Voiko miesporukan toistuva Tallinnanmatkailu olla viatonta?
Miehen tuttu kaveriporukka käy 3-6 kertaa vuodessa poikaporukassa Tallinnassa ja yöpyvät ainakin yhden yön ja viinaa otetaan kunnolla. Porukassa on 2 poikamiestä ja 7 naimisissa. Yleensä ne kaikki lähtevät. Aina olen epäillyt mitä siellä touhuavat. Mieheni sanoi lähtevänsä porukkaan mukaan ensi kerralla. Mitäs nyt?
Kommentit (41)
no ei se lähtenyt edes mukaan, dorkat! =D Kuunteli muiden juttuja kun palasivat, paras ystävänsä oli ainoa joka ei käynyt huorissa ja oli ollut aika järkyttynyt muiden touhuista.
mun miehen työkaverit kävi kaikki yhtä lukuunottamatta huorissa tallinanreissulla...
Ei enää seiso vai kielsikö ehdottomasti kertomasta kellekään ettei vaimo saa kuulla sivukautta? Ei kauhean uskottavaa että lahtee toisten mukana vaikkei itse aio - mitä se yksin muka siellä tekee kun kaikki muut nai huoria? Jos haluaa olla yksin, niin miksi lähtee porukan kanssa?
Ei olisi puhelinnumeroa laittaa? Tällainen mies alkaa kyllä heti kiinnostaa.
Mua alkoi ahdistaa ihan tosissaan. Mun isä teki silloin joskus 70-luvulla ja kai vielä 80-luvun alussakin paljon neljän päivän turistimatkoja Leningradiin. Käviköhän se siellä huorissa? Oliko siellä sama meininki kuin nyt Tallinnassa? En ole tätä edes ymmärtänyt ajatella. Ja ei ollut miehellä kyllä kummoisiakaan tuliaisia perheelle... Äitikin otti aikamoisia kierroksia. Minä luulin, että vaan viinan takia.
sorry, tuo ystäväkin on tukevasti naimisissa. Mukava heppu kyllä. :)
no ei se lähtenyt edes mukaan, dorkat! =D Kuunteli muiden juttuja kun palasivat, paras ystävänsä oli ainoa joka ei käynyt huorissa ja oli ollut aika järkyttynyt muiden touhuista.
mun miehen työkaverit kävi kaikki yhtä lukuunottamatta huorissa tallinanreissulla...
Ei enää seiso vai kielsikö ehdottomasti kertomasta kellekään ettei vaimo saa kuulla sivukautta? Ei kauhean uskottavaa että lahtee toisten mukana vaikkei itse aio - mitä se yksin muka siellä tekee kun kaikki muut nai huoria? Jos haluaa olla yksin, niin miksi lähtee porukan kanssa?
sorry, tuo ystäväkin on tukevasti naimisissa. Mukava heppu kyllä. :)
Aloin täällä jo unelmoida uskollisesta miehestä.
Vaatii muuten aika kovaa pokkaa olla joukon ainoa, joka ei lähde tällaiseen mukaan. Vahva luonne. Tällaisia miehiä saisi olla enemmänkin.
, ja se ainoa jonka ei tehnyt mieli jätti reissun väliin.
no ei se lähtenyt edes mukaan, dorkat! =D
Kuunteli muiden juttuja kun palasivat, paras ystävänsä oli ainoa joka ei käynyt huorissa ja oli ollut aika järkyttynyt muiden touhuista.
Itse voisin vastat, että tiedän tyyppejä joilla ei olisi ja tiedän tyyppejä joilla olisi (esim. minä). Eiköhän miehillä ole sama juttu, jotkut viattomia ja jotkut ei.
Mua alkoi ahdistaa ihan tosissaan. Mun isä teki silloin joskus 70-luvulla ja kai vielä 80-luvun alussakin paljon neljän päivän turistimatkoja Leningradiin. Käviköhän se siellä huorissa? Oliko siellä sama meininki kuin nyt Tallinnassa? En ole tätä edes ymmärtänyt ajatella. Ja ei ollut miehellä kyllä kummoisiakaan tuliaisia perheelle... Äitikin otti aikamoisia kierroksia. Minä luulin, että vaan viinan takia.
Minunkin isäni reissassi koko lapsuuteni ajan yksin itä-euroopassa ja äiti heitteli sitä kaikella käteen osuvalla. Syytä tai seuraus, äitini taisi olla niitä naisia jotka eivät paljoa jalkoja avanneet... Itse kyllä tajusin jo lapsena mistä oli kyse, ehkä siksikin olin ensimmäisinä seurusteluvuosina vainoharhaisen mustasukkainen ja kahlitseva. Samoin poikaystäväni joka taas oli kasvanut pienestä pitäen tajuten että äiti petti isää ja isä kännissä raivosi sitä lapsilleen. (Olen muuten papin lapsi, eli kaiken maailman "mieheni on akateemikko eikä ostaisi ihmistä"-naiset elävät aika kuvitteellista elämää. Ei huorissakäyminen ole mikään duunareiden alhaisen moraalin tuotos...)
yleensä 10-20 henkeä, suurinosa miehiä. Tuosta joukosta n. yksi on aina ollut sellainen, joka on mennyt maksullisiin. Muut ovat yrittäneet iskeä naisia, yleensä onnistumatta. Nuorilla kovat jutut mutta ei tekoja. Perheelliset useinmiten hiukan innoissaan uudesta tilanteesta mutta kilttejä. Enemmän se viina ja kaverit vie kuin naiset. Voi olla erilaisiakin porukoita. Itse olen kerran langennut, mutta silloinkin Virossa oli toisesta suomalaisryhmästä tämä perheellinen nainen. mies38
yleensä 10-20 henkeä, suurinosa miehiä. Tuosta joukosta n. yksi on aina ollut sellainen, joka on mennyt maksullisiin. Muut ovat yrittäneet iskeä naisia, yleensä onnistumatta. Nuorilla kovat jutut mutta ei tekoja. Perheelliset useinmiten hiukan innoissaan uudesta tilanteesta mutta kilttejä. Enemmän se viina ja kaverit vie kuin naiset. Voi olla erilaisiakin porukoita. Itse olen kerran langennut, mutta silloinkin Virossa oli toisesta suomalaisryhmästä tämä perheellinen nainen. mies38
(kun vaimokin lukee palstaa?)
" Itse olen kerran langennut..."
"Kerran langennut suomalaiseen naiseen" parantaa tilannetta huomattavasti verrattuna jos vaimo pohtii miten käytät puolet palkasta hiviä sairastaviin huoriin...
eikä sinunkaan, sitä vaaraa ei ole.
eikä sinunkaan, sitä vaaraa ei ole.
Ettei ole vaaraa että mies kävi poikaporukan reissulla huorissa?
Minunkin isäni reissassi koko lapsuuteni ajan yksin itä-euroopassa ja äiti heitteli sitä kaikella käteen osuvalla. Syytä tai seuraus, äitini taisi olla niitä naisia jotka eivät paljoa jalkoja avanneet... Itse kyllä tajusin jo lapsena mistä oli kyse, ehkä siksikin olin ensimmäisinä seurusteluvuosina vainoharhaisen mustasukkainen ja kahlitseva. Samoin poikaystäväni joka taas oli kasvanut pienestä pitäen tajuten että äiti petti isää ja isä kännissä raivosi sitä lapsilleen. (Olen muuten papin lapsi, eli kaiken maailman "mieheni on akateemikko eikä ostaisi ihmistä"-naiset elävät aika kuvitteellista elämää. Ei huorissakäyminen ole mikään duunareiden alhaisen moraalin tuotos...)
Mua nolottaa nyt ihan hirveästi. Olen jo 45 v ja en koskaan edes ymmärtänyt ajatella, että niissä faijan matkoissa oli jotain tällaista. Mutta niinpä tietenkin.
Kiitos kun kerroit sun tarinan. Kai meitä votkaturistien lapsia on sitten enemmänkin.
Milloin jouluostoksilla, milloin kaunistautumisreissulla ja joskus ihan puhtaasti bilettämässä. Mitäs pahaa siinä on? Ikinä ei kukaan meistä ole miehiämme pettäneet. Tosin naisten matkailu saattaa olla hiukkasen erilaista kuin miesten...
Mua nolottaa nyt ihan hirveästi. Olen jo 45 v ja en koskaan edes ymmärtänyt ajatella, että niissä faijan matkoissa oli jotain tällaista. Mutta niinpä tietenkin.
Kiitos kun kerroit sun tarinan. Kai meitä votkaturistien lapsia on sitten enemmänkin.
Luulen että on parempi ettet ole tajunnut. Ainakin minulle ja poikaystävälleni oli todella rankka paikka kasvaa pikkulapsesta asti nähden vanhempien pettämisen ja petettävän vanhemman tuskan/raivon. Seurustelu olikin sellaista tuskaista ja epätoivoista takertumista. Oltiin kaksi arkaa lasta jotka puristivat epätoivoisina toisiaan kädestä peläten että se ainoa turva lähtee heti jos sen antaa mennä metrin päähän. Ainakin minulle on ollut todella vaikeaa kasvaa luottamukseen ja uskoon siitä ettei mieheni halua lähteä. Lasten ei kuuluisi tietää vanhempien pettämisiä, hyvä että luulit äitisi raivoavan vain viinasta.
Jos ei enää saa ilman rahaa niin kävisi sentään jollain suomalaisella opiskelijatytöllä joka on todennäköisemmin terve kuin Viron prostituoidut.
Kun kauniit ja kiihkeät virottaret ovat aivan toista maata kuin ylipainoiset ja lahnamaiset suomiemakot.
täällä vastaavat, ap. Itse ole ollut mukana ja nähnyt monenlaisia mieskaveriporukoiden (ryyppy)matkoja Tallinnaan ja risteilyjä. Toiset juo enemmän, toiset vähemmän, toiset hakee naisia, toiset ei. Joissain porukoissa tyhmyys tiivistyy, joissain taas suorastaan älykkyys!
Joskus näillä naisten palstoilla tulee kuva, että naiset ajattelevat miesten olevan kaikkien samanlaisia, jotain stereotyyppejä suomalaisia miehiä.
Itse olen aina inhonnut huoria enkä niihin sekaannu, mutta muuten en vannoisi uskollisuutta tuollaisella matkalla, jos tilaisuus tulisi vieraisiin...Silti en ole vielä koskaan pettänyt kuin ajatuksissani.
no ei se lähtenyt edes mukaan, dorkat! =D
Kuunteli muiden juttuja kun palasivat, paras ystävänsä oli ainoa joka ei käynyt huorissa ja oli ollut aika järkyttynyt muiden touhuista.