Onko seksialoitusten tehtailu av:lle koulukiusaamiseen verrattava asia?
Tuntuisi siltä että joitain parkoja kiusataan näillä seksi aloituksilla pahasti?
Olivatko nämä samat janssonit kiusaantuneita myöskin SI-aloituksista?
Aijotteko harrastaa tänä iltana peppuseksiä kumppaninne kanssa?
Kommentit (13)
että nämä seksiaiheet vaihtaisivat osoitetta. Av ei ole seksiketju
olen niin kypsä, niin kypsä. Työntäkää se seksi sinne missä pippuri kasvaa.
Miksi ette voi antaa niiden seksiaiheiden olla? Minä ihan itken täälä jo.. :( lopettakaa
Ap en todellakaan kestä seksiaiheita
Seksialoitusten tehtailu on verrattavissa älykkyysosamäärään.
t. antiparka
"Onko seksialoitusten tehtailu av:lle koulukiusaamiseen verrattava asia?"
Ei. Kouluun on pakko mennä. Av:lla ei ole pakko käydä. Ei voi verrata.
nimimerkillä entinen koulukiusattu
ihan asiallista vastausta kaipaat, niin kyllä, minua ärsyttää ihan kaikki aiheet, jotka tukkivat palstan vieden tilaa muilta aloituksilta. Seksi, sikainfluenssa, olympiajääkiekko, x-factor jne..
Menetin myös malttini syksyllä sikainfluenssaa koskevista ketjuista. Saatoin kumota roskakorini työhuoneeni lattialle ja purra matkapuhelinta kaksin hampain pääpunaisena raivosta.
Tälläkin hetkellä verenpaineeni on hieman koholla ja otsani on kosteahko. Voisitteko siirtyä sinne seksipuolelle?
En todellakaan harrasta peppuseksiä. Sehän on hämärähommoo.
T: 11cm mies
Se kertoo ilkeydestä muita kohtaan.
Olen jo sanonut moneen kertaan etten halua nähdä seksi-aloituksia av:lla. Miksi teidän on niin vaikea ymmärtää sitä?
Kohta teen valituksen ylläpidolle teistä!
Se kertoo ilkeydestä muita kohtaan.
Olen jo sanonut moneen kertaan etten halua nähdä seksi-aloituksia av:lla. Miksi teidän on niin vaikea ymmärtää sitä?Kohta teen valituksen ylläpidolle teistä!
Vai joutuisitko silloin tekemään jotain lasten kanssa tai mikä pahinta harrastamaan seksiä miehesi kanssa?? Jos tollasella takakireellä ämmällä nyt miestä on...
Ja juu, meillä harrastetaan peppuseksiä tänään, mutta niin päin että minä nussin miestäni pyllyyn stäppärillä..
Olen jo sanonut moneen kertaan etten halua nähdä seksi-aloituksia av:lla. Miksi teidän on niin vaikea ymmärtää sitä?
AV=aihe vapaa
Taidat olla väärällä palstalla? Mun mielestä on ainakin kohtuullisen normaalia ja luonnollinen osa elämää jos keskustellaan siitä. Oliko sinulla jokin traumaattinen kokemus lapsuudessasi? Sille on varmasti oma fooruminsa, mutta täällä on monia ihan normaalin suhtautumisen ja uteliaisuuden omaavia ihmisiä.
"Onko seksialoitusten tehtailu av:lle koulukiusaamiseen verrattava asia?"
Ei. Kouluun on pakko mennä. Av:lla ei ole pakko käydä. Ei voi verrata.
nimimerkillä entinen koulukiusattu
mielenterveysongelmaista välillä sotkee tätä palstaa. Mutta kestän sen kuin mies.