Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epiduraalista kysymys

Vierailija
08.03.2010 |

Eli saako epiduraalin laiton jälkeen liikkua? Vai onko jossain piuhoissa ja pedissä kiinni?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epiduraali kulkee näppärästi mukana siinä telineessä. Tai siis se kipupumppu...

Vierailija
2/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan sitten saa liikkuakaan..luulisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun oli 5 cm auki. Piti maata sängyssä tunti sen laittamisen jälkeen, sitten sai liikkua.

Vierailija
4/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystytte liikkumaan epiduraalin jälkeen, mulla ainakin meni mahasta alaspäin ihan tunnottomaks ja en siis ois pystynyt "halvaantuneil" jaloil kävellä...

Vierailija
5/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystytte liikkumaan epiduraalin jälkeen, mulla ainakin meni mahasta alaspäin ihan tunnottomaks ja en siis ois pystynyt "halvaantuneil" jaloil kävellä...

mitä ihmettä?! kyl mä ainakin pystyin liikkumaan. Sul on varmaan laitettu väärään kohtaan jos jalat meni tunnottomiks.

Vierailija
6/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin pystyin kävelemään, kävin wc;ssä ja olin ihan normaalisti ei puudute tuntoa vienyt vaan kivun tunteen. Eli olisin voinut vaikka potkia jalkani poikki, olisin tuntenut iskut ja että jalka menee poikki, mutta en kipua. Tunsin myös synnytyksen kuinka paikat venyy ja paukkuu, mutta en kipua.

Vierailija
7/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä tosiaan menee jalat tunnottomaksi lantiosta alaspäin, eli väittäisin että joku tarkoitti sitä.Epiduraalia en olisi ehtinyt enää saamaan, ai että tuo spinaalipuudutus oli ihana just sopiva kivunlievitys mulle.

Vierailija
8/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain ekassa synnytyksessä epiduraalin ja ei menny "jalat alta", sai liikkua ja välillä kätilö käskikin mut ylös. Toisessa sain spinaalin eikä mennyt "jalat alta" silloinkaan. Kolmas oli sektio ja silloin spinaali ja silloin luonnollisestikin jalat aivan tunnottomat eikä pystynyt liikuttelemaan. Se riippuu siis annostuksen määrästä, että meneekö "jalat alta", tämä ei kyllä mielestäni tarkoituksena alatiesynnytyksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän