Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnalla iso (yli 10 v) ikäero

Vierailija
08.03.2010 |

Miksi nykyään vielä pideään naurettavana jos nainen on reilusti vanhempi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tutuissa on 51-v nainen, jolla 43-v mies. Aika epäsuhtainen pari, kun nainen on jo rypistynyt ja vanha, vaikka onkin hyväkuntoinen ja hoikka. Ja päällepäin näyttää kumminkin ehkä 48-vuotiaalta. Epäsuhta tulee siitä, että mies on tosi babyface, nuorekas ja menevä, täysin sileä ihoinen ja tosi komea. Hyvin heillä menee, mutta ulkonäöstä päätellen voisivat olla äiti ja poika, vaikka nainen on siis tosi nuorekas 51-vuotias. Ehkä näissä pareissa nainen saa tehdä aika lailla töitä pysyäkseen ulkonäöltään tarpeeksi nuorena, siis ulkopuolisen silmiin. Oma mies on vaan 5-vuotta mua nuorempi, mutta kyllä pitää hommia tehdä, ettei näyttäs liian vanhalta sille. Onnellisia kumminkin ollaan.

minkä ikäinen ihminen pitää 51-vuotiasta vanhana? Koskeeko vain naisia vai ovatko myös 50+-vuotiaat miehet vanhoja?

Vierailija
2/7 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän elämänpiiristä kuka pitää naurettavana, kuka ei. Kunhan rakkautta, luottamusta ja huumoria piisaa, niin kaikki käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onkin miehen kanssa vaan 9v ikäero..:) Hän siis nuorempi.

Vierailija
4/7 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tutuissa on 51-v nainen, jolla 43-v mies. Aika epäsuhtainen pari, kun nainen on jo rypistynyt ja vanha, vaikka onkin hyväkuntoinen ja hoikka. Ja päällepäin näyttää kumminkin ehkä 48-vuotiaalta. Epäsuhta tulee siitä, että mies on tosi babyface, nuorekas ja menevä, täysin sileä ihoinen ja tosi komea. Hyvin heillä menee, mutta ulkonäöstä päätellen voisivat olla äiti ja poika, vaikka nainen on siis tosi nuorekas 51-vuotias. Ehkä näissä pareissa nainen saa tehdä aika lailla töitä pysyäkseen ulkonäöltään tarpeeksi nuorena, siis ulkopuolisen silmiin.

Oma mies on vaan 5-vuotta mua nuorempi, mutta kyllä pitää hommia tehdä, ettei näyttäs liian vanhalta sille. Onnellisia kumminkin ollaan.

Vierailija
5/7 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nuori mies on liian lapsellinen eikä osaa ottaa vastutta tai käyttäytyä aikusmaisesti.

Tai että naisella on joku kriisi ja tahtoo tuntea itsensä nuoremmaksi nuoren miehen kautta.

Itselläni on 9-vuotta nuorempi mies. Ja en ole eläissäni saanut olla näin oma itseni saatika ollut näin onnellinen. Kyllä itsekin aluksi epäilin pitkään että koskahan se tajua minkä ikänen mie olen. Kai se kuitenki ihan oikeasti rakastaa minua kun vielä kahden vuodenkin jälkeen on kanssani.

Vierailija
6/7 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein sopiva :D

Vierailija
7/7 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nimenomaan naista arvioivan kulttuurin.

Nainen ei saisi vanheta, ainakaan se ei saa näkyä ulospäin.

Ja joku 40 vuotias alle kolmikymppisen kanssa kulkeva nainen erottuu jo vanhemman ulkonäkönsä takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi