Mitä mieltä kyseisestä ihmisestä?
Mieheni kaverin ex-muija kyseessä. Vielä kun seurustelivat niin en voinut sietää kyseistä hempukkaa. Tulivat meille käymään niin tämä akka heitti vaatetta pois ja alkoi maata sohvallamme kun hänellä oli ah niin kuuma!
Kyyli ukkoani ja kaveripiirissä muidenkin miehiä.
Kaupungilla näki meitä niin kauhea vilkutus ja katsoi miestäni.
Kerran oikein kaukaa huusi moi!!! ja mieheni nimi siis perään! wtf!? Mieheni ei ole kommentoinut asiaa ja ei siis kiinnostunut tästä akasta P**** vertaa. Ei häntä tervehdi koskaan kun tämä heiluttelee kättänsä minkäkin kulman takana.
Lopussa jouduin tekemään niin että sanoin mieheni kaverille että tulee yksin etten voi sietää hänen naistaan.
Nyt ovat eronneet ja eräs päivä näin tätä naista ohimennen ja päätin että tervehdin häntä kohdalla ihan noin niinkuin hyviin tapoihin kuuluu.
Hän katsoi minua ja käänsi katseen pois niinkuin ei olisi ikinä minua ennen nähnytkään!
Olen kysellyt mielipidettä kaveripiiristämme ja kukaan ei koskaan tykännyt kyseisestä tyypistä ja miesten mielestä hän oli jopa sanoinkuvaamattoman ruma.
Mistä ihmeestä näitä ylimielisiä ihmisiä sikiääkään, jotka luulevat itsestään liikoja ja yrittävät mielin kielin iskeä niin kaikkien varattujen miehiä ihan julkisesti sitä häpeilemättä? HUH!
Kommentit (26)
Ihanaa tekstiä. EN mie tänne ole viitsiny kaikkea siitä ihmisestä laittaakaan kun siitä on niin paljon negatiivista sanottavaa.
Sovitaan vaikka että mieheni nimi on erkki. Hän jos näkee meidät kaukaa huutaa ja vilkuttaa "HEI ERKKI!"((hei haloo minä olen tässä myös)
Kyllä hän niitä rintojansakin nostelee siinä meidän sohvalla ja istuu selkä kaarella että varmasti tissit näkyy.
Sitä meidän kaveria myös petti kokoajan entisien ukkojensa kanssa ja meidän edessä sanoi että lähtee armeijaan kun siellä on hyvännäköisiä miehiä yms. onnea ja menestystä vain.. en minä häntä muuten nälvisikään mutta tähän tapaukseen kun on lähinnä aihetta! t.ap
Mutta oikeasti haluaisivat kaikki panna häntä. Onhan niitä ei kauniita mutta panettavan näköisiäkin olemassa. Paha sanoa, kun ihmiset monesti valehtelevat tai muuttavat totuutta kohteliaisuudesta.
Kyseinen nainen on siis tervehtinyt miestäsi ja hänellä oli kuuma vieraillessaan teillä. Näiden tosiasioiden perusteella uskot siis naisen olevan munahaukka?
Eikö sinulle riitä, että miehesi välittää vain sinusta, eikä ole kiinnostunut kaverinsa ex-tyttöystävästä?
Mistä siis kenkä puristaa? Eikö ole vähintäänkin luonnollista, ettei miehesi kaverin exä vilkuttanut sinulle? Haluaisitko itse tervehtiä enää ihmistä, jonka tiedät vihaavan sinua ja puhuvan sinusta pahaa selkäsi takana? (Todennäköisesti vielä ilman syytä).
Olen ylpeä vartalostani ja pidän mielelläni avokaulaisia paitoja päällä.
Kyseinen nainen on siis tervehtinyt miestäsi ja hänellä oli kuuma vieraillessaan teillä. Näiden tosiasioiden perusteella uskot siis naisen olevan munahaukka?
Eikö sinulle riitä, että miehesi välittää vain sinusta, eikä ole kiinnostunut kaverinsa ex-tyttöystävästä?
Mistä siis kenkä puristaa? Eikö ole vähintäänkin luonnollista, ettei miehesi kaverin exä vilkuttanut sinulle? Haluaisitko itse tervehtiä enää ihmistä, jonka tiedät vihaavan sinua ja puhuvan sinusta pahaa selkäsi takana? (Todennäköisesti vielä ilman syytä).
Hän tekee näin joka kerta eli en pelkästään puhu yhdestä kerrasta kun on tervehtinyt miestäni ja meillä ollut kuuma vaan näin tapahtui joka kerta.
Ja nämä eivät ole ainoat syyt todellakaan että uskon naisen olevan munahaukka. Hänestä kun olen kuullut enemmän ja vähemmän asioita ja nähnyt hänen käytöksensä ihan livenä.
Kenkää ei minulla puristakaan.. sanoin otsikossa MITÄ MIELTÄ KYSEISESTÄ HENKILÖSTÄ! Jollet sattunut sitä huomaamaan..
Hän ei tiedä minun vihaavan häntä edelleenkään tai että olen puhunut hänestä muiden kavereiden kesken yhtään mitään jollet sattunut sitäkään lukemaan tuolta aijemmista kirjoituksistani.
t.ap
kaikilla naisilla on topit päällä, mitenkähän ap kestää sen...voimia!