Kampaajat, mitä kannattaisi ostaa tällä hiustyypillä?
Minulla tummaksi värjätyt (kampaajan sarjassa 5?), hieman raitoja, luonnontaipuisat/kiharat lyhyehköt hiukset. Ovat siis melkoisen kuivat. Mulla on tällä hetkellä käytössä värjättyjen hiusten shampoo ja hoitis Wella Lifetex, lisäksi käytän Paul Mitchellin suihkutettavaa strenght-hoitoainetta joka jätetään hiuksiin. Ajattelin tilata tuolta feelUnique-sivuilta jotain, mutta en ole varma pitäiskö ottaa kuiville hiuksille tarkoitettua, värjätyille ja käsitellyille tarkoitettua vai vaurioituneille hiuksille tarkoitettua tavaraa?
Osaatteko suositella jotain sarjaa/tuotetta? Tuo Mitchellin suihke toimii tosi hyvin, mutta yleensä en ole ollut tyytyväinen heidän shampoihinsa enkä hoitsikoihin. Tosin voihan se olla että mulla on ollut väärää "linjaa"...
Kiitos mahdollisista vinkeistä!
Kommentit (2)
niistä kehuja. En ole itse käyttänyt koskaan, ovat sen verran tyyriitä/ei ole ollut niillä kampaajilla millä olen käynyt. Redkeniä olen aiemmin käyttänyt, samoin tosiaan Mitchelliä, Tigiä myös. Kai nämä hiukset ovat myös aavistuksen vaurioituineet, tai mä en oikein tiedä miten se määritellään. Raitakohdat varmaan ovat vaurioituneempia.
-ap
että ota jotain kuiville tai käsitellyille - vai onko ihan vaurioituneet? kun niissä on raitojakin. hmm... ehkä niihin voi ottaa mahdollisimman hoitavaa, kun on luonnonkihara (karhea) ja raidat.
sarjasta en osaa sanoa mitä suosittelisin. itse vaihtelen, enkä ole koskaan ihastunut erityisesti mihinkään sarjaan. redken oli joskus lemppari, kms ei tuntunut olevan kummoinenkaan (ei huonokaan, muttei hyvä) ja kadus oli ihan ok.
plääh, eipä tästä juuri apua ollut :)