Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupa käydä vieraissa?

Vierailija
05.03.2010 |

Meillä on aivan ihana suhde ja kaikki on hyvin. Lähipiirissämme on juuri paljastunut uskottomuusjuttu ja paras ystäväni kärsii miehensä petoksesta. Juttelin miehen kanssa äsken asiasta, niin hän sanoi, että minä voin hänen puolestaan käydä vieraissa niin paljon kuin haluan, kunhan hän ei siitä saa koskaan tietää enkä tuo tauteja kotiin.

Loukkannuin todella pahasti. Eikö hän todellakaan välitä, jos joku muu olisi kanssani sängyssä? Itse en ikinä hyväksyisi mieheltäni vastaavaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lieneeko se hänen kanta siihen mitä hän itse saa tehdä?

Vierailija
2/5 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikemminkin inhorealisti eli hän ymmärtää, että näin voi käydä kenelle tahansa, mutta ei todellakaan halua tietää siitä.

Yksinkertaistettua blondin logiikalla: jos jaat, et kerro.

Tuskin miehesi toivoo sinun pettävän, mutta hän välittää sinusta niin paljon, että toivoo sinun olevan "kohtelias" siinä tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta kestäneessä seurustelussa. Viimeisenä kesänä sainkin luvan tavata kaikkia muita, ja se vain paransi suhdetta..n. 3-4 kk kestänyt "vapaa-aika" päättyi, kun tapasin nykyisen avopuolisoni, ja tuo edellinen suhde jäi..normi seurustelu siis voitti vapaan suhteen ja halusin mieluummin sitoutua kahden lapsen isään. Tässä suhteessa tuollaisesta vapaasta olemisesta ei edes puhuttaisi;-D.

Vierailija
4/5 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi lukee sinua, jos olisitkin pettänyt.

Vierailija
5/5 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n mies tuossa antanut mitään "lupaa käydä vieraissa", vaan sanoi vain, että JOS ap käy vieraissa hän ei halua tietää siitä. Erittäin inhimillistä ja ymmärrettävää, varsinkin jos lähipiirissä juuri on meneillään uskottomuusjuttu, joka nostaa kaikenlaisia ajatuksia ja tunteita pintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän