av-mammojen mielestä täydellinen äiti
- av-mamma on todennäk. omasta tahdostaan työtön (eli "kotiäiti")
- av-mamma synnyttää aina alakautta, sektio on paha paha juttu
- av-mamman alapää on rankan synnytyksenkin jälkeen kuin teinitytöllä (omasta mielestään).
- av-mamma moralisoi ja haukkuu työssä käyviä äitejä
- av-mamma imettää vauvaa ainakin ekan vuoden
- av-mamma valittaa koko ajan, että tukia, kuten kodinh.tuki on nostettava, tajuamatta, että jonkun pitää tehdä töitä, että tukia voidaan ylipäätään maksella.
- av-mamman mies ei petä, eikä av-mamma myöskään missään tilanteessa antaisi pettämistä anteeksi.
- av-mamma on vahingoniloinen/takapiru
- av-mamma valittaa aina ettei ehdi liikkua, siivota ja laittaa ruokaa, kun on lapsi/lapsia
- Av-mamman mielestä vauvan hoitaminen on tähtitiedettä ja vie kaikki voimat, vauva/lapsi on tekosyy kaikkeen mikä jää tekemättä
- av-mamma viettää 50% päivästään vauva-palstalla ja 50% päivästä huutonetissä.
- av-mamman mielestä hiv-tartuttaja rachel on kaunis :D
Minä olen av-luuseri eli:
- Noin ½-vuotiaan maailman ihanimman ja rakkaimman vauvan hieman alle 30v äiti
- minulla on erittäin hyvä ja mielenkiintoinen työ ja teen töitä jo nyt noin 10päivää/kk, eli mahdollistan teidän kotona laiskottelun.
- Imetin kuukauden (maitoa ei tullut).
- Synnytin sektiolla
- Alapääni on entisellään
- En hauku kotiäitejä, vaikka en koe sitä kenenkään edun mukaiseksi.
- Olen onnellinen perheestäni ja tyytyväinen elämääni, en ole vahingoniloinen/takapiru
- Harrastan kuntosalia, vauvajumppaa (sekä kotona, että ohjattuna), vaunukävelyjä, laitan joka päivä perheellemme ruoan (pari kertaa vkossa käymme ulkona syömässä), siivoan itse koko 200m2 talomme (vaikka voisimme siivojankin palkata)
- Mielestäni vauva-aika on ollut ihanaa ja helppoa, nautin/nautimme mieheni kanssa, joka sekunnista vauvan kanssa.
- Hiv-rachel on pelottavan näköinen!
Kiitos ja anteeksi :)
-olen kotiäiti
-synnytin alakautta
-alapääni on kyllä parempi nyt synnytyksen jälkeen, oikeasti!
-En hauku tai moralisoi, mutta pidän tärkeänä kotona olemista. Olen lto ja tiedän päiväkodin realiteetit pienten hoidon suhteen.
-imetin 3,5kk, olisin halunnut imettää pitkään.
-kodinhoidontukea olisi minusta hyvä nostaa, mutta en tiedä millä hinnalla.
-mies ei petä, mutta en tiedä jos antaisin sen anteeksi
-joskus olen vahingoniloinen. :D
-Koen haastavaksi liikkumaan ehtimisen kyllä. Koitan arkiliikkua paljon.
-Vauva on hyvä syy aika moneen tekemättä jättämiseen, mutta ei se mitään tähtitiedettä ole. Eikä vie kaikkia voimia, jos vauva on normaali.
-käy kyllä av:lla aika usein.. :D huuto.netissä vain jos tarvitsen jotain.
-hiv-rachel on surullinen tapaus.
Ja minustakin vauva-aika on ihanaa!