Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jumpata (ja laihduttaa) kamala pömppövatsa pois?

Vierailija
08.03.2010 |

Onko jollain tietoa jostain hyvistä jumppaohjeista netissä?

Tai jotain laihdutusohjeita?

Huomaan pikkuhiljaa alkaneeni lihoa alavatsasta eikä kyse ole enää vanhasta raskausmahasta. Mutta mulla on siis sellainen järkky raskausmaha pullotus häpyluusta vyötäröön saakka. Muuten olen aika hoikka eikä ole jenkkakahvoja. Painoindeksi on normaalin alarajoilla, joten en uskalla kovasti laihduttaakaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvät vatsalihakset kuntoon ja vatsa littistyy silmissä!

Vierailija
2/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen etteivät vatsalihakseni ole palautuneet yhteen sektion jälkeen, kun vieläkin tuntuu keskellä kuoppa.

Syvät vatsalihakset kuntoon ja vatsa littistyy silmissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene selälleen lattialle ja jalat koukkuun vatsan päälle. Nostele peppua ylös lattiasta ja "pidätä"välillä ylhäällä. Tarkista että liike lähtee vatsasta!En tiedä onko liike sopiva,jos sektiosta vain vähän aikaa!

Vierailija
4/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntouttaa myös mieltä.

Vierailija
5/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaa tasaisesti koko kehosta.

Vierailija
6/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti siirtymällä vähähh ruokavalioon. Olen myös painoindeksi 21, joten ei tarvinnut "laihduttaa", yhtään en lisännyt liikuntaa.

Vierailija
7/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mallia ja tavoitetta

Vierailija
8/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kovaa laihdutusta en uskalla harjoittaa. Olen "luonnonlaiha" ja syön järjettömästi sokeria ja rasvaa. Ehkä nopeat hiilarit alkaa iän myötä näkyä myös vatsassa turvotuksena/lihomisena?

Epäilen etteivät syvät vatsalhakset palautuneet ekan raskauden jättimahan jälkeen koskaan ennalleen ja tokassa sektio. Sektiosta jo 1,5 vuotta, että sen puolesta voisi jo kunnolla treenata.

Jos vatsalihakset jääneet erilleen saako niitä enää mitenkään kuntoon?

ap

Vierailija
9/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi 18,5, mutta pömppöä löytyy. Oikeastaan se ei aamuisin edes pömpötä vaan on löllöä taikinaa, joka paisuu päivän mittaan. Olen saanut kolme n. nelikiloista vauvaa sektiolla ja en ole kenelläkään nähnyt niin isoa vauvamahaa kuin minulla.

Luulen lisäksi ap, että hoikilla se pömppö näkyy enemmän. Jos on vararavintoa ympärillä, se ei erotu niin helposti. Minulle sanottiin viimeisimmässä sektiossa, että oli helppo leikata kun ei ole rasvaa siellä keskivartalossa, joten ei se laihduttamalla parane.

Vierailija
10/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa mikä ne täysin paikoilleen laittaa, on kirurgin veitsi.

joten kovaa laihdutusta en uskalla harjoittaa. Olen "luonnonlaiha" ja syön järjettömästi sokeria ja rasvaa. Ehkä nopeat hiilarit alkaa iän myötä näkyä myös vatsassa turvotuksena/lihomisena? Epäilen etteivät syvät vatsalhakset palautuneet ekan raskauden jättimahan jälkeen koskaan ennalleen ja tokassa sektio. Sektiosta jo 1,5 vuotta, että sen puolesta voisi jo kunnolla treenata. Jos vatsalihakset jääneet erilleen saako niitä enää mitenkään kuntoon? ap

Vierailija
11/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tosin pitää löytää ne lihakset, että osaa niitä käyttää. Samoin linja-auto ja mukulakivikatu on tosi tehokas ;P Kyse on lähinnä vartalonhallinnasta. Napa selkärankaan ja selkä suoraksi. Siitä se lähtee.

Yks ihan jumppaliike, jota voi harrastaa sillointallöin ohimennen on semmoinen, että menee makaamaan mahalleen lattialle ja sitten nostaa itsensä varpaiden ja kyynärpäiden varaan tikkusuoraksi. Aluksi voi olla vaikeaa pysyä asennossa kovin kauaa, mutta treenii, treenii... Saman voi tehdä myös kyljellään eli nostaa kropan suoraksi kyynärpään ja jalkaterine varaan.

Pilates on sit jumppamuodoista melkoisen tehokas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi