommentit (11)
Mulla ei ole liukuvaa, vaan täysin vapaa työaika. Saan tehdä milloin vain kunhan duunit tulee tehtyä. Käytännössä teen 8.45-15.15 toimistolla, loput tarpeen mukaan illalla kotona kun lapset nukkumassa.
ja sitten taas lyhkäsiä, tarpeen mukaan
meillä on erittäin joustavat nää olot
olen töissä 8-16, johtuen lapsen hoidosa. Mutta tarvittaesa teen pitempää päivää joko tulemalla aikaisin tai olemalla illalla pitempää. Myös asioiden hoitaminen on helppoa kesken työpäivän teen sitten joskuspitemmän työpäivän. Minulla on myös mahdollisuus tehdä töitä kotona. Eli illalla teen kun lapsi on nukkumassa öitä tarvittaessa.
on aamulla 7-9 ja ip 15-17, mutta oikeasti meillä saa "liukua" enemmänkin. Enää lasten jälkeen en pysty, on tehtävä 8-16, että ehtii viedä ja hekea hoidosta. Myös työ on sellaista nykyään, että on hyvä olla puhelimen äärellä juuri tuo 8-16.
Ei sitä aikaisemmin. Töitä saa tehdä kuuteen saakka. Mä lähden yleensä neljän aikoihin. Mulle on kertynyt saldoa ihan kivasti silti, käytän niitä aina välillä hyväksi jos vaikka haluan joku perjantain lähteä todella hyvissä ajoin töistä. Rahahan sitä ei saa vaan se pitää tosiaan käyttää vapaina.
on aamulla 7-9 ja ip 15-17, mutta oikeasti meillä saa "liukua" enemmänkin. Enää lasten jälkeen en pysty, on tehtävä 8-16, että ehtii viedä ja hekea hoidosta. Myös työ on sellaista nykyään, että on hyvä olla puhelimen äärellä juuri tuo 8-16.
6.30-9.30, toisesta päästä alkaa 14.30. Hyödynnän sitä tottakai, joskus on, varsinkin maanantaisin ja alkukuusta, pinossa töitä niin että päivä pari viikosta on 8.00-20.00 ja muina päivinä normipäivä tai lyhennetty, tilanteen mukaan. Yleensä heinä-elokuussa on niin hiljaista, että tunnit tasaantuu.
Aamulla töihin 6:30-9 ja töistä lähtö 11-16.
Teen yleensä 5-7h mittaisia päiviä. Yleensä kuitenkin lähemmäs 7h, jolloin sisään tehtyjä tunteja kertyy. Sitten otan silloin tällöin koko päivän vapaata noista sisääntehdyistä tunneista.
Minun työpäiväni aikoja sanelee pitkälti lasten koulupäivät ja nuorimman hoitopäivä.
joka toivoo pääsevänsä työhön jossa on tosi hyvä liukuma-aika 06-18 välillä!
liukumaraja on 6.30-9.30 aamulla ja 14.30-17.30 iltapäivällä ja kyllä käytän tätä hyväkseni. Tulen joka päivä 6.30 töihin ja lähden 14.30.
olen töissä 8-16, johtuen lapsen hoidosa. Mutta tarvittaesa teen pitempää päivää joko tulemalla aikaisin tai olemalla illalla pitempää. Myös asioiden hoitaminen on helppoa kesken työpäivän teen sitten joskuspitemmän työpäivän. Minulla on myös mahdollisuus tehdä töitä kotona. Eli illalla teen kun lapsi on nukkumassa öitä tarvittaessa.