Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita kotoilijoita kuin minä? Itse tekemisestä nauttivia,

Vierailija
05.03.2010 |

tuunaajia ja askartelijoita, ihmisiä, joista on mukava toimitaa kodin askareita ja nauttia ystävien kyläilyistä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun pääsen töistä, haen lapset, teen ruoan ja siistin jäljet, niin on työn ja tuskan takana, että jaksaisi edes viikata pyykit kaappeihin.

Heti, kun on viikonloppua enemmän lomaa, niin piristyn ajattelemaan ja tekemään vaikka mitä: siivoamaan laatikoita, tekemään uusia sisustusasetelmia, ompelemaan verhoja yms. On masentavaa huomata, miten paljon normaali arki vie voimia...

Vierailija
2/4 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun saa aamulla herätä omassa rauhassa, viedä koiran aamulenkille ilman kiirettä ja sitten aloittaa päivän puuhat ihan oman aikataulun mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tekemistä on kotona liian vähän. Mulla on jatkuvasti liikaa ylimääräistä energiaa, vaikka joka päivälle on lapsen kanssa harrastus ja vieraitakin käy usein. Mä kaipaisin vähän uusia virikkeitä. Eka vuosi lapsen kanssa kotona oli tosi hauskaa aikaa, kaikki äitipiirit ja kerhot oli uusi juttu, oli aikaa laittaa kotia ja tehdä kaikenlaista. Nyt kaikki on vähän jo nähty, kerhoissa pyörii jo tutut ihmiset, kodissa ei paljoakaan ole työtä, kaulaliinoja ja muita käsitöitä ei jaksa loputtomasti tehdä jne. Saispa joskus vähän säpinää tähän kotielämään.:)

Vierailija
4/4 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ihanaa kun hoitovapaalla on aikaa tuunata huonekaluja, tehdä pientä pintaremonttia, kierrellä huuotokauppoja ja kirppareita.

Rakastan lapsen nukkuessa kulkea kodissa kahvikuppi kädessä ja tehdä suunnitelmia, nauttia oman käden jäljestä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi