Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jatkoa keskusteluketjuun jossa tyhmiä ja tietämättömiä miehiä.

Vierailija
07.03.2010 |

eli mitä hassua teidän miehenne ovat luulleet tai tehneet.

mitä eivät osaa tms.

mulla tämmöinen ihana seksuaalinen kokemus:

tapasin nuorena tyttönä nuorukaisen(20v.) jonka kanssa päädyimme sänkyyn ja se luuli että naisella on joku uloke sieellä jalkojen välissä...tai en tiedä oikein mitä luuli.

mut kun se katsoi alapäähäni siinä sängyssä ja sanoi että eihän täällä näy mitään...ihmettelin että mitä siellä pitäis näkyä, ettei naisilla näy kellään ton enempää. eipä haluttanut mua enää.

eikä haluttanut tavata uudestaan. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei ole ollut tietämättä mitään noin hassua, ehkä siksi että tapasimme vasta 29-vuotiaina enkä siis tiedä mitä se on mahdollisesti parikymppisenä häröillyt. On sen arkipäivän yleissivistyksessä (siis esim. kodinhoidollisessa) aukkoja, mutta ne eivät ole erityisen vitsikkäitä.

Kaverin mies ei osannut valmistaa pakastepizzaa. Tai siis se luuli että se pitää laittaa muovikääreineen, pahvilaatikoineen päivineen uuniin.

Vierailija
2/4 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä noita miehiä tulee??

tossa pitemmässä ketjussa joku jutteli et mies ei tiedä et ehkäisykierukka on kohdussa, tai että pissa tulee eri paikasta kuin lapsi synnytyksessä.

tai kuukautiset on vaan yks iso lorahdus ja se siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksalaatikkoa ja sen kipanneen kaupan paketista kattilaan ja uuniin, siis kattilassa.

ja joku heitti avaamattoman hernekeittopurkin uuniin.

Vierailija
4/4 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät tiedä mitään miesten anatomiasta. Vrt. esimerkiksi kerran kuussa tuleva aloitus "miten päin vauvan pippeli pannaan vaippaan" tai "pesevätkö miehet heppinsä vessassa käydessään?".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi