Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkaa jo ottaa päähän tuo laihojen

Vierailija
04.03.2010 |

jatkuva itsekehuskelu ,laihuuden ylistäminen ja lihavien mollaaminen tällä palstalla!

Onko teillä todella niin huono itsetunto, että pitää täällä pönkittää sitä haukkumalla lihavia?!

Miksi pakko koko ajan yrittää todistella olevansa parempi kuin lihavat? Selvästi paistaa epävarmuus läpi! Oletteko katkeria lihaville, koska joku lihava on vienyt haluamanne miehen tms.?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa nähdä epäesteettisiä vatsamakkaroita tai pömppövatsoja. Tai puuskuttavia ihmisiä pienen kävelyn jälkeen.

Olen esteetikko (BMI 24)

Vierailija
2/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa nähdä epäesteettisiä vatsamakkaroita tai pömppövatsoja. Tai puuskuttavia ihmisiä pienen kävelyn jälkeen.

Olen esteetikko (BMI 24)

muuten hyvä esimerkki juuri sellaisista laihoista, joista ap puhui. Ihme puolustelun ja pätemisen tarve! Esteetikko? Voi nyt V mitä sontaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittavat peittää epävarmuutensa laihuutensa varjolla. Muuta positiivista ei löydy kuin ehkä kroppa.

Minua ärsyttää yli kaiken se kun laihat puristelevat vatsa makkaroitansa (joita heillä ei ole) ja sanovat olevansa hirveitä läskejä! Kaipaavat siten vain kehuja ja todistelua muilta,tyyliin, että ethän sä oo läski vaan tosi laiha. Mistäs se kertoo? No, todella huonosta itsetunnosta.

Vierailija
4/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paitsi järkyn näköistä, myös yhtä hölmöä kuin tupakanpoltto, jota sitäkin ihan avoimesti rajoitetaan ja paheksutaan. Ja ihan hyvä niin, lihavuus ei ole terveellistä.

Vierailija
5/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kritiikki ei ole henkilökohtaista ja hyvällä itsetunnolla omaava ihmiset osaa ohittaa täällä provot ja ilkeydet. Mukavaa päivänjatkoa itsekullekin.

Vierailija
6/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat kyllä arvostella mutta vetävät heti herneet nenään jos heitä arvostellaan!

Vierailija
7/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittavat peittää epävarmuutensa laihuutensa varjolla. Muuta positiivista ei löydy kuin ehkä kroppa.

Minua ärsyttää yli kaiken se kun laihat puristelevat vatsa makkaroitansa (joita heillä ei ole) ja sanovat olevansa hirveitä läskejä! Kaipaavat siten vain kehuja ja todistelua muilta,tyyliin, että ethän sä oo läski vaan tosi laiha. Mistäs se kertoo? No, todella huonosta itsetunnosta.

on yksi laiha kaveri, joka tekee juuri tuollaista, että puristelee olemattomia makkaroitaan ja valittelee "läskeistään". Kerran se sanoi, että "kauhee kun mul on läski perse, pakko laihduttaa!"

totesin siihen tyynesti, että "joo". Siihen loppui hänen rutinansa, kun en kehunutkaan häntä ja sanonut ettei hänen tarvitse laihduttaa. kannattaa kokeilla :)

Vierailija
8/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin normaalipainoinen kuin lihava. Läskit ihmiset ovat mielestäni ällöttäviä, rumia, hikisiä ja heikkoja luonteeltaan. En myöskään pidä liian laihista ihmisistä, törröttävät luut ovat rumat. Kukin kuitenkin olkoon sellainen kuin on. Läski työntäkööön kitaansa sokeria ja rasvaa, liian laiha jättäköön syömättä, jos siltä tuntuuu. Itse kuitenkin nautin ilman mitään syyllisyyttä siitä, että näytän hyvältä, voin hyvin ja että minulla on tarpeeksi itsekuria omassa elämässäni.

Vierailija
9/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä haukutaan KAIKKI...muutkin!:D

tupakoitsijat, viinilipittäjät..työssäkäyvät, työttömät, sairaat, myös pukeutumista ja peseytymistä arvostellaan!

ja kaikki tiettu anonyyminä...eli ihmisiä eivät ole koskaan tavanneet! :D

Vierailija
10/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat kyllä arvostella mutta vetävät heti herneet nenään jos heitä arvostellaan!

kyllä minulle ainakin "saa" laihuudesta huomautella, vaikka en ole mikään huippulaiha vaan ihan tissit (C) ja perse löytyy ja BMI 19 eli normaali, mutta ei kukaan tule sanomaan pulleille ystävilleni kuinka heidän tulisi laihduttaa.

Mutta tosiasiahan on se, että hoikkuus, ja huom, ei mikään luuviuluus vaan normaali, terve ja kaunis hoikkuus jossa kurvit ovat kohdallaan on positiivinen asia kun taas ylipaino on negatiivinen. Ja tuo ei muutu, siksi siitä paljon täällä puhutaan, täällä kun voi suoraan sanoa mielipiteensä jota ei välttämättä sille lihavalle ihmiselle sanoisi päin naamaa.

Ja se ei varmastikaan liity millään lailla siihen itsetuntoon että täällä sanoo avoimena mielipiteensä, täällä kun olisi siinä tapauksessa kaikilla huono itsetunto, kun useimmat aika hyvin osaavat täällä tuoda salatut(kin) mielipiteensä esiin.

Vierailija
11/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minulle ainakin "saa" laihuudesta huomautella, vaikka en ole mikään huippulaiha vaan ihan tissit (C) ja perse löytyy ja BMI 19 eli normaali, mutta ei kukaan tule sanomaan pulleille ystävilleni kuinka heidän tulisi laihduttaa.

Mutta tosiasiahan on se, että hoikkuus, ja huom, ei mikään luuviuluus vaan normaali, terve ja kaunis hoikkuus jossa kurvit ovat kohdallaan on positiivinen asia kun taas ylipaino on negatiivinen. Ja tuo ei muutu, siksi siitä paljon täällä puhutaan, täällä kun voi suoraan sanoa mielipiteensä jota ei välttämättä sille lihavalle ihmiselle sanoisi päin naamaa.

Ja se ei varmastikaan liity millään lailla siihen itsetuntoon että täällä sanoo avoimena mielipiteensä, täällä kun olisi siinä tapauksessa kaikilla huono itsetunto, kun useimmat aika hyvin osaavat täällä tuoda salatut(kin) mielipiteensä esiin.

lukemassa tämä ketju, jos olet sitä mieltä, että asia on toisin päin!:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1129807/lihavia_ei_s…

Vierailija
12/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä haukutaan KAIKKI...muutkin!:D

tupakoitsijat, viinilipittäjät..työssäkäyvät, työttömät, sairaat, myös pukeutumista ja peseytymistä arvostellaan!

ja kaikki tiettu anonyyminä...eli ihmisiä eivät ole koskaan tavanneet! :D

ja lisäksi imettävät, ei-imettävät ja jopa pulleat vauvat. Ei aina jaksa edes kommentoida mitään, lähinnä huvittavia keskusteluja. Mä oon jo kauan toivonu, että AV:lle sais kirjoittaa vain rekisteröityneet (jotkut on jo kirjoitaneetkin nimimerkillä), mutta tuskinmpa se toteutuu.

Vierailija
13/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä haukutaan laihoja...

Varmaan koska olen laiha.

Siis täällähän on mm. väitetty että laihat äidit ei anna lapsilleen(kaan) tarpeeksi ruokaa, ja että laihat äidit pukevat laihat lapsensa liian pieniin "seksikkäisiin" vaatteisiin, ja laihat ihmiset vaan korostaa laihuuttaan ja haukkuvat lihavia päteäkseen...

No, minä olen laiha enkä muuksi muutu. Olkaa te muut sellaisia kuin olette.

Vierailija
14/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minulle ainakin "saa" laihuudesta huomautella, vaikka en ole mikään huippulaiha vaan ihan tissit (C) ja perse löytyy ja BMI 19 eli normaali, mutta ei kukaan tule sanomaan pulleille ystävilleni kuinka heidän tulisi laihduttaa. Mutta tosiasiahan on se, että hoikkuus, ja huom, ei mikään luuviuluus vaan normaali, terve ja kaunis hoikkuus jossa kurvit ovat kohdallaan on positiivinen asia kun taas ylipaino on negatiivinen. Ja tuo ei muutu, siksi siitä paljon täällä puhutaan, täällä kun voi suoraan sanoa mielipiteensä jota ei välttämättä sille lihavalle ihmiselle sanoisi päin naamaa. Ja se ei varmastikaan liity millään lailla siihen itsetuntoon että täällä sanoo avoimena mielipiteensä, täällä kun olisi siinä tapauksessa kaikilla huono itsetunto, kun useimmat aika hyvin osaavat täällä tuoda salatut(kin) mielipiteensä esiin.

kyllä minulle ainakin "saa" laihuudesta huomautella, vaikka en ole mikään huippulaiha vaan ihan tissit (C) ja perse löytyy ja BMI 19 eli normaali, mutta ei kukaan tule sanomaan pulleille ystävilleni kuinka heidän tulisi laihduttaa. Mutta tosiasiahan on se, että hoikkuus, ja huom, ei mikään luuviuluus vaan normaali, terve ja kaunis hoikkuus jossa kurvit ovat kohdallaan on positiivinen asia kun taas ylipaino on negatiivinen. Ja tuo ei muutu, siksi siitä paljon täällä puhutaan, täällä kun voi suoraan sanoa mielipiteensä jota ei välttämättä sille lihavalle ihmiselle sanoisi päin naamaa. Ja se ei varmastikaan liity millään lailla siihen itsetuntoon että täällä sanoo avoimena mielipiteensä, täällä kun olisi siinä tapauksessa kaikilla huono itsetunto, kun useimmat aika hyvin osaavat täällä tuoda salatut(kin) mielipiteensä esiin.

lukemassa tämä ketju, jos olet sitä mieltä, että asia on toisin päin!: <a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1129807/lihavia_ei_s…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1129807/lihavia_ei_s…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1129807/lihavia_ei_s…;

edelleen samaa mieltä. Tuntuu olevan sallittua huomautella laihuudesta mutta lihavuudesta ei. En ole koskaan kuullut kenenkään huomauttavaan toiselle tämän lihavuudesta koko elämäni aikana, mutta laihuudesta olen kuullut itse kommentteja, ja myös kuullut kuin´ka toisille kommentoidaan.

Vierailija
15/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"laihat

Minua ärsyttää yli kaiken se kun laihat puristelevat vatsa makkaroitansa (joita heillä ei ole) ja sanovat olevansa hirveitä läskejä! Kaipaavat siten vain kehuja ja todistelua muilta,tyyliin, että ethän sä oo läski vaan tosi laiha. Mistäs se kertoo? No, todella huonosta itsetunnosta."

Olen tehnyt juuri näin, mutta syynä ei ollut huono itsetunto. Työkavereilla on tapana pöytäkeskusteluissa puhua ylipainostaan. Innostuin kerran toteamaan, että on minullakin sitä läskiä, vaikka joku muuta väittäisi. Sain tylyn vastauksen "joo". Ihan totta! olin juuri lihonut 3 kg, koska oli työkiireitä ja en ollut ehtinyt liikkumaan tarpeeksi vapaa-ajalla. Halusin vain osallistua keskusteluun. Toisella on 30 kg ja toisella on 3 kg ylimääräistä. So what?

Joo ja toisilla on a-kuppi ja toisilla on f! Itselläni on b-c. Kuitenkin voidaan puhua rinnoistakin olivat ne mitä tahansa.

Vierailija
16/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa nähdä epäesteettisiä vatsamakkaroita tai pömppövatsoja. Tai puuskuttavia ihmisiä pienen kävelyn jälkeen. Olen esteetikko (BMI 24)

T: Kaunotar, BMI 18,5

Vierailija
17/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"laihat koittavat peittää epävarmuutensa laihuutensa varjolla. Muuta positiivista ei löydy kuin ehkä kroppa. Minua ärsyttää yli kaiken se kun laihat puristelevat vatsa makkaroitansa (joita heillä ei ole) ja sanovat olevansa hirveitä läskejä! Kaipaavat siten vain kehuja ja todistelua muilta,tyyliin, että ethän sä oo läski vaan tosi laiha. Mistäs se kertoo? No, todella huonosta itsetunnosta." Olen tehnyt juuri näin, mutta syynä ei ollut huono itsetunto. Työkavereilla on tapana pöytäkeskusteluissa puhua ylipainostaan. Innostuin kerran toteamaan, että on minullakin sitä läskiä, vaikka joku muuta väittäisi. Sain tylyn vastauksen "joo". Ihan totta! olin juuri lihonut 3 kg, koska oli työkiireitä ja en ollut ehtinyt liikkumaan tarpeeksi vapaa-ajalla. Halusin vain osallistua keskusteluun. Toisella on 30 kg ja toisella on 3 kg ylimääräistä. So what? Joo ja toisilla on a-kuppi ja toisilla on f! Itselläni on b-c. Kuitenkin voidaan puhua rinnoistakin olivat ne mitä tahansa.

kovista ponnisteluista huolimatta ole saanut pudotettua. Silloin kuulostaa aika rankalta vittuilulta, että joku valittaa _kolmesta_ liikakilostaan.

Sama kuin jos verrataan lapsen tai hamsterin kuolemaa keskenään...

Vierailija
18/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos aihe on jollekkin herkkä ni ihan mitä vaan aiheesta sanotaan ni se pistää inhottavasti ja kyseenomainen henkilö kuulee tämän korvissaan herkemmin negatiivisenä!

Lihavista esimerkki: Töissä kaveri sano miulle että eipä ole siulekkaa jääny juuri ylimääräsi kiloja raskaudesta (itse olen normaalipainoinen) ja minä sitten tokasin että eipä juuri jäänyt...aattelin sitten vielä sanoa kolmanelle (joka oli paikalla, tukevampi) että ''Tiinakii on paremmassa kunnossa ku ennen raskautta'' no kyseinen henkilöhän veti tästä herneen nenään! Vaikka oikeasti oli hoikempi ku enne raskautta! En tiiä muotoilinko asian väärin!

Arat asiat kolahtaa!

Itse olen tupakoitsija ja aiemmin ärsytti ku ihmiset nalkutti asiasta! Ja mielessäni aattelin että helppohan ton neiti täydellisen on haukkua ku ei ite oo koskaan polttanu ja hankkis itelleen elämän eikä tulis arvostelee täänne muita! Toki kun isommaksi kasvoin :D ni tajusin että olivat oikeassa! Eikös tämä myös omalla tavllaan ole sitä välittämistä!

Ja täällä hetkellä olen huomannut että talo on herkkä kohta: Meillä on vanha talo jossa remppa kesken joka hiukan noloa kun se vaan kestää ja kestää...ni jopa se että sellaset ihmiset jotka ei oo käyny meillä aiemmin sanoo että teillä on ihan kiva kot tai tupa...ni kirpasee koska en ole itse asiaan tyytyväinen. Tuskin vieras tolla muuta tarkottaa ku hyvää mutta IHAN KIVA kuulostaa tosi pahalta :D

Ja lapsellista väittää että laihat puhuu ''läskeistään'' pönkittääkseen omatuntoaan ja taaskaan muuta tarjottavaa ei ole kun kroppa!

Vierailija
19/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa nähdä epäesteettisiä vatsamakkaroita tai pömppövatsoja. Tai puuskuttavia ihmisiä pienen kävelyn jälkeen. Olen esteetikko (BMI 24)

Vierailija
20/20 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoruudessa aina haukkui itseään läskiksi ja puristeli juurikin olemattomia vatsamakkaroitaan, itse normaalipainoinen, en jaksanut enää kuunnella ja kysyinki sit kerran että pitääkö hän mua sitten läskinä? Kun ihan selvästihän sen näkee että olen isompi kuin hän. Loppui ne rutinat.. Sanoikin sitten myöhemmin, että hyvä kun sanoin niin, palautin ns. maanpinnalle..

Antakaa kaikkien kukkien kukkia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän