Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukkuuko teidän muiden miehet "joka

Vierailija
06.03.2010 |

välissä" viikonloppuisin?

Meillä nukkuu aamulla lähes puoleen päivään asti ja sen jälkeenkin nukahtaa sohvalle aina tilaisuuden tulleen. Kyllä on raivostuttavaa, kun itse pitää hoitaa niin paljon asioita ja toisella vaan on aikaa nukkua. Jos minäkin tekisin samoin niin lapset ei saisi mitään virikkeitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätään molemmat aamulla 8-9. Joskus jompi kumpi saattaa ottaa päiväunet, ei joka viikonloppu.

Vierailija
2/6 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee kylläkin viikolla niin pitkää päivää (yrittäjä) että toisaalta ymmärrän tämän, mutta kyllä se ottaa välillä NIIN päähän!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kyllä periaatteessa sellainen että voi nukahtaa ihan milloin vaan ja minne vaan, mutta yleensä se on kyllä viikonloppuisin koko ajan menossa ja tekemässä kaikkea mitä ei työviikolla ehtinyt, joten ei se ehdi nukkua.. (tosin ei siitä kyllä mulle mitään iloa ole, ei se kotihommia tee juurikaan vaan omia harrastuksia..eli mulle sama vaik nukkuis..)

Usein kyllä viikonloppuna antaa MINUN nukkua pitkään. Hyvittelee kai sillä sitä että aikoo kiitää koko päivän ties missä..

Vierailija
4/6 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valvoo illalla pidempään, joten nukkuu aamustakin pidempään kuin minä ja poitsu. Minä taas menen poitsun kaa päikyille mut mies ei nuku päikkyjä ollenkaan. :) Minä teen silti lähes kaiken, vaikka mies ei nukukaan!

Vierailija
5/6 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nukkuu sellasta koiranunta sohvalla.

Mä en ymmärrä mitä ihmeen virikkeitä lapset tarvii. voisko niiden antaa vaan olla edes yhden päivän viikossa ja keksiä itse. Kyllä saatan itsekin makoilla sohvalla ja lapset osaa kyllä keskenäänkin touhuta. Sivusilmällä/korvalla kuuntelen mitä tekevät.

Vierailija
6/6 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei kyllä tee mitään muutakaan. Just tänään mietin, miten siitä onki tullut noin saamaton. Harrastuksiin kyllä lähtee innoissaan, mut kotihommat kuuluu ikäänkuin luonnollisesti kaikki mulle. Töissä ollaan molemmat arkisin, mutta mun pitää illalla vielä hoitaa pyykit, tiskit ym. Jos jostain menemisistä pitää joustaa, on hänelle itsestään selvää, että mä jätän harrastukset väliin

Mies "ei voi", kun aina on jollekin luvannut hoitaa sen ja sen ja mennä sinne ja tänne. Miksei vois soittaa ja sanoa, et kuule, nyt tuli este, en pääsekään. Muut kyllä soittelee samanlaisia puheluja, ja mies aina kyllä tuuraa muita. Harrastavat siis porukalla samaa juttua.

esim. Viime viikolla tulin aivan rättipoikki töistä kotiin, täällä odotti kotihommat ja mies ovenraossa selittämässä, et "et viittis vielä käydä varaamassa ton ison pesutuvan, kun ajattelin et nyt vois pestä ton maton!" Eli siis minä voisin sen pestä, kun hänen pitikin lähteä juuri harrastamaan. Ei sit ollut itse ehtinyt sitä varaamaan, vaan istunut monta tuntia töiden jälkeen koneella pelaamassa! Kiva että keksii mulle ana tekemistä, niin ei tule mamman aika pitkäksi! Miten se onkin tällaiseksi päässyt...

Enkä muuten lähtenyt mattopyykille vaan keitin ison mukin kahvia ja menin sohvalle lukemaan Menaisia;)

Tällanen purkaus tällä erää. Kiitos.