Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä lastenvaatemerkkejä lapsienne vaatteet ovat?

Vierailija
03.03.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukossa on kaikkea väliltä H&M / Prisman, Citymarketin ja Jesperjuniorin omat merkit, Reima, Benetton, Gap.

Paljon "merkittömiä" ulkomailta.

Vierailija
2/22 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napero, Lotta&Lassi, H&M, Seppälä,Lindex, Esprit, Mayoral, Moonkids, L&B, Meandi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole mitenkään merkkiuskollinen.

Vierailija
4/22 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gap, Hilfiger, Zara, monia eri urheiluvaatemerkkejä, Lingon & Blåbär... H&M, Linex ja KappAhl on oikeastaan ainoita mistä en vaatteita osta, yli 128 cm:n vaatteet on kamalia pissis-kamppeita ja kaikki vielä kutistuu pituussuunnassa ekassa pesussa 20%.

Vierailija
5/22 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M, Zara, Lindex, Kappis, LouisLouis, Molo kids, Småfolk, Petit Bateau, Tutta, Reima, Ticket to heaven..niitä on niin paljon:D

Vierailija
6/22 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osta merkin perusteella vaan mikä näyttää ja tuntuu hyvältä. meillä vauvalla vaatteet ovat lähinnä tuttaa, henkkamaukkaa, lindexiä, cirafia, jonathania ja remua (kaupasta). netistä olen tilannut moonkidsiä, metsolaa ja småfolkia ja näihin olen ollut todella tyytyväinen. sen sijaan monet muut nettikauppojen kautta tilaamat vaatteet ovat olleet pettymys.

Vierailija
7/22 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gap, Gymboree, Boden, Next, Lindex, H&M

Vierailija
8/22 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi naperoa (liian leveä) ja tuttaa (en kestä nyppyjä) sekä joitakin markettimalleja (koska en kestä nyppyyntyviä vaatteita).

Vierailija
9/22 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi naperoa (liian leveä) ja tuttaa (en kestä nyppyjä) sekä joitakin markettimalleja (koska en kestä nyppyyntyviä vaatteita).

mitä ihmeen nyppyjä Tutan vaatteissa? Oliskohan vikaa käyttäjässä/pyykinpesijässä, kun ei meillä oo Tutan vaatteis vielä koskaa näkyny nyppyjä???

Vierailija
10/22 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkovaatteet useimmiten Remuja, sisävaatteet H&M:ää, Bogia, Lingon&Blåbäriä, ranskalaisia, italialaisia ja espanjalaisia merkkejä (sopivat parhaiten hentorakenteisille lapsillemme), jonkun verran ihan markettivaatettakin.

Vierailija
11/22 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:ää, Me and I:ta, Lindexin vaatteita, Nextiä, Gymboreeta, Benettonia, Reimaa, Lassieta, Jonathania, Marimekkoa, P.O.P:n vaatteita, marketvaatteita (poislukien tosiaankin liian leveä Napero), Bogia, Baby Gapia... Ostan sieltä, mistä löytyy kivoa, käytännöllisiä ja sopivan hintaisia.

Vierailija
12/22 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

timberiä, hilfiger, Gant, Ralph Lauren, Benettonia oli ennen vaan ei enää kun on mielestäni huonolaatuista, pojilla Diselin farkkuja sekä levis

Vierailija
13/22 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytössä pyörii enimmäkseen Gap, Next, Mothercare ja Lindex.

Ostan suomesta vaatteita oikeastaan vain Lindexiltä, muutoin ulkomailta raahaan lähes kaiken.

Suomessa vaatteet törkeän kalliita ja valikoimat huonot.

Vierailija
14/22 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M, Bogi, Mayoral, Gymboree, Next, pop. jonkun verran sitten Zaraa, Espritiä, Benettonia, Linedxiä ja jotain marketkamaa.

Vierailija
15/22 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, myöskin Lindex, Kappahl ja nyt myös Ciraf, kun satuttiin lähelle Prismaa muuttamaa. Ulkovaatteet usein Jonathan.

Poppia ostaisin tyystin, jos se olisi halvempi merkki!

Kengät Superfit, Richter ym. laadukkaita lastenkenkämerkkejä.

Vierailija
16/22 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmeen nyppyjä Tutan vaatteissa? Oliskohan vikaa käyttäjässä/pyykinpesijässä, kun ei meillä oo Tutan vaatteis vielä koskaa näkyny nyppyjä???

noissa Tuttan vaatteissahan on sellainen järkyttävä "karvapeite"! Missään muussa merkissä en ole törmännyt samaan!

En harrasta merkkivaatteita joten lapsilla on vaatteet pää osin H%M, Lindex, Name It, KappAhl linjaa. Joku "merkillinenkin" löytyy ja paljon myös merkittömiä. Mä olen ihan koukussa halpohin lastenvaatteisiin.

Vierailija
17/22 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut että osa tutan vaatteista kulahtaa ja tulee nyppyseksi heti ekassa pesussa, osa kestää täysin uudenverosina vaikka kuinka käyttää ja pesee. tiedä sitten mistä johtuu. olen miettinyt jospa kysyisin asiaa tutalta, en vaan ole saanut aikaiseksi. pesen pyykin aina pesuohjeiden mukaisesti, ja värien suhteen olen turhankin tarkka.

t. 8:n kirjottaja

Vierailija
18/22 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmainta hajua! Paljon äitini kirpparilta tuomaa, lahjaksi saatuja itse jostain cittari-prisma-linjalta haalittuja. Ei merkillä väliä, kunhan asiansa ajaa. En muuten itsekään osta ikinä vaatetta merkin perusteella...

Vierailija
19/22 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikselt joskus jos on kivoja, marketeista en tosin osta.

Vierailija
20/22 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isonpien D&G, Armani, BB jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi