Mustasukkaisuudesta? Viisaammat neuvokaa!
Tilanne on tämä, olen alkanut seurustelemaan miehen kanssa, jolla on kaksi lasta. Hän on eronnut vaimostaan, jonka kannsa oli yhdessä 8 vuotta(josta 2 naimisissa). Luonnollisestikkaan tämä ex-vaimo ei halua olla tekemisissä minun kanssani, joka on toisaalta aika sama mulle. Lapset ovat miehellä joka toinen viikonloppu ja tulen heidän kanssaan hyvin toimeen. Ymmärrän, että mies on tekemisissä exän kanssa lapsien tiimoilta, tottakai. Mutta koska tilanne on minulle uusi, antakaa neuvoja tähän: Mihin asti exän tuittuilut(mulla on masennus, mua väsyttää, voitko ottaa lapset sillon ja sillon, vaikka tietää että meillä on suunnitelmia)täytyy kestää, koska se alkaa menemään miehen hyväsydämisyyden hyväksikäytöksi? Lisäksi toinen kysymys, mies on kutsuttu exän siskon rippijuhliin. Mies haluaa mennä koska ei halua polttaa siltoja, mutta minua ei ole kutsuttu. Onko "mustasukkaisuuteni" tai oikeastaan vitutus tästä tilanteesta oikeutettua? Siellä juhlissa on tietenkin myös miehen ex.
Kommentit (3)
vetäytyä takavasemmalle. Mikäli on menossa exän sisaren juhliin, niin tahdikasta olisi myös sinut ottaa mukaan.
Mies on sentään tuttu ja ollut "sukua" ja lasten kautta sidoksissa siihen sukuun aina. Mitä sinä siellä tekisit? Et ole ystävä exän sisaren kanssa ja miehenkin kanssa saatat erota milloin vain. Eikö muka yhtenä päivänä voi olla erossa?
että otat ritolat tuosta hommasta NYT, jos TUO jo vituttaa, ootappa, kun teillä on muutamma yhteinen lapsi tuon miehen kanssa ja edelleen se miehen entinen on osa sitä teidän elämäänne.