Onko Nomination-rannekoru sopiva lahja 9-10-vuotiaalle?
Vai onko vielä vähän vanhempien tyttöjen juttu?
Millainen olisi kiva aloituspala, useampaa tuskin raaskii heti ostaa...
Kommentit (18)
Esikoispoika toteutti tänään puoli vuotta muhineen haaveensa ja osti itselleen rannekkeen + yhden palan (jalkapallo, mikäs muu.. muitakin selkeästi pojille suunnattuja paloja näytti olevan tarjolla). KAIKILLA kavereilla kuulemma on jo Nomination :D No juu, ei ehkä kaikilla, mutta melkoisen monella pojalla oikeasti on. Ja ihan normaaleilta 9-11v lökäpöksyräkänokilta nuo vaikuttavat, eivät neiteile ellei sitten tätä rannekorun kantamista neiteilynä pidetä. Kaikilla "nomien" kantajilla (pojilla) on myös suorat lipat ja mp3:ssa raikaa hiphop, kuuluisko sitten jotenkin tämän kulmakunnan hiphopkulttuuriin?
Näyttäisi siis olevan pitkälti "piireistä" kiinni onko tämä missäkin päin Suomea tyttöjen vai poikien vai kotimammojen juttu :) Me asumme Etelä-Suomessa isohkossa kaupungissa.
Mun 10 v tyttö sai kummiltaan, ja tykkäsi kovasti. Kaikkea muuta tavaraa on jo paikat pullollaan... Tohon on helppo kummin ostaa aina merkkipäivinä lisää paloja. Ja tietty muidenkin.
Ei meidän teini ainakaan tollaisesta tykkäis.
meidän "piireissä" Nomination on 4-kymppisten kotimammojen koru.
Oma poikani on tykännyt kovasti, saanut jo monet palat lisää ja nyt 10 v.
enemmän noita paloja.
Tietty riippuu siitä kuinka paljon on mahdollisuus laittaa rahaa.
Se pelkkä rengas maksaa n 10e mutta yksi lisäpala on 15e-35e.
eli jos ostaa rannerenkaan ja 2 palaa niin se on n 40e.
Tiedoksi vain niille jotka sitä miettii.
Olen luullut,että se on lasten ja nuorten juttu!
En itse haluaisi pitää sellaista(33v) ja en tunne ketään aikuista,jolla olisi sellainen.
Oma 10-vuotias kummityttö tykkäsi,kun sai joululahjaksi perusrannekkeen ja 2 palaa.
Satakunnassa asutaan. Ja pojille ei missään nimessä, elleivät sitten halua ulos kaapista :D
ainakin neljällä kaverilla on.
Meillä töissä on myös monella yli 40-kymppiselläkin, mutta heillä on useimmilla se leveämpi malli.
että näillä nelikymppisillä on varmasti myös kalliimpia paloja siinä, aitoja kiviä ja kultaa.
Mua vaan häiritsee kun se repii ihokarvoja. Enkä ole edes karvainen.
Kova juttu näyttää olevan peruskouluikäisten tyttöjen keskuudessa.
kummityttöni toivoi tällaista korua, hän on 7 vuotias! Ja nyt on kiva kerätä niitä erilaisia palasia siihen :)
Nimikirjaimet on hyvä aloituspala.
Ostin juuri kummitytölle 10v lahjaksi ja oli tosi mielissään.Kaksi lisäpalaa myös mukaan:)
kesällä, kun olimme olleet 10v yhdessä. Tykkäsin kovasti ja olin oettu, että osti niin nuorekkaan korun. Bismarck-ketjusta olisin huolestunut.