Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naistenpäivä meni - mies ei edes onnitellut

Vierailija
09.03.2010 |

Olen tosi pettynyt. Olisin toivonut kukkia, mutta ei tullut edes hyväänaistenpäivää-toivotusta. Ystävänpäivä meni ohi samalla tavalla. Mies ei ole tuonut minulla kukkia muutenkaan, mutta eikö edes tällaisina päivinä voisi panostaa. Olen niin surullinen.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sanot miehellesi, että sinulle olisi tärkeää, että mies muistaisi sinua kukkasilla tai edes toivotuksella seuraavina päivinä... (annat listan päivistä).

Itse en edes muistaisi naistenpäivää tai ystävänpäivää, jos mainoskoneisto ei niistä jatkuvasti rummuttaisi. En myöskään osaa huomioida kenenkään nimipäiviä ja syntymäpäivätkin saattavat joskus unohtua. Olen silti ihan mukava ihminen ja osoitan rakkauttani läheisilleni monella tavalla arjessa.

Ja olen nainen.

Vierailija
22/45 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei muista mieskään.

Lähikaupasta sain ruusun :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sanoi, että siinä on riittävästi kun elää neljän naisen kanssa samassa taloudessa.

En mä odota saavani kukkia siksi että olen nainen.

Vierailija
24/45 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tässä kukka tämän ja seuraavan 363 miestenpäivän kunniaksi.

Vierailija
25/45 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhanpäiväisiä hömpötyksiä tuollaiset naistenpäivät yms. Ovat varmaan kukkakauppiaiden keksimiä juhlapäiviä!

Vierailija
26/45 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellen olisi eilen av:lta lukenut että oli naistenpäivä. Joten en olisi kyllä voinut vaatia miesystäväänikään muistamaan! Sain ystävältäni tekstarin jossa onnitteli naistenpäivän kunniaksi ja mainitsin viestistä miehelleni joka sattui olemaan vieressä, ja hän sanoi etteiväthän naiset yhtä juhlapäivää tarvitse vaan yhtälailla heitä voi juhlistaa vaikka joka päivä. En itse muista koskaan mitään vastaavia päiviä..

Vierailija
27/45 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas vitsillä sanoin lauantaina että muistahan naistenpäivä kukkasin tai suutun! Ja mies murisi siinä että ihan turha päivä ja lähti tupakalle. Eilen kuitenkin korvat punoittaen toi ihanan ruukkukukan ja sanoi että oli ollut muistutus puhelimessaan naistenpäivästä jo pari kuukautta ettei unohtaisi kukkia ostaa. Minä sitten pilasin häneltä ostamisen ilon :D.

eihän siinä muuten mitään pahaa, mutta alkaa ärsyttää hitosti lahjojen ja juhlien tilaaminen. Ei tee enää mieli edes antaa tai järjestää mitään kivaa :(

Vierailija
28/45 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sanoin aamulla herätessä kuuluvaan ääneen: "Hyvää naistenpäivää minulle!" Miestä nauratti ja toivotteli kanssa.

Illalla vei syömään. Kauhisteli kyllä, kun sanoin haluavani kebabia :) enkä mitään hienosteluruokaisaasalaattia.

Vierailija
29/45 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkaisa minulle, tyttärelleni ja ostipa vielä anopillensa (äidilleni) on näin aina tehnyt ja uskon että tekee vastakin. KOskaan, ei Koskaan voi naista liikaa mies hemmotella.

Vierailija
30/45 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli töistä myöhään kotiin ja jatkoi puhelinpalavereita kotoa

Vierailija
31/45 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan turha päivä muutenkin, kun saan niin paljon apuja mieheltä muutenkin. Osallistuu lastenhoitoon, tekee kotitöitä jne. Mun mielestä pitäisi olla sitten myös miestenpäivä.

Vierailija
32/45 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinointimiehet näyttävät nykyään ottavan kaikki päivät eri maista markkinointikeinoiksi.

Meillä on naisten päivä joka päivä.

Vierailija
33/45 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta naistenpäivää ei ole tainnut ikinä noteerata mitenkään; jos hyvin käy, muistaa onnitella.

Mutta kyllä se vähän potuttaa, myönnän, kun ei pikku muistaminen (kukat(sulkaa/leivokset) maksais mitään.. Onko se sitten niin liikaa vaadittu, että ehtisi käydä jotain hakemassa matkalla kotiin, vaikka skumppapullon?!

8-vuotias ihana poikakin tuli koulusta kotiin, ja toivotti mulle saman tien 'hyvää naistenpäivää!'. Ehkä se polvi tässä pojasta paranee..

Vierailija
34/45 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun asiasta hymyillen mainitsin.

No, mä olen kyllä jo alkanut tottua siihen, että mies ei moisia "merkkipäiviä" noteeraa, ja olen päätynyt siihen että minä en silti päivääni pilaa miehen ajattelemattomuuden vuoksi.

Ostin itselleni kauniin kimpun kukkasia olkkarin pöydälle, ja kävin kahvilassa hörppäämässä kahvit makoisan leivoksen kera :) Ja hyvä mieli tuli! :D

Vierailija
35/45 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ois voinut vähempää lämmittää..

Mies on AINA töissä, lähtee aamulla 6:n jälkeen, jatkaa töitä kotona puoleen yöhön, mulle ja lapsille ei ole ikinä aikaa.. Niisk. Joo, olen katkera.

Vierailija
36/45 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ei huomaa. Hitsi, taidan mennä näin jälkikäteen vaikka jalkahoitoon!

Vierailija
37/45 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ystävänpäivä joka on amerikkalaisten rahan tuhlaukseen keksimä päivä.

Nainen 32v

Vierailija
38/45 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suurimman osan miehesi elämästä sellaista päivää kuin naisten päivä ei ole vietetty Suomessa millään tavalla. Poikasi taas on kasvanut kulttuurissa, jossa sitä toitotetaan joka tuutista...

Mutta naistenpäivää ei ole tainnut ikinä noteerata mitenkään; jos hyvin käy, muistaa onnitella.

8-vuotias ihana poikakin tuli koulusta kotiin, ja toivotti mulle saman tien 'hyvää naistenpäivää!'. Ehkä se polvi tässä pojasta paranee..

Vierailija
39/45 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, mutta en saa mieheltä edes joululahjoja, kun vuoden loppu se vasta bisnesmaailmassa kiireistä onkin. Kaikki lahjat pitää itselle ostaa ja paketoida. Mutta teen kyllä tosi nättejä paketteja, joita on ilo saada, vaikka itselleenkin.. Ja ostan kyllä kivoja juttuja, mutta olisipa JOSKUS kiva saada joku henkilökohtainen lahjakin mieheltä, joku YLLÄTYS!

Vierailija
40/45 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuten minua harmittaa sekin, ettei mies muista syntymäpäiviäni, joulua, hääpäivää eikä yhtään mitään minun(kin) juhlapäivää - omistaan pitää kyllä kovaa meteliä. Tyttärellämme on synttärit lokakuun alussa, ja mies alkaa peräänkuuluttaa isänpäivälahjoja heti, kun tytön synttärit on saatu juhlittua. Sitten alkaa joululahjojen vonkaaminen. Eihän siinä, jos vauhkaisi lasten lahjoista ja perheen yhteisistä lahjoista, mutta hän mesoaa vain ja ainoastaan niistä omistaan, eli miten hän haluaisi sitä ja tätä ja tuota ja tuonkin ja tämänkin sitten joululahjaksi - jouluun mennessä on A3-arkki kärpäsen kokoisella printillä joululahjatoiveita, ja milläs minä muka joka ainoan miehen toiveen toteuttaisin, ei mulla ole aikaa eikä rahaa siihen kaikkeen, mitä herra päättää haluta. Aina jonkin hänen toiveistaan olen täyttänyt, mutta siitä huolimatta mies vääntelee käsiään ja huokailee pettyneenä, kun ei hän saanut sitäkään eikä tätäkään. No, sitten kun joulu on saatu pulkkaan, mies alkaa perätä omia synttärilahjojaan, synttärinsä kun ovat tammikuun lopussa. Helmikuussa on hääpäivä, ja synttäreiden jälkeen alkaa tenttaus siitä, mitä minä ajattelin ostaa miehelle hääpäivälahjaksi. Koskaan ei kuitenkaan ole mitään puhettakaan siitä, että minulle jokin lahja ostettaisiin, tai edes kukka, kun on minun synttärini, joulu, nimipäivä, äitienpäivä tai hääpäivä.

Viime jouluna en ostanut miehelle mitään lahjaksi, enkä synttärinä enkä hääpäivänä. Jouluyö vietettiin riidellen, miehen synttäreiden sekä hääpäivän aikaan matkustin lasten kanssa sukuloimaan viikoksi, jotta mies sai rauhassa murjottaa. En aio jatkossakaan ostaa enää yhtään lahjaa, vaikka siitä tulisi millainen riita, vaan jatkossa käytän nekin rahat ostamalla itselleni lahjoja silloin kun mieli tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi