Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä -yllätysohjelmaa siskon häihin?

Vierailija
05.03.2010 |

Rakas siskoni menee kesällä naimisiin, itse en asu Suomessa ja en suureksi surukseni pääse polttareihin - enkä muihinkaa järjestelyhin mukaan.

Olen täältä käsin tilannut jotain siskoni puolesta ja hoitanut kultu, mutta haluaisin tehdä jotain muuta - spesiaalimpaa itse juhlaan.

Olisko teillä ideoita, mita voisin järkätä itse hääjuhlaan - yllätyksenä siskolleni? itse ne osaa laulaa tai soittaa - eli ei voi olla sellainen numero, enkä muutenkaan halua huomiota viedä itseeni - vaan todella ilahduttaa siskoani.

Olisin erittäin kiitollinen kaikista vinkeistä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osaa, skannaile vanhoja valokuvia sisarestasi ja puolisostaan vuosien varrella ja tee slideshow, joka voi pyöriä tietokoneella ja jää muistoksi sisarellesi.

Slideshown lisäksi järkkää juhliin valokuvaaja tai kuvaa itse. Nämä kuvat sitten juhlien jälkeen systerille

Vierailija
2/3 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai entäs sitten ne hääkonvehdit, jollei morsian itse niitä rustaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko olla ihan häihin liittyvää? Joku kiva lapsuusmuisto, joka osoittaa miten paljon välität hänestä. Jotain hyvää hänestä. Häiden jälkeen tulee arki, se tulee unelmienkin prinssin vierellä ja kellä sitäpaitsi sellainen loppujen lopuksi on. Jos yllätät jollain sellaisella mitä häissä jo on se olisi aika surkeaa.