Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkää katsomaan villakangastakkienne kainaloon ulkopuolelle, mitä siel on?

Vierailija
09.03.2010 |

mulla oli mm. rastottunut hiusmöykky. mielenkiintoista, en oo ajatellut et siel ois tommosia. menkää nyt ja kattokaa ja tulkaa kertomaan omat löytönne ja havaintonne!! =D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain ne sinne löytävät tiensä :)

Vierailija
2/10 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten takin kainaloita tulee nypittyä aika taajaan.

Varmaan siellä olis taas jotain nöftää jos nyt jaksaisin juosta katsomaan : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin villakangastakin kainalosta, molemmista siis,tuollaiset karvakertymät. Ihan kuin mulla olisi jääneet kainalot ajamatta. Kuinkahan moni painelee pakkasissa karvakainalotakissa.

Vierailija
4/10 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin oli taas rastoittuneet hiusmöykyt siellä :D

on aika usein, pitkät hiukset kun on..

Takki nyt toista talvea käytössä.. Mikäköhän siinä on et kaikki kertyy just sinne kainaloiden kohdalle...? :D

Vierailija
5/10 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainalosta mun edesmennyttä punaista tukkaa. Siis tuota tukkaa ei silloin ollut ollut enää muutamaan vuoteen. En kyllä ollut ihan hirveästi pitänyt sitä takkiakaan.

Vierailija
6/10 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehittymätön kaksonen? KAikkee kans..... Mä en nyt voi mennä kun kaikki nukkuu tuolla....

Vierailija
7/10 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko kaulakiinoista vai mistä. Olen alkanut kurkkia takkieni kainaloihin sen jälkeen kun eka kerran löysin noita nöyhtäkeräytymiä.

Vierailija
8/10 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks tiedostan sen jo ja osaan poistaa ne ennen lun alkavat elää omaa elämäänsä.

Vierailija
9/10 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

putsaan säännöllissesti mun hiustupot pois sieltä kainaloista. ;) mulla on tulla alaselkään asti, että luultavasti tarttuu tonne kainaloihin pitkin päivää, mutta eikai tämä ilmiö toteudu lyhyt tukkaisilla.?? :O

Vierailija
10/10 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

putsaan säännöllissesti mun hiustupot pois sieltä kainaloista. ;) mulla on tulla alaselkään asti, että luultavasti tarttuu tonne kainaloihin pitkin päivää, mutta eikai tämä ilmiö toteudu lyhyt tukkaisilla.?? :O

tukkahan mulla tietysti päässä kasvaa eikä tulla. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä