Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oikeasti ajattelette? Ikäero -

Vierailija
08.03.2010 |

tämä ei ole kaunakysymys, vaan mietin ylipäänsä. Veljeni, 37v, on alkanut seurustelemaan 21-vuotiaan naisen kanssa.

Miten noin nuoret tytöt/naiset edes katselevat aikamiehiä, vai onko yleistä?

Veljeni ei ole mikään erityisen nuorekas / lapsellinen, toki on fyysisesti hyvässä kunnossa. Hänellä on kolme lastakin edellisestä avioliitosta(tosin jo 3 vuotta sitten päättyneestä). Ihmettelen vain, että miten noin nuori voi kiinnostua lapsia omaavasta vanhasta miehestä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotiaat ovat vielä nuoria(tai toinen on, toinen nuorehko). Mutta entäs 30 ja 47 -> toinen pappaiässä, toinen kukassaan!

Vierailija
2/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotiaat ovat vielä nuoria(tai toinen on, toinen nuorehko). Mutta entäs 30 ja 47 -> toinen pappaiässä, toinen kukassaan!

47 v "pappaiässä", hmmmh... Minä ihmettelen ennemminkin että mitä mies näkee tytössä, paitsi tietysti seksiä, koska heillä on varmaan aika vähän muuta yhteistä elämässään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainenhan on fyysisesti parhaassa iässä. Ikävän monet yli 35-vuotiaat naiset ovat päästäneet itsensä kariutumaan kunnon ja fyysisen habituksen puolesta. Mikä on ikävää.

Enkä puhu nyt luonnollisesta rappeumasta, vaan laiskuuden ja elintason aiheuttamasta kehon turmeluksesta.

Vierailija
4/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen, mitä 37-v mies, jolla lapset ja avioliitto takana, näkee 21-v naisessa? Olen itse parikymppisenä seurustellut usean vuoden ajan itseäni 17 vuotta vanhemman miehen kanssa, jolla elettyä elämää vaikka kuinka. Ja minä olin aivan keskenkasvuinen.

Vierailija
5/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja löytävät hengen heimolaisensa vanhemmasta ihmisestä.

Mutta sitten taitaa olla myös niitä ikävä kyllä jotka etsivät vain rahaa.

Vierailija
6/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut nuoret tytöt huolivat viisikymmpisiä luusereita, koska eivät itsekään muille kelpaa. Näille kelpaavayt kun ovat nuoria.

jotkut nuoret tytöt etsivät rauhallista miestä, ja vanhemmat on usein rauhallisempia kuin parikymppiset miehet

jotkut nuoret tytöt etsivät miestä, jolla on itsetunto kohdallaan, eikä tarvi enää leikkiä kakkahuumorilla ja machoilla pormofilmimeiningillä. Sitäkin saattaa olla nelikympisellä enemmän kuin parikymppisellä.

jotkut etsivät sivistynyttä miestä ja ehtiihän sitä parissa vuosikymmenessä sivistyä aika paljon lisää.

jotkut etsivät vakiintunutta elämää (ja rahaa sen osana), jotkut valtaa ja niitäkin on vanhemmilla miehillä enemmän

eli katso, mihin kategoriaan sun veljesi sopii niin näet myös, mitä hänen tyttöystävänsä hänessä näkee.

Vierailija
7/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhoittuneen kyllä, varmaan tietysti sivistynytkin - tavalla tai toisella. Rahaa hänellä ei ole, ei ole yhtään sen perään, vakityö löytyy.

Silti tuntuu oudolle, ei kyllä kenelläkään aikanaan tuntemallani parikymppisellä käynyt mielessäkään paljoa vanhempi mies.

Vierailija
8/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä yli 35 vuotiaat miehet ovat usein vielä aika komeita ja nuorekkaita, mutta silti kokeneempia. Eihän se ikä aina kaikkea kerro. Osa miehistä voi olla 37-vuotiaana aika rupsahtaneita isomahoja kylläkin.

Vierailija
9/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 18v ikäeroa. Toimii.

Vierailija
10/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että todellista rakkautta tuossa tuskin on kovinkaan usein takana... Uskoisin että valtaosaa tytöistä viehättää miehen raha/valta ja osalla on jonkinlaisia traumoja lapsuudesta ja nyt hakee tätä kautta isähahmoa ja hyväksyntää. Uskoisin että jos nämä pari ihmistyyppiä poistaa tuosta ison ikäeron ryhmästä, ei kovin montaa paria jää jäljelle...

Jollakin voi olla myös ihan lapsellisuutta, eli ei osata ajatella pitemmälle. Se nelikymppinen mies saattaakin olla ihan hyvässä kunnossa, eikä tyttö osaa siksi ajatella että muutaman vuoden päästä mies alkaa ukkoutua vauhdilla. Suhteeseen tehdään ehkä lapset nopeasti ja sen jälkeen onkin vaan sinniteltävä sen vaarin kanssa joka vielä suhteen alussa oli hyväkroppainen ja menevä mies.

Itse olen 27 enkä ole ikinä kuullut kenenkään kaverin edes hetkellisesti seurustelleen (tai haaveilleen) kovin paljon itseään vanhemman miehen kanssa. Itseäni koko ajatus jostain isäni ikäisestä ukkelista oksettaa, en usko että pystyisin siihen edes todella huomattavasta rahasummasta...

Toki myönnän, että minulla ei aiheesta ole minkäänlaista kokemusta ja jos joskus kokeilisin vanhempaa miestä, voisin muuttaa käsitykseni ihan täysin.

Vierailija
11/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että todellista rakkautta tuossa tuskin on kovinkaan usein takana... Uskoisin että valtaosaa tytöistä viehättää miehen raha/valta ja osalla on jonkinlaisia traumoja lapsuudesta ja nyt hakee tätä kautta isähahmoa ja hyväksyntää. Uskoisin että jos nämä pari ihmistyyppiä poistaa tuosta ison ikäeron ryhmästä, ei kovin montaa paria jää jäljelle...

Jollakin voi olla myös ihan lapsellisuutta, eli ei osata ajatella pitemmälle. Se nelikymppinen mies saattaakin olla ihan hyvässä kunnossa, eikä tyttö osaa siksi ajatella että muutaman vuoden päästä mies alkaa ukkoutua vauhdilla. Suhteeseen tehdään ehkä lapset nopeasti ja sen jälkeen onkin vaan sinniteltävä sen vaarin kanssa joka vielä suhteen alussa oli hyväkroppainen ja menevä mies.

Itse olen 27 enkä ole ikinä kuullut kenenkään kaverin edes hetkellisesti seurustelleen (tai haaveilleen) kovin paljon itseään vanhemman miehen kanssa. Itseäni koko ajatus jostain isäni ikäisestä ukkelista oksettaa, en usko että pystyisin siihen edes todella huomattavasta rahasummasta...

Toki myönnän, että minulla ei aiheesta ole minkäänlaista kokemusta ja jos joskus kokeilisin vanhempaa miestä, voisin muuttaa käsitykseni ihan täysin.

Mutta ei 40+ mies kyllä vielä välttämättä ukkoudu hetkeen. Mutta kun ajattelee vaikka 25-vuotiasta naista ja 40v miestä, niin kyllä ikäero on aikamoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme