Mihin Flamingon ravintoloista kannattaisi mennä syömään?
Kommentit (18)
Siitä on tullut niin huono, että huh huh!
Se Sisilialainen mesta on hyvä, siellä kaikki meidän porukasta (10 hlö) tykkäs ruoastaan viimeksi. Palvelu myös paaaljon parempaa kuin Famigliassa...
Keskustan Famigliasta ei niin hyviä kokemuksia mutta eihän tuo sama paikka ole? Onko kukaan käynyt siinä parilapaikassa?
Sieltä saa ihanaa ruokaa (etenkin listalta) ja palvelu on ollut ystävällistä sekä aikuisille illallistaville kuin lounaalla äänekkään 1v:n kanssa:)
Aitoa Italialaista siis sieltä
kolme kertaa ja aina on ollut jotain pahaa vikaa. Tyyliin ruuat kylmiä, pihvit (kana) raakaa, tarjoilu järjettömän hidasta tm.
Mut se sisilialainen paikka oli ok. Yleisestihän Flamingossa on vähän huonot ruokapaikat, valitettavasti.
kolme kertaa ja aina on ollut jotain pahaa vikaa. Tyyliin ruuat kylmiä, pihvit (kana) raakaa, tarjoilu järjettömän hidasta tm.
Mut se sisilialainen paikka oli ok. Yleisestihän Flamingossa on vähän huonot ruokapaikat, valitettavasti.
Kävimme itse siellä pari viikkoa sitten 8 hengen ryhmässä. Tarjoilijaa odotimme 15 min, ruokia 45 min jälkiruokia emme saaneet ollenkaan koska puolen tunnin odotuksen jälkeen peruimme tilauksen ja poistuimme. Tarjoilija oli tympeä, ruoat haaleita ja kolmelle tuli väärä ruoka, mm. laktoositon ei ollutkaan laktoositon vaan hylasta tehty...
Hyvä palvelu, hyvä ruoka, tarjoilijoista puolet on oikeita Adoniksia...
joka on siellä kulmassa lähellä HopLopia? Aivan ihana ruoka ja esim. pizzat on ihan toista luokkaa kuin tavispizzeriassa, nämä ovat oikeita italialaisia.
La Famigliaan olen erehtynyt kaksi kertaa ja enää en mene. Avajaisviikonloppuna kuvittelin mm. hitaan palvelun menneen "alkujännityksen" piikkiin, mutta sama homma oli pari viikkoa sitten.
Olen käynyt kaikissa Flamingon ravintoloissa, useampaan kertaan joten tämä nyt vaan on aika faktaa :)
Näillä kahdella paikalla taitaa muuten olla sama omistaja.
lastenvaunut eivät ainakaan olleet tervetulleita.
Ja Famiglia nyt olikin niin huono mesta, ettei sinne ole enää asiaa.
Että tehdään hieno viihdekeskus, ja sitten sieltä ei löydy ravintola josta saisi kunnon ruokaa.
Famigliaa on kokeiltu kahdesti, eikä enää ikinä! Viimeksi annokseni raaka-aine vaihdettiin kysymättä toiseen. Ruoka oli ihan järkyttävää mössöä. Tarjoilija ei edes yrittänyt, vaan palvelukin oli kehnoa.
Ainoat ok ruokapaikat ovat Jumbon puolella, Fasun kahvila sekä Classic pizzeria.
ne muut on erikoisempia eikä löydy joka nurkalta,mutta amarillo on siltikin paras.
Italialainen (hesen vieressä) on ihan kiva,mutta mielestäni ruoka on mautonta.
Hese (tarvitseeko edes kommentoida miksi ei?)
Parilla,hyvä ruoka,hieman tyyris MUTTA AIVAN PASKA PALVELU.
La famiglia on ihan ok,mutta esimerkiksi jokaiseen pastaan tulee jotain sellaista mitä ei saa otettua pois/vaihdettua koska kuuluu ns. kastikkeeseen,eli pussi ruokaa. "Iso cola" tarkoittaa 0,3 lasia.
Kreikkalainen on amarillon kanssa hyviä paikkoja,mutta koska pidän itse henk.koht enemmän tex mexistä niin amarillo on parempi. Kreikkalaisen annokset ovat suht isoja ja mausteisia ja hyviä,ei valittamista.
Mielestäni voin hyvin kirjoittaa näistä,koska olen käynyt valehtelematta kyseisiss ravintoillassa monta kertaa,vähintää viisi kertaa per/ravintola.Amarillossa olen käynyt noin 20 kertaa.
ja siis nimenomaan Flamingossa, keskustan La Famigliassa ruoka on ollut aina hyvää. Odotus kesti tuossa Flamingon paikassa tosi kauan ja ruoka oli epäonnistunutta, pahempaa kuin mitä osaisin tehdä itse kotona (ja olen huono kokki).
Parilassa olimme kerran ja siitä jäi ihan hyvät muistot.
Huippuravintola Flamingosta valitettavasti puuttuu.
sellaisessa kreikkalaisessa, jonka nimeä en muista. Ja kummallakin kerralla on ollut tosi hyvää ruokaa.
Oikein hämmästyin, koska odotin kauppakeskuravintolalata enemmän sellaista ketjuruokameininkiä.
Se samainen ravintola oli muuten yhdessä Unelmien poikamiehessä treffipaikkana.
La Famigliaa en suosittele. Palvelu hidasta. Ruokaa ei voi kehua. Lopuksi yrittivät huijata laskulla. Sitä kun alettiin selvittämään oli tarjoilijoiden kommentit todella törkeitä.
Amarillo ok
Parilla paras. Ruoka hyvää ja palvelukin on meillä pelannut.
Ihan ok paikkahan tuo oli. Mieheni otti pitsan ja oli tyytyväinen. itse tein ehkä huonon valinnan, kun otin broileria vuohenjuustolla ja pastalla. Annos olikin lähes täyteen valutettu vetistä tomaattikastiketta. Ja muutenkin aika mauton. En siis ollut tyytyväinen.
Palvelu oli ihan ystävällistä ja kohteliasta. Voin hyvin mennä uudestaankin mutta tuota broileriruokaa en enää ota enkä sitä suosittele. Pitäisi varmaan pysyä pasta/pitsa -linjalla, kun kerran italialaiseen ravintolaan menee.
hyvää italialaista