Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: karmein työpaikkasi

Vierailija
09.03.2010 |

-miksi oli karmee ?

-miten pääsit pois ?

-kauanko olit ?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-miksi oli karmee ?

Asiakkaat eivät olleet aina ihan kuosissaan.

-miten pääsit pois ?

Otin loparit.

-kauanko olit ?

N. puoli vuotta.

Vierailija
2/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ison kaupungin kuuluisa ruokaravintola. Aivan hirveet työkaverit, meno muistutti koulukiusaamista välillä. Joskus ne päätti ettei mulle puhuta koko päivänä tms. Pomokaan ei ollu mikään ihana. kestin peräti 1,5 v. jos olisin ollu pidempään olisin varmaan ajanu puuhun tai jotain, sellaset fiilikset alkoi oleen. Joskus vaan itkin kun pääsin kotiin kun oli niin väsy. En voi ees käyttää niitä hajuvesiä mitä silloin kun alkaa ahdistaa. otin ite loparit kun aloin odottaa. Enkä ole siellä sen jälkeen käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-miksi oli karmee ? No mitäs luulet? Hoidin mm. apinoita (silloin niitä vielä oli Suomessakin koe-eläiminä)

-miten pääsit pois ? Oli kesätyö, ja kesä loppui

-kauanko olit ? 2,5 kk.

Vierailija
4/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounasravintolassa, huh huh. Pomo sai kauheita raivareita ja nälvi jopa käsien asennosta kun tein ruokaa.

Vierailija
5/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vain naisia. Kaikki puukottivat toisiaan selkään minkä ehtivät, nyrppäilivät toisilleen ja juorusivat.

- Kesätöitä ja välivuoden hommia. (Äidin työpaikka...)

- Etsin oman alan töitä.

Vierailija
6/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Työ oli raskasta, sitä tehtiin ulkona kylmällä ja kuumalla säällä, tahti oli hirvittävän kova ja pomo otti minut silmätikuksi, jota moitti, vaikka tein yhtä hyvää työtä kuin muut

- Olin pari kuukautta ja pääsin pois kun työvoiman tarve eli sesonki loppui

Vierailija
7/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaksi kesää kesätöissä ja voin kyllä sanoa, että se oli helvetti maan päällä. Kuumaa, pölyistä, kamala meteli, rankka työtahti ja v-mäiset pomot. Mutta kyllä siitä sai kummasti opiskelumotivaatiota!

Vierailija
8/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-miksi oli karmee?

Huono palkka ja ärsyttävä esimies, onneks en juuri joutunut sitä katselemaan, ei yhtään työkaveria. Olin siis samassa kohteessa koko päivän.

-miten pääsit pois?

Ilmoitin, että olenkin töissä vain kuukauden kahden kk:n sijaa. Soitin erääseen edelliseen työpaikkaani, ja sainkin töitä. Kyse oli myös siivouksesta, mutta ainakin siitä maksettiin paremmin.

-kauanko olit?

Kuukauden.

Vierailija
9/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-miksi oli karmee ? -miten pääsit pois ? -kauanko olit ?

Oli karmea monesta syystä:

- palkka oli todella todella huono (suomessa nykyiset sairaanhoitajan palkat on ihan miljonääriluokkaa siihen palkkatasoon verrattuna) eikä mitään työvuorolisiä,

- kamalat työajat (6-päiväinen työviikko, työvuorot 8-16 tuntia), työajan lisäksi päivystystä (varallaoloa) jota ei hyvitetty mitenkään,

- työolosuhteet oli kammottavat (epähygieenistä, kaikki työvarusteet joutui hankkimaan itse (työvaateet, "työkalut" kuumemittarista ja saksista alkaen, suojavarusteet (muoviessut, kertakäyttökäsineet, käsidesit) piti hankkia itse tai olla ilman,

- ylihoitaja oli kaamea korppikotka

Pois pääsin kun irtisanoin itseni ja palasin suomeen.

Olin töissä kyseisessä paikassa 9 kk ja tulin siihen tulokseen että mikä tahansa perähikiän arvauskeskuskin on paratiisi siihen työpaikkaan verrattuna. Ja arvatkaa kaks kertaa valitanko ikinä enää koskaan palkoista tai työolosuhteistakaan???

Vierailija
10/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena: Kyproksella

Vierailija
11/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitkerät akat vittuilivat toisilleen jatkuvasti. Varsinkin uutena jouduin silmätikuksi. Matalasti koulutettujen tai täysin kouluttamattomien roskanaisten kokoontumispaikka. Erehdyin hakemaan opiskeluaikana sinne. Kuukauden kesti hermo sitä natkutusta ja sitten lähdin oma-aloitteisesti pois. Jälkeenpäin olen huomannut, että puljulla on tajuttoman huono maine täällä suunnalla. Riitaisa ilmapiiri tunnetaan muiden työnantajien keskuudessa.