Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua muuttaa yhteen miesystäväni kanssa, koska sen poika on tuleva nuorisorikollinen

Vierailija
16.01.2009 |

Enkä halua että sellaisella ihmisellä ja sen kavereilla on avaimet ja rajaton oleskeluoikeus minun kotonani.

Harmi, mulla on miehen kanssa yksi yhteinen lapsi ja toinen tulossa. Tämä mustalammas miehen ex-liitosta pilaa koko homman.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kerran vuodessa vanhempainillassa ja kaksi kertaa vuodessa koulun juhlissa.

Vierailija
22/29 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä nuorisorikollisenalut mellasta tänään täällä. Toivottavasti pikkuvenkula ei soita isälleen yöllä klo 3 humalassa, että tule hakemaan kaupungista, kuten pari viikonloppua sitten.

Ihana rauha, kun lapsipuolet ovat poissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulet vielä toivomaan, että ne soittaisivat isälleen

Vierailija
24/29 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska joutuisin elämään mieheni palkalla, joka on vain 3000€ brutto. Omat tukeni ovat nyt jo lähes 1300€ ja lisää saan kun toinen lapsi syntyy.

Ja nyt lähden saunaan..ap

Vierailija
25/29 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiiksi oma koti jos menee sukset ristiin

Vierailija
26/29 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapsen isä oli vielä 7,5 vuotta sitten naimisissa exänsä kanssa vaikka me ollaan oltu yhdessä 8,5 vuotta.

Minä en kumminkaan ollut se toinen nainen, koska ex-vaimolla oli ollut rakastaja jo kauemmin ja mies asui jo silloin muualla.

En suhteen alussa kauheasti välittänyt asiasta, koska minulle mies oli silloin vaan kiva pano ja sen piti jäädä yhteen iltaan. No, vähän on venähtänyt ja toinen lapsikin on tulossa.

Vierailija
27/29 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa pilata koko puuta. Näinhän se menee narkkilastenkin kanssa, että niistä on pakko päästää irti suojellakseen muita lapsia, omaa elämäänsä, koskemattomuuttaan jne. Ei tarvi hylätä, mutta ei saa myöskään alistua siihen pompotukseen. Jos poika on nyt 16 ja täynnä ongelmia, niin vedä raja tuohon asiaan nyt. Sinä tai miehesi ette voi muuta kuin tukea ja välittää, mutta te ette enää pysty poikaa ottamaan vastuulleen.

Vierailija
28/29 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet kanttura! Et välitä muuta kuin itsestäsi ja olet joku saatanan yhteiskunnan elättikin vielä! Vittu mihin meidän verorahat menee!

Oma biolapsesikin voi olla joskus hunningolla, mitäs siihen sanot? Tulevasta et koskaan tiedä vaikka olsit tooooodella hyvä äiti!

Vierailija
29/29 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuilla hankittu, I suppose?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme