Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antakaa mulle yks hyvä syy olla eroamatta!

Vierailija
07.03.2010 |

Mieheni vihaa mua. Teen kaiken väärin. Olen hänen unelmiensa esteenä. Hän ei halua sitoutua olemaan kanssani (tai on siis mutta ei halua kihloihin tms), hän on sanonut, että vien häneltä elämän ja estän kaiken kivan tapahtumista. Lisäksi hän on myös sitä mieltä, että luulen olevani tärkeämpi kuin olen.

Miksi olla vielä yhdessä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nopeammin eroatte, sen parempi MOLEMMILLE

Vierailija
2/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vältyt joutumasta av-mammojen paheksunnan kohteeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eikun eroa kohti vaan rinta rottingilla. Tsemppiä!

Vierailija
4/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla, että on tosiaan parempi erota. Voi tätä tuskaa...mutta tosiaan kun tuolla tavoin mies ajattelee, niin pahalta se minusta tuntuu.

Mitä mieltä muiden miehet ovat vaimoistaan?

Vierailija
5/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä syy lähteä sen sijaan on se, että olet aivan varmasti arvokkaampi kuin mitä miehesi antaa ymmärtää. Ilmeisesti on jo saanut sun itsetunnon poljettua maihin jos vielä edes mietit. Ja nyt jos koskaan (eka kerta kun kirjoitan tän AV:lle) JSSAP! =)

Vierailija
6/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilnne on siksiki hankala, että olen korviani myöten rakastunut mieheeni. Enkä haluaisi erota. Mutta en halua olla hänen unelmiensa edessä.

Kertokaa muut, mitä omat miehenne ajattelevat teistä?? Onko tällainen normaalia?

ap

Vierailija
7/7 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelee vaimostaan rakkaimpana aarteenaan mitä on. Ei väheksy, alista tai loukkaa, kuten tämä sinun miehesi tuntuu tekevän. Kyllä ne sunkin haaveesi on tärkeitä ja olet varmasti tärkeämpi kuin mitä miehesi antaa ymmärtää. Älä kuuntele tuollaista sontaa! Sanoisin, että miehesi ei ole ansainnut sinua millään muotoa..

Mikään noista sanomistasi asioista ei ole koskaan kuulunut oman mieheni ajatusmaailmaan.. ei edes riitojen hetkellä! Eli etsipä itsellesi sinua arvostava mies...