Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos en ota autovakuutusta?

Vierailija
05.03.2010 |

Mua kyrpii Tapiola ihan sairaasti,olen nyt 15-vuotta maksanut perus (halvinta) autovakuutusta ja en ole ikinä kolaroinut yms jäynäillyt...autooni murtauduttiin viime yönä ja sieltä vietiin cd-soitin,virtalukko tuhottiin niin että piuhoilla vaan käynnistyy!Naurettavinta tässä on että autovakutuukseni ei korvaa penniäkään (itse joutuisin korvaamaan kaiken) koska minulla ei ole kaskoa vaan pelkkä liikennevakutuus joka korvaa vaan liikenteessä tulleet vahingot...kaskoa en ole ottanut koska autoni ei ole uusi,9-vuotta vanha ja rahatilanteeni on ollut työttömyyden takia viime aikoina todella huono.

Voiko suomessa olla ilman autovakuutusta?Onko se ihan pakko olla?Jos joku ajaa mun perään niin eikö se vakuutusyhtiö voi suoraan mulle korvata?Tuskinpa minä enää vanhalla iällä alan kaahailemaan ja revitteleen mutkissa... mulla meni ihan totaalisesti hermot tähän tilanteeseen,vandaalit tuhosi autoni ja minä joudun sen maksamamaan....

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se nyt on niin vaikea niellä, että vakuutusyhtiö ei korvaa sinulle sellaista vahinkoa, jonka varalle et ole ottanut vakuutusta. Tottakai joudut itse maksamaan, kun sulla ei ole sitä kaskoa.

Vierailija
2/13 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole maksanut kuin liikennevakuutuksesta, niin et kai voi olettaa, että vakuutusyhtiö maksaisi varkausvakuutuksesta sinulle jotain, koska sellaista sulla ei ole.

Liikennevakuutus on lakisääteinen,se on oltava jos sulla on auto. mitä ihmettä horiset? autovakuutus on vapaaehtoinen, liikennevakuutus ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että joudun mutta kyrpii niin julmetusti ja harmittaa :( Tekisi mieli vajota lapsen tasolle ja hyppiä tasajalkaa vihasena,mur!

Vierailija
4/13 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 100 euroa vuodessa (karkea arvio), joten eiköhän se kannata ottaa. kattaa ton varkauden ja yleensä hirviturvan ja hinauksen, jos auto jättää tielle.

Nyt ei auta mölinät, ku et oo sellasta ottanut, kannatttaa mennä se nyt sitte ottamaan, vaikkei tätä korvaa, mutta seuraavan tapauksen kylläkin.

Vierailija
5/13 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain siksi, että jos se piiputtaa kesken matkan, niin vakuutus maksaa hinauksen. ;)

Vierailija
6/13 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos sinuun törmätään niin syyllisen liikennevakuutus korvaa sinun ajoneuvosi ja henkilövahingot myös tietysti....

ja ei viitsi haukkua jokaista Firmaa, kun ei ole mitään aihetta ;)

Vierailija
7/13 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain siksi, että jos se piiputtaa kesken matkan, niin vakuutus maksaa hinauksen. ;)

Vierailija
8/13 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta se ei korvaa lapsen sairastumiskuluja, jos ihan totta lapsi sairastuu autossa istuen. =(

Vierailija
9/13 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että sinulla on autovakuutus, mutta eihän sinulla ole. Sinulla vain pakollinen liikennevakuutus. Aivan eri asia.

Vierailija
10/13 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisältyy vakuutus varkauden ja ilkivallan varalta. Se on myös huomattavasti edullisempi kuin ns. täyskasko.

Vierailija
11/13 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saatavilla myös ns. säästökasko, mikäli auto on yli 5 vuotta vanha.

Vierailija
12/13 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jostain syystä kuitenkin törmäät itse siihen edellä ajavaan autoon ja sulla ei ole vakuutusta niin maksat kaiken ihan omasta pussista!!! Älä koskaan mene sanomaan että ei minulle niin tapahdu. Loppujen lopuksi vakuutukset on kuin laittaisi rahaa pankkiin vaikka ne maksaakin. Itse ainakin olen huomannut että vaikka olis mikä rahatilanne niin kyllä mielelläni maksan vakuutukset.

Vierailija
13/13 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastapuolelle aiheutuvat vahingot. Oman auton vahingot toki joutuu itse maksamaan (ellei ole kaskoa).