Menkää katsomaan villakangastakkienne kainaloon ulkopuolelle, mitä siel on?
mulla oli mm. rastottunut hiusmöykky. mielenkiintoista, en oo ajatellut et siel ois tommosia. menkää nyt ja kattokaa ja tulkaa kertomaan omat löytönne ja havaintonne!! =D
Kommentit (10)
joten takin kainaloita tulee nypittyä aika taajaan.
Varmaan siellä olis taas jotain nöftää jos nyt jaksaisin juosta katsomaan : )
löysin villakangastakin kainalosta, molemmista siis,tuollaiset karvakertymät. Ihan kuin mulla olisi jääneet kainalot ajamatta. Kuinkahan moni painelee pakkasissa karvakainalotakissa.
mullakin oli taas rastoittuneet hiusmöykyt siellä :D
on aika usein, pitkät hiukset kun on..
Takki nyt toista talvea käytössä.. Mikäköhän siinä on et kaikki kertyy just sinne kainaloiden kohdalle...? :D
kainalosta mun edesmennyttä punaista tukkaa. Siis tuota tukkaa ei silloin ollut ollut enää muutamaan vuoteen. En kyllä ollut ihan hirveästi pitänyt sitä takkiakaan.
kehittymätön kaksonen? KAikkee kans..... Mä en nyt voi mennä kun kaikki nukkuu tuolla....
olisiko kaulakiinoista vai mistä. Olen alkanut kurkkia takkieni kainaloihin sen jälkeen kun eka kerran löysin noita nöyhtäkeräytymiä.
Onneks tiedostan sen jo ja osaan poistaa ne ennen lun alkavat elää omaa elämäänsä.
putsaan säännöllissesti mun hiustupot pois sieltä kainaloista. ;) mulla on tulla alaselkään asti, että luultavasti tarttuu tonne kainaloihin pitkin päivää, mutta eikai tämä ilmiö toteudu lyhyt tukkaisilla.?? :O
putsaan säännöllissesti mun hiustupot pois sieltä kainaloista. ;) mulla on tulla alaselkään asti, että luultavasti tarttuu tonne kainaloihin pitkin päivää, mutta eikai tämä ilmiö toteudu lyhyt tukkaisilla.?? :O
tukkahan mulla tietysti päässä kasvaa eikä tulla. :D
Jostain ne sinne löytävät tiensä :)