Naistenpäivä meni - mies ei edes onnitellut
Olen tosi pettynyt. Olisin toivonut kukkia, mutta ei tullut edes hyväänaistenpäivää-toivotusta. Ystävänpäivä meni ohi samalla tavalla. Mies ei ole tuonut minulla kukkia muutenkaan, mutta eikö edes tällaisina päivinä voisi panostaa. Olen niin surullinen.
Kommentit (45)
synttäreissä ja joulussa ja hääpäivässä on ihan tarpeeksi muistamista. Puolin ja toisin.
että muistahan naistenpäivä kukkasin tai suutun! Ja mies murisi siinä että ihan turha päivä ja lähti tupakalle. Eilen kuitenkin korvat punoittaen toi ihanan ruukkukukan ja sanoi että oli ollut muistutus puhelimessaan naistenpäivästä jo pari kuukautta ettei unohtaisi kukkia ostaa. Minä sitten pilasin häneltä ostamisen ilon :D.
muisti ja ois vieny mut syömään naistenpäivän kunniaksi..unohtipa vain että meidän pieni lapsi on kovassa kuumeessa, vaikka itse tämän kanssa oli yöllä valvonut. :) Ei siis mentykään ja koskaan aiemmin ei ole muistanut.
Mies ei muista synttäreitä, joululahjan unohti hankkia, nimipäivästä ei kai oo kuullutkaan.. Kukkia en ole saanut koskaan. Hääpäivän taisi muistaa viimeksi, vasta vuosi naimisissa oltiin oltu. En jaksa enää edes pahastua tuosta hajamielisyydestä, on kuitenkin niin ihana mies.
mutta ei se mitään, koska en itsekään koskaan muista naistenpäivää.
mutta mieheni muisti ja toi kukan, ihan niinkuin on tuonut joka naistenpäivä. Kuuluu asiaan!
Juu, ei muista mieskään.
Lähikaupasta sain ruusun :D
mutta sait kuitenkin ruusun - muistihan se!
koko naistenpäivää, kyllä harmittaa! Pienellä eleellä voi olla suuri vaikutus suuntaan tai toiseen. Voi kuinka onnellinen olisinkaan ollut kukkakimpusta :) Tämähän kostetaan!
Ottaako miehesi sinut huomioon arkielämässä? Rakastaako hän sinua?
Naistenpäivä ja ystävänpäivä ja moni muu tällainen on kauppiaiden keksimä höpsötys; minusta oisi lähinnä kiusallista, jos mieheni menisi mukaan noihin älyttömyyksiin.
Anoppi ja miehen veli lähettivät onnitteluviestit, mutta vain kiusaannuin niistä. Mulle naistenpäivä on turhake, jotenkin keinotekoinen. Läpihuutojuttu.
Sen sijaan jos mies ei muistaisi syntymäpäivänä, äitienpäivänä, hääpäivänä tai jouluna, olisin kyllä aika upset :)
Ehkä miehesi ei tajunnut, kuinka tärkeä juttu tämä päivä oli sinulle?
Tuskin ees tiesi koko päivästä :). Synttäreistä muistutan "hienovaraisesti" etukäteen, kun muuten unohtaa nekin. Ei mua haittaa, kun en lahjoista ja muista niin piittaa. Synttärikukat ostan muutenkin aina itse, kun ei mies oo mikään kukkien ostelija. Ihana mies se silti on :).
että sanot miehellesi, että sinulle olisi tärkeää, että mies muistaisi sinua kukkasilla tai edes toivotuksella seuraavina päivinä... (annat listan päivistä).
Itse en edes muistaisi naistenpäivää tai ystävänpäivää, jos mainoskoneisto ei niistä jatkuvasti rummuttaisi. En myöskään osaa huomioida kenenkään nimipäiviä ja syntymäpäivätkin saattavat joskus unohtua. Olen silti ihan mukava ihminen ja osoitan rakkauttani läheisilleni monella tavalla arjessa.
Ja olen nainen.
Välillä kateellisena kuuntelen miten toisten miehet muistaa vaimojaan. Ei meillä mies muista edes syntymäpäivää..
Mutta ihana mies se on, ei toista vaan voi väkisin asettaa tiettyyn muottiin
että sanot miehellesi, että sinulle olisi tärkeää, että mies muistaisi sinua kukkasilla tai edes toivotuksella seuraavina päivinä... (annat listan päivistä).
Itse en edes muistaisi naistenpäivää tai ystävänpäivää, jos mainoskoneisto ei niistä jatkuvasti rummuttaisi. En myöskään osaa huomioida kenenkään nimipäiviä ja syntymäpäivätkin saattavat joskus unohtua. Olen silti ihan mukava ihminen ja osoitan rakkauttani läheisilleni monella tavalla arjessa.
Ja olen nainen.
Välillä kateellisena kuuntelen miten toisten miehet muistaa vaimojaan. Ei meillä mies muista edes syntymäpäivää..
Mutta ihana mies se on, ei toista vaan voi väkisin asettaa tiettyyn muottiin
päivää itsekään. Ei tullut mieleenkään odottaa mitään mieheltä, tavallinen arkipäivä oli meillä. Kansainvälinen- ei hetkauta mua yhtään. Ystävänpäivänä tosin sain lahjan, sitä muistetaan perheenä.
ihan ihme vouhotusta koko naistenpäivä.. rahastusta... Voihan sitä kohteliaasti toivottaa, jos muistaa, mutta eikö ne synttärit ja vuosipäivät ole tärkeämpiä?
Äitienpäivänä voi niitä kukkia tuoda. Naistenpäivänä vois vakavammin keskustella maailman naisten tilanteesta ja kiinnittää huomiota epäkohtiin, eikä hymistellä tekopyhästi yhtä päivää ja jatkaa vaimon hakkaamista seuraavana päivänä.
Olen tosi pettynyt. Olisin toivonut kukkia, mutta ei tullut edes hyväänaistenpäivää-toivotusta. Ystävänpäivä meni ohi samalla tavalla. Mies ei ole tuonut minulla kukkia muutenkaan, mutta eikö edes tällaisina päivinä voisi panostaa. Olen niin surullinen.
Mies ei muista, mutta en muista minäkään, joten vahinkoa ei ole tapahtunut.
Aina sitä naistenpäivää "perustellaan" sillä, että pitää muistaa niitä naisia, joilla ei omassa maassaan ole niin hyvin.
Mutta kuinkahan monta kehitysmaan tyttöä olisi koulutettu niillä rahoilla, joita meni eilen kukkiin, koruihin, suklaaseen tms.
tälläiset naistenpäivät ja ystävänpäivät
osta itse kukkia jos niitä kotiisi haluat