Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolo omakotiasuja - tuo kerrostalon roskikseen roskiaan

Vierailija
02.03.2010 |

Ilta- ja aamuhämärissä hiippaillee ja kuskaa roskiaan vuokrataloyhtiön roskikseen.

Meidän kodista on näköyhteys omakotitaloon ja myös roskakatokseen.

Ilmoitanko asiasta isännöitsijälle vai käynkö sanomassa ukkelille että lopettaa touhunsa tai teen siitä ilmoituksen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympärillä olevien omakotitalojen asukkaat täyttivät kaksi kertaa vuodessa pihatalkoita varten tilatut jätelavat aina yöllä ennen pihatalkoita...

Vierailija
2/14 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän kiinteistön tontille.

Kuvitteleeko omakotiasuja että kaupungin omistama on hänen omaansa ja voi käyttäytyä tuolla tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINUT ON NÄHTY.

Vierailija
4/14 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka näkee heti, kun seuraavan kerran tulee tuomaan jätteitään.

Kirjoita viestiin, että hänet on nähty, tiedät missä hän asuu ja että touhuista on kerrottu eteenpäin- perästä kuuluu.

Vierailija
5/14 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku juntti kerrostaloasukas on viskannut hänen roskikseensa roskapussin kun on naapurin roskis ollut mukavemmin matkanvarrella. näitä näkee.

Vierailija
6/14 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kamerakännykkä tai digikamera? Ota kuva ja laita se kiinteistöyhtiölle liitteenä ja kerro mitä siinä tapahtuu ja kuka asialla. Eivätköhän ala toimia.

Voit laitta vaikka nimettömästä meilistä niin ei tule sulle vaikeuksia, kuva puhuu puolestaan.

Vierailija
7/14 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan omakotitalossa ja tässä lähellä ei ole kerros- tai rivitaloja joten on pärjättävä niiden roskien kanssa. Keravalla aion viedä niitä itse jos ihan kauheesti rupeaa pusseja olemaan.

Mutta olen asunut rivitalossa ja ei mua haitannut vaikka joku omakotitalon ihminen toi sinne roskia edellisen lakon aikana. Ei sitten millääntavoin.

Vierailija
8/14 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku juntti kerrostaloasukas on viskannut hänen roskikseensa roskapussin kun on naapurin roskis ollut mukavemmin matkanvarrella. näitä näkee.

Kaikilla talomme asukkailla on omalle roskikselle lyhempi matka kuin tuon ukon roskikselle.

Väitän että ukko on saatanan nuuka eikä raaski tyhjennyttää roskistaan riittävän usein. Omakotiasuja saa valita itse kuina usein roskista tyhjennetään (vanhempani asuu omakotitalossa joten tiedän).

Lisäksi ei raaski tilata kuljetuskalustoa viemään lumia tontiltaan sillä sekin maksaisi. Joten aamulla anivarhain nousee lumitöihin ja puskee lumensa tälle tontille.

Vierailija
9/14 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne suurien taloyhtiöiden roskikset täyty ihan talon varsinaisten asukkaiden jätöksistä joten ei ole omakotiasujen niitä syytä täyttää.

Laittakoot roskansa lakon aikana autotalliin kellä sellainen on.

Me asutaan omakotitalossa ja tässä lähellä ei ole kerros- tai rivitaloja joten on pärjättävä niiden roskien kanssa. Keravalla aion viedä niitä itse jos ihan kauheesti rupeaa pusseja olemaan.

Mutta olen asunut rivitalossa ja ei mua haitannut vaikka joku omakotitalon ihminen toi sinne roskia edellisen lakon aikana. Ei sitten millääntavoin.

Vierailija
10/14 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan omakotitalossa ja tässä lähellä ei ole kerros- tai rivitaloja joten on pärjättävä niiden roskien kanssa. Keravalla aion viedä niitä itse jos ihan kauheesti rupeaa pusseja olemaan. Mutta olen asunut rivitalossa ja ei mua haitannut vaikka joku omakotitalon ihminen toi sinne roskia edellisen lakon aikana. Ei sitten millääntavoin.

Mietipä pitemmälle. Mikäli se roskien tuonti on jatkuvaa niin tyhjennysvälit ei välttämättä riitä ja taloyhtiön muut, omat asukkaat/omistajat maksavat ylimääräistä kun se "käen poika" tuo niitä roskia teidän roskikseen!

Mikäli asunto ei ole oma niin kyllä se vuokrissakin näkyy ajan myötä kun kiinteät kulut kasvaa taloyhtiössä.

Vierailija
11/14 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla talomme asukkailla on omalle roskikselle lyhempi matka kuin tuon ukon roskikselle. Väitän että ukko on saatanan nuuka eikä raaski tyhjennyttää roskistaan riittävän usein. Omakotiasuja saa valita itse kuina usein roskista tyhjennetään (vanhempani asuu omakotitalossa joten tiedän). Lisäksi ei raaski tilata kuljetuskalustoa viemään lumia tontiltaan sillä sekin maksaisi. Joten aamulla anivarhain nousee lumitöihin ja puskee lumensa tälle tontille.

Me oltais haluttu kerran viikossa tyhjennys, ei käynyt. Tehtiin niin että hommattiin isompia jäteastia.

Vierailija
12/14 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten saa valita.i]

Me oltais haluttu kerran viikossa tyhjennys, ei käynyt. Tehtiin niin että hommattiin isompia jäteastia.

Vanhemmilleni tuli kysely kun jätekerääjä vaihtui kuinka usein haluavat tyhjennyksen.

Vierailija
13/14 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten saa valita.i]

Vanhemmilleni tuli kysely kun jätekerääjä vaihtui kuinka usein haluavat tyhjennyksen.

Vierailija
14/14 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans vaihtui yhtiö niin tuli kysely että kuinka usein halutaan tyhjennys, ja sen mukaan mitä suurinosa valitsee, sen mukaan roskisauto käy. eli meidän okt alueella kerran kahdessa viikossa. lisäksi maksetaan yleisroskiksesta 250 e per vuosi johon viedään lehdet, metallit, lasit sekä yleisroskat jos oma roskis ei riitä. hullua muuten että koko tässä kaupungissa ei ole pahviroskiksia, johtuuko siitä että nykyään kaikki roskat poltetaan? siksi en ymmärrä sitäkään kun jotkut ostaa maatuvia kalliita vaippoja vaikka ne poltetaan. no huvinsa kullakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän