Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidillä pitäisi olla äitiyslomalla vain vauva hoidettavanaan. Virikehoitoa kannatan.

Vierailija
09.03.2010 |

Tajusin vasta miten vähän mulla on ollut aikaa vauvaan tutustua ja vauvasta nauttia, koska isompi lapsi on ollut liian vähän virikehoidossa äitiysloman aikana ja lomani loppuu ihan kohta.

Isompi on nyt isänsä kanssa 4. päivää reissussa ja vasta tämä 4 päivää on tuntunut siltä miltä äitiysloman ehkä pitäisi tuntuakin. 2 ensimmäistä päivää meni väsymystä pois maatessa ja tänään olen nukkunut 2 päiväunet, käynyt pitsalla ja katsonut 3 jaksoa Tahdon asia-sarjaa. Ja vauva nauttii kun äiti ei ole koko ajan takakireä ja väsynyt.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitella kun en huuda koko ajan vittusaatanaa uhmikselle. Äidilleni kyllä eilen aamulla huusin että painuu vittuun, kun tuli kylään ja alkoi heti päällysvaatteisillaan säätämään miten mun pitäis kotonani elää.

Vierailija
2/29 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahkeessa roikkumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sivistyneitä ihmisiä tälläkin palstalla liikkuu. Kielenkäyttökin on pelkkää vittua.

Vierailija
4/29 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitää hoitaa ja rakastaa. Sun hedonistiset nautiskelun tarpees on kuule ihan sivuseikka.

Vierailija
5/29 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota käytän ja se on varmaan vauvankin ensimmäinen sana.

Vierailija
6/29 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maata sohvalla koko päivän ruoka-aikoja lukuunottamatta ja mun ei tartte koko päivänä kommunikoida kenenkään kanssa jos en halua.

Vierailija
7/29 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maata sohvalla koko päivän ruoka-aikoja lukuunottamatta ja mun ei tartte koko päivänä kommunikoida kenenkään kanssa jos en halua.

Tulihan se sieltä.

Vierailija
8/29 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikatauluni mukaisesti ja ottaa rennosti. Ei elämä voi olla työleiri, koska mulla on vaan tämä yksi elämä ja siitäkin jo 4 vuotta tuhlattu toisten ehdoilla elämiseen.

Vierailija
9/29 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikatauluni mukaisesti ja ottaa rennosti. Ei elämä voi olla työleiri, koska mulla on vaan tämä yksi elämä ja siitäkin jo 4 vuotta tuhlattu toisten ehdoilla elämiseen.

Ja töihinkään et tietysti voi mennä kun siellä voi joku komennella ja pakottaa oikein tekemään jotain. Sossu kun maksaa nii-in hyvin.

Vierailija
10/29 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia että saat nukkua päiväunia, käydä pizzalla ja tuijottaa telkkaria. En kutsuisi em. vauvasta nauttimiseksi. Jos olisit jättänyt lapset tekemättä, voisit joka päivä tehdä noita asioita.

Vierailija
11/29 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan rakastaa sitä.

Vierailija
12/29 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoukseen, yms. paskaduuniin ja tämän hetkisen työsuhteeni palkka on vaan 100€ isompi kuin yhteiskunnan tuet. Eli jos keksin keinon luikerrella eroon määräaikaisesta työsuhteesta ilman työkkärin karenssia, irtisanon itseni. Ja jos ei onnistu, olen sairaslomalla niin paljon kuin tk-lääkäri ja nuppitohtori katsovat tarpeelliseksi myöntää. Ja lapset tietty ilmaiseksi päiväkodissa.

Vierailija
13/29 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis saanut äitiysLOMAA.

Vierailija
14/29 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä lasten takia muuttuu, vaikka olenkin ollut joskus vahingossa päiväkodissa töissäkin. Ei voi tietää mitä on narkkarin elämä, ennenkuin sitä itse kokeilee.

Vierailija
15/29 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoukseen, yms. paskaduuniin ja tämän hetkisen työsuhteeni palkka on vaan 100€ isompi kuin yhteiskunnan tuet. Eli jos keksin keinon luikerrella eroon määräaikaisesta työsuhteesta ilman työkkärin karenssia, irtisanon itseni. Ja jos ei onnistu, olen sairaslomalla niin paljon kuin tk-lääkäri ja nuppitohtori katsovat tarpeelliseksi myöntää. Ja lapset tietty ilmaiseksi päiväkodissa.

Siinäpä mätänet sohvalles. Ihan vapaasti.

Vierailija
16/29 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lasten isä huolii lapset. Siten voin nauttia elämästäni 26pv/kk ja ehkä sitten jaksan nauttia niistä 4pv/kuukaudessa lasteni kanssa. Ja elareita en tietenkään maksa, koska en mene töihin ja sossusta saan vielä ruokarahaa lasten tapaamisviikonlopuillekin.

Vierailija
17/29 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois ja työttömän vapauden, ilmoittaudun kansalaisopiston päiväkursseille ja kenties avoimeen yliopistoonkin.

Ootte vaan kateellisia kun teidän elämä on pelkkä työleiri.

Vierailija
18/29 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet jo kokeillut.

Vierailija
19/29 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaks lasta ja oon kotona, eikä mun elämä ole työleiriä... Oisko vaan asenteesta kiinni?

Vierailija
20/29 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvakin jaksaa oottaa ruokaansa vaipanvaihtoa kauemmin kuin hemmoteltu uhmis. Sekunnissa pitäis olla palveluja antamassa ja itse ei tee mitään, ei edes sukkiaan suostu riisumaan, saati pukemaan vaikka on jo 4v.

Huono äiti olen ja nyt saan kärsiä siitä. Onneksi tämä on vaan väliaikaista, kohta olen etä-äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi