Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VOIKO lentoaseman lähellä asua?? (EV)

Vierailija
03.03.2010 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meteli on varmaan ihan kauhea. Miehen kotipaikka ei ollut lentokentän lähellä mutta koneet lensivät aina siitä yli ja olivat aloittaneet vasta laskeutumisen. On kertonut että melu oli kovaa sielläkin.

Vierailija
2/10 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 3km päässä... ja siis ihan yli menee ja viereen laskeutuu.



taitaa olla toivoton tapaus



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei lennä yli, ihan rauhallista. Ei olla lentomelualueella.

Vierailija
4/10 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos lentomelua on, se on aika mieletöntä.. mutta kyllä siihen tottuu! Sitten voikin nauraa vieraille jtoka on tippua sohvalta kun pelästyvät ääntä :D Mene kuuntelemaan! Aamuisin 7-8, iltapäivällä 16-17.

Vierailija
5/10 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muulloin ole meteliä...??



Olenkin ajatellut ajaa sinne alueelle ja odotella autossa ja kuulostella.



ap

Vierailija
6/10 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nousevatko ja laskevatko koneet alueen yli.



Jos eivät, niin voit asua vaikka lentoaseman tontissa kiinni, ja ilman mitään häiriötä.



Joten pitäisi tietää, mistä haikailet asuntoa.



PS: ikävä kyllä nuo nousu- ja laskusuunnat voivat myös yllättäen vaihtua. Itse asun Malminkartanossa, jonka yli vielä 1990-luvulla ja 2000-luvun alussa jyrättiin koneella aamusta iltaan. Mutta nyt ovat lähestymissuunnat vaihtuneet (uuden kiitoradan myötä kaiketi) niin, että melua ei enää ole oikeastaan lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muulloin ole meteliä...?? Olenkin ajatellut ajaa sinne alueelle ja odotella autossa ja kuulostella. ap


nuo edellä mainitut kellonajat ovat niitä, jolloin lentoja on eniten.

-7-

Vierailija
8/10 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-22 aikaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en helsinkivantaan lähellä, mutta muualla. siihen meluun tottuu.

Vierailija
10/10 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkä kentän läheisyydestä puhutaan? Yleisilmailusta vai reittiliikenteestä? Itse asun aika lähellä Helsinki-Vantaata, mutta eipä melu minua häiritse. Ehkä siksikin, kun olen kentällä itse töissä ja tottunut koneisiin :) Malmin pienet härpäkkeet sitä vastoin välillä häiritsevät, kun pörräävät matalla pientä ympyrää :/ Mutta tottuminen on kovin yksilökohtainen asia, toiset eivät totu ikinä ja pienikin ääni häiritsee.



Helsinki-Vantaan lentomelualueet ja muu tieto melusta löytyy Finavian nettisivuilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi