Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pinnallisimpia syitä, miksi joku mies/nainen on lopettanut seurustelun?

Vierailija
07.03.2010 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aikoinaan lopetin lyhyen seurustelun, koska miehellä oli sellaiset pehmeät pullamössö-kädet. En vain voinut sietää...

Vierailija
2/12 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen miehenn kävelyn takia. Keinui oudosti kävellessä.

Toisen suhteen lopetin hengityksen takia. Autossa istuessa kuulin miehen hengityksen ja ällötti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiteen vuoteen ystävällistä sanaa tai koskettanut, seksistä puhumattakaan.

Vierailija
4/12 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänen hyvä ystävänsä erosi fiksusta, hauskasta, menestyvästä ja kivannäköisestä avovaimostaan siksi että vaimo sairastui ja joutui vuoteenomaksi sen verran pitkäksi aikaa että sinä aikana liikunnan puute toi muutaman lisäkilon vyötärölle. Arvioisin että ehkä siinä mentiin koosta 36 kokoon 38. Mikään pysyvä vuodepotilas naisesta ei tullut, hän oli kyllä aivan terve noiden erotessa. Mutta ilmeisesti liian lihava.

Vierailija
5/12 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka poikaystävä jätti mut siks kun kaveritkin jätti omat tyttöystävänsä :) Tosin se tuli katumapäälle ja halus alkaa olee uudestaan. Joo, mä oli 12 ja se 13 :)

Vierailija
6/12 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se oli liian ruma, yks toinen kuorsas nukkuessaan ja kolmannella oli liian pieni kalu.

Vierailija
7/12 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei harjannut hampaitaan kuin ehkä kerran kuussa. Deodorantti oli myös homojen hommaa.

Minun puolestaan piti olla aina puhdas, karvaton ja hyvin huoliteltu :D

Hyi, ei aikuisella miehellä minkäänlaista hygieniaa. Siksi se onkin exä :D

Vierailija
8/12 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina (erityisesti pillillä juodessa) alahuulen keskeltä valui hieman juomaa leualle. Mun mielestäni se oli käsittämättömän ällöä.

Vierailija
9/12 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Mies oli liian lyhyt, 169cm.

*Toisella oli vitun rumia vaatteita, omien sanojen mukaan ei ollut ostanut kenkiä 10 vuoteen kun oli aina saanut sukulaisilta ilmatteeksi...sama varmaan muiden vaatteiden kanssa. Hyhh.

Vierailija
10/12 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli silloisen poikaystäväni mielestä niin ällöttävää, ettei hän millään voinut kuvitellakaan enää seurustelevansa mun kanssa. Nuorella miehellä oli ikää 19v, mulla 16v, kävin uimassa kahdeksan kertaa viikossa ja ihoni kuivui tosi herkästi, joten rasvaaminen oli enemmän ja vähemmän pakollista. No, ehkä se löysi sitten itselleen jonkun uuden rutikuivan kalkkunan, joka ei ainakaan erehtynyt rasvaamaan käsiään ko. miehen nähden :)

Vierailija
11/12 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska poikaystävän aikuinen sisko sairastui syöpään eikä halunnut joutua tilanteeseen jossa joutuisi "olkapääksi".

Vierailija
12/12 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se tuhlasi kaikki rahansa tietokonepeleihin, dvd:hin ja x-box peleihin. Kun oli kuitenkin jo 22v, mulla riitti...