Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelaako kenenkään muun mies wowia

Vierailija
03.03.2010 |

eli world of warcraftia???

huoh, hermot meinaa taas kerran mennä kun tuossa koneella on näköjään niin mukava istua.

tuntuu vaikka ois mukava päivä takana niin kaikki menee pilalle kun mies istuu illalla koneella ja lopettaa yleensä yöllä. joskus alottaa pelaamisen aamusta ja koko ajan saa naputtaa, että täällä ois muutakin tekemistä...

ymmärtääkö kukaan, sieluntovereita?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehellä ei muuta elämää olekkaan. kohta oikeasti ex-mies, vituttaa tuommonen laiskapaska

Vierailija
2/23 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyl on hyvä peli ja addiktoi ihan sikana!! Antakaa miestenne pelata tai vielä parempaa pelatkaa yhdessä! T. yhden lapsen isä (keväällä kahden) joka avioliitossa onnellisesti..vaikka vaimo WOWista rutiseekiin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjänpäiväistä hömpötystä

Vierailija
4/23 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa joo ja perkele syytän itseäni siitä kun opetin hänelle!

Itse pelannut siitä asti kun tämä wowi tuli markkinoille. Lopettelin koko pelin tammikuun alussa kun raskaus oli lopuillaan ja aika menee nyt vaan vauvalle. Mies tosin istuu edelleen koneella pelaten tuota.

Välillä on hermo mennä kun ei osaa muuta oikein tehdäkään

Vierailija
5/23 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna myös päiväsaikaan. Parisuhde onkin laatua hali päivässä ja muutama sana, muusta ei tietoakaan. Toisaalta olen jo niin tottunut tällaiseen, etten osaa enää muunlaista ajatellakaan. 14 v yhdessä ja en muista milloin tuon pelin pelaaminen alkoikaan. Niin ja lapsia on useita. Sairastahan tuollainen on, mutta nykyään usea nainenkin on aloittanut pelaamisen. Ei kyllä itseä nappaa paskan vertaa. Kieltämättä syrjähyppy kummittelee aika usein mielessä, vaikka muuten olen uskollista tyyppiä...

Vierailija
6/23 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka pitkään on onnellinen liitto, annat rutista tarpeeksi kauan, niin onni on hei hei!

"Vierailija - 4.3.2010 17:27 (15/18)

minä pelaan

Joo kyl on hyvä peli ja addiktoi ihan sikana!! Antakaa miestenne pelata tai vielä parempaa pelatkaa yhdessä! T. yhden lapsen isä (keväällä kahden) joka avioliitossa onnellisesti..vaikka vaimo WOWista rutiseekiin ;)"

Vierailija
7/23 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh. Tosin ilmoitti jo eilen, että tänään sitten pelaa lasten mentyä nukkumaan. Ihan just ei ärsytä niin paljon kuin yleensä. Tähän on tosiaan jo tottunut ja turtunutkin, vaikka välillä mietin, että minkälaista elämä olis ilman wowia.

Vierailija
8/23 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/23 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinlaisia sopimuksia, millaisia aikoja olette sopineet että saa pelata jne???

Ymmärrän toisaalta jos haluaa rentoutua, mutta miehen pelaaminen menee liiaallisuuksiin! Ei mullakaan ole mahdollista vaan istua koneella kun lapsi ja koti pitäis hoitaa. Monet kerrat oon luvannu itelleni että nyt riitti, mutta tässä sitä vielä ollaan... Miten voikin yksi peli tuottaa niin paljon harmia.:/

Vierailija
10/23 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinlaisia sopimuksia, millaisia aikoja...siihen peliin saa wowin sivujen kautta ihan tarkkaan määritellä ajat jolloin peliä voi pelata. jos ukko yrittää sitten mennä pelaamaan muulloin kuin määriteltynä peliaikana niin peli ei loggaa sitä sisään. Käytä ukon heikko hetki hyväksi sopikaa peliajasta. vaihda salasana ja voila ei enää pelata muulloin kuin määriteltynä aikana. Nämä rajoituksethan on peliin lisätty lapsia varten, jotta vanhemmat voivat helposti kontrolloida heidän pelaamistaan..

Vierailija
11/23 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Tuon toteutan ehdottomasti

Vierailija
12/23 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kauan pelannut? Oletko itse kokeillut? Jos teillä on yksi kone, niin ei pääse mies pelaamaan jos sinä olet siinä..

Vierailija
13/23 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä toisella ei voi pelata (miniläppäri).

on pelannut 4(?)vuotta... en ole itse kokeillut, enkä ole kiinnostunut.

tuntuu että tuo peli on joku riippuvuus. harmittaa niin, tyttö on vasta 6kk. aina lupaukset että en pelaa, en pelaa jne. mitähän tässä pitäs tehdä?

millainen tilanne teillä?

-ap

Vierailija
14/23 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen sanonut heti sillon ku alettiin seurusteleen, että siinä koneen vieressä ei sitten koko päivää kökötetä ja nyt kun meidän tyttö synty viime vuonna (on nyt 8kk) niin lopetti pelaamisen.. joskus saattaa pelata tunnin tai pari mutta tooosi harvoin. ehkä kerran kuussa. nyt pistät miehelles luun kurkkuun ja muistutat tärkeysjärjestyksestä. parisuhde ja lapset ensin ja sitten vasta se saakelin wow! toi peli aiheuttaa kamalaa riippuvuutta ja ku se ei perkule lopu koskaan! pitäis tommoset wowit kieltää...

Vierailija
15/23 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan ton tunteen. Oikeasti sitä jo mietti jossain vaiheessa, että kauanko jaksaa katsoa pelaavaa miestä, koska riippuvuushan toikin on. Meillä lapsen syntymä muutti tilanteen, lopetti pelaamisen ja tsemppas muutenkin. Ei ole palannut pelaamiseen kahteen vuoteen.

Teemalta tuli dokkari hollantilaisesta klinikasta, jossa vieroitettiin wowin pelaajia peliriippuvuudesta. Pelaaminen on riippuvuus siinä missä muukin lähes pakonomainen päivittäinen toiminta, joka tuo ihmiselle enemmän tyydytystä kuin normaali, terve ja tavallinen elämä. Yksikään pelaaja ei tietenkään tätä myönnä.

Vierailija
16/23 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei nörtti olekaan, raksamies. Olihan se ärsyttävää kun mies oli aina koneella. Onneksi nyt lopettanut. Pelaa kyllä roolipelejä muuten.

Vierailija
17/23 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdesti se on loppunut vasta siihen kun olen uhannut muuttaa pois ellei pelaaminen lopu kokonaan. edelleen saan ihan kauheat raivarit jos pelaa edes 2 iltaa peräkkäin.

Vierailija
18/23 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta minä kyllä sitäkin enemmän! Eli meillä menee ihan toisin päin, mä olen ihan koukahtanu wowiin, mutta miestä ei kiinnosta. Kyllähän siinä helposti vierähtää tunti jos toinenkin niin ettei mitään muuta kuule eikä näe. Me päädyttiinkin muutaman riidan jälkeen tekemään sopimus, että pelata saa vain yksin kotona ollessa. Itse teen vuorotyötä ja mies on normaalissa päivätyössä, niin mulla on usein aamupäivällä ennen iltavuoroa pari tuntia hyvää peliaikaa. Harrastus sekin (ja tosi hauska sellainen), kunhan ei mene överiksi!

Vierailija
19/23 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin pelasin minäkin. Molemmilla lähti lapasesta ja yhteistuumin lopetettiin.

Se voi olla riippuvuus siinä missä kahvi, viina, tupakka jne. Keskustellu pystyyn ja ukaasit pöytään. Sovitte esim. että pelaa vain tiettyinä iltoina ja jos rupeaa luistamaan, niin tiukemmat ukaasit.

Tiedän, että kyseinen peli on tuhoton aikasyöppö, eikä siinä tule ikinä valmista, aina on jotain tekemistä ja joku kenen kanssa suhata siellä ja tappaa aikaa.

Vierailija
20/23 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin järjettömiä tappeluita aiheesta. Muutenkin oli adiktoituvaa tyyppiä ja WOW on yksi pahiten riippuvuutta aiheuttava peli. Justiin oli telkkarissa 30v englantilaisnainen joka oli hakenut apua wow-riippuvuuteen.

Suosittelen sopimaan tarkat säännöt koska ja miten kauan peliä voi pelata. Esim, vasta kun lapset on menneet nukkumaan. Meillä ei vaan sekään toiminut kun äijä oli niin vittuuntunut ja kiukkuinen kun ei päässyt pelaamaan joten oli helpompaa antaa istua siitä lähtien kun tuli kotiin siihen kun lähti aamulla töihin. (Ei tarvitse ihmetellä miksi on ex-mies)