Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on oinas-tyttölapsi?

Vierailija
08.03.2010 |

Mulla on tulossa oinaan merkissä syntyvä tod.näk. tyttövauva ensi kuussa. Aikuiset oinaat jotenkin osaa ärsyttää mua, ovat niin omaa napaa jne. Toisaalta, pitkäaikainen paras ystäväni on oinas, mutta välimme ovat nykyisin aika väljät.

Kertokaahan!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin harkitseva päätöksissäni, mieluiten myötäilen muita.

Viihdyn isoissa ihmisjoukoissa.

itsepäinen ja syrjäänvetäytyvä lapsena. En halunnut mennä mihinkään tai harrastaa mitään, viihdyin itsekseni.

Suurempi "vaara" tässä on se että jos uskot horoskooppeihin, muodostat nyt lapsestasi etukäteen kuvan ja alat näkemään ja tukemaan lapsesi persoonallisuutta siihen suuntaan mikä mielikuvasi oinaasta on.

Vierailija
2/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerronpa silti..

Eli meidän 6v-oinastyttö on sopivassa määrin itsepäinen eli pitää puolensa ja tietää mitä haluaa.

Välillä suuttuu tulisesti mutta leppyy nopeasti, sitten kapsahtaa kaulaan ja sanoo että mä en oo enää yhtään vihainen:)

Hellyydenkipeä, kova halimaan ja pusimaan, sanoo

usein että äiti tai isi on rakas. Hoitaa nukkevauvaa ja mahdottoman eläinrakas.

Seurallinen, pidetty kaveri ja yleensä aina hyvällä tuulella. On aina siellä missä tapahtuu, ei todellakaan pitkiä aikoja yksin omassa huoneessaan. Sellainen ilopilleri.

Meiltä löytyy myös jästipäinen ja oman tien kulkija härkätyttö. Hänen päätään ei käännä kukaan eikä mikään.Näistä kahdesta oinas on paljon helpommin ohjailtavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on iloinen, innokas, ennakkoluuloton, peloton, prinsessa rohkea.

Kekseliäs ja fiksu.

Mutta myös erittäin jääräpäinen ja helposti tuiskahteleva.

Osoittaa hellyyttä herkästi, ei ole kovin herkkä itkemään tms. Rämäpäisyyttä löytyy.

Ihana, hauska, tavallaan erittäin helppo ja sopeutuva, sosiaalinen lapsi, mutta veikkaan että suurimmat kasvatushaasteet tulee murkkuiässä, jos päättää jotain niin päätä voi olla hankala kääntää.

Vierailija
4/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsepäinen ja syrjäänvetäytyvä lapsena. En halunnut mennä mihinkään tai harrastaa mitään, viihdyin itsekseni.

Suurempi "vaara" tässä on se että jos uskot horoskooppeihin, muodostat nyt lapsestasi etukäteen kuvan ja alat näkemään ja tukemaan lapsesi persoonallisuutta siihen suuntaan mikä mielikuvasi oinaasta on.

Vierailija
5/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan tosissaan usko että samassa kuussa syntyneet ihmiset ovat kaikki samanlaisia, eihän?

Vierailija
6/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muuta piirrettä osaa sanoa (tyttö kohta 7v) kuin juuri tuon mahdottoman itsepäisyyden. Toisaalta se tuo mukanaan myös päättäväisyyden ja sinnikkyyden. Ja meillä tyttö kyllä harrastaa ja tykkää mennä. On hyvin älykäs ja taitava tyttö.

Minusta aikuiset oinaat ovat olleet jotenkin etäisiä ja kylmän oloisia. Omaani olen kasvatuksella yrittänyt muokata toiseen suuntaan. Ja kyllähän tuo on kova halimaan, on vahva hoivavietti yms. Ihana oli tänäänkin nähdä, että eskarissa heti ryntäsi halaamaan kaveriaan. Toisaalta saattaa jostain ongelmista sulkeutua, eikä ainakaan ihan heti suostu minulle kertomaan, vaikka olemme tosi läheiset. Myöhemmin sitten saattaa sanoa, kun pahin mielipaha on ohi.

Vierailija
7/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisiaan sen enempää kuin ihmiset keskimäärinkään muistuttavat toisiaan. Jos lapsenne on itsepäinen, dominoiva, kiltti, tuhma, herkkä, vahva tai mitä tahansa, se on kiinni hänen luonteestaan, johon kuun asennolla on hyvin vähän merkitystä.

Vierailija
8/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 2 on kuin minun näppiksestäni... ;-)

Vierailija
9/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mies ja esikoistyttö, kohta 7v, ollaan kaikki oinaksia... Kova luontoista porukkaa ollaan ja oma pää ja -napa on kyl usein pidettävä. Tyttö on kuitenkin luonteeltaan tosi avoin ja sosiaalinen. Sellainen tee ensin-ajattele vasta sitten -tyylinen. Hyvin on pärjätty ja pärjätään varmasti. Paras pitäis olla kaikessa, ja se luo paineita, usein siis vain oinakselle itselleen. Jos taas vertaan häntä muihin lapsiimme, niin onpa tuo pikkuveli ainakin menossa samoja jalanjälkiä, vaikkei oinas olekaan :) Kaippa tuo luonne osittain kuitenkin tulee enemmän perimästä ja kasvatuksesta, kuin horoskooppimerkistä...

Vierailija
10/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsepäinen ja kun suututaan niin sitten suututaan kunnolla, muuten oikein rauhallinen ja viihtyy enimmäkseen omissa oloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan