Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saankohan kutsun linnan juhliin kun palautin

Vierailija
02.03.2010 |

löytämäni uuden kännykän. Omistaja oli todella iloinen. Mutta olisin voinut myydä sen ja saada hieman ylimääräistä.

Jos olisin ottanut liittymäkortin pois, eihän sitä olisi voitu jäljittää edes?

Että pitääkin olla niin rehellinen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin 2€ hilut itselle, vähän niinkuin löytöpalkaksi, 30€ yhteensä.

kaikki kortit ja lompsan palautin ja omistaj oli iloinen

Vierailija
2/17 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kerran lompakon bussin takapenkiltä,siellä oli 50e seteli...sen otin ja palautin lompakon bussikuskille....*hävettää*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva pystyy kiusausta voittamaan ja ottaa rahat.

Vierailija
4/17 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi maailma on niin mätä. aikuiset varastelee lompakoista hiluja ym.. itelle ei kyllä tulis mieleeni nyysiä toisilta.Mistä hitosta sitä tietää vaikka olis sen jonkun viimoset rahat siinä ja tarttis vaikka muksulle ruokaa sillä saaha.. että imiset on kyllä läpimätiä.

Vierailija
5/17 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä viidestä sanoi pitävänsä rahat (ehkä kortit voisivat palauttaa). Ja tämä tunnustus ihan omalla nimellä ja kuvalla. Hiljaiseksi veti.

terv. eräs rehellinen

Vierailija
6/17 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku sanoi myös että ottaisi rahat. Jäin oikein pohtimaan ottaisinko minä ja ihan itsekseni tulin tulokseen että en kyllä kehtaisi, ties vaikka olisi köyhän perheen lapsilisärahat, joilla piti ostaa ruokaa 2viikoksi.

Vierailija
7/17 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut on kasvatettu rehelliseksi ja olen ylpeä siitä. Jos löydän kadulta rahaa, lahjoitan sen hyväntekeväisyyteen. Jos saan vaihtorahana liikaa takaisin niin sanon siitä.

Olen iloinen, että olen onnistunut kasvattamaan lapsistakin yhtä rehellisiä.

Vierailija
8/17 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ainakin hyvä ja onnellinen olo, jos olen voinut auttaa toista tai pelastanut jonkun päivän. Toivon myös, että tällaista kohtelua saan joskus myös itse. ANNA HYVÄN KIERTÄÄ.

Kyllä kännykän voi jotenki sulkea ilmoittamalla sarjanumerot jne. katoamisilmoitukseen / operaattorille.

Kerran eräs henkilö toi kännykkänsä yhteen myymälään huoltoa varten. Oli tosi nolona, kun huollosta ilmoitettiin, että kännykkä on ilmoitettu varastetuksi.

Vierailija
9/17 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: "hölmö", joka palauttaa aina kaiken löytämänsä viemättä mitään...

Vierailija
10/17 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Vierailija
11/17 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun pubin vierestä. Siellä oli monta sataa mk rahaa. Otettiin niistä kumpikin satanen, ja vietiin lompakko baarin portsarille. Kohta baarista ryntäsi nainen peräämme ja ikionnellisena kiitteli lompakon palautuksesta..

Vierailija
12/17 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin iloinen kun sain ajokortin,luottokortin, kelakortin ym. takaisin vaikka rahat oli otettu!

Vierailija
13/17 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kun itseltä hukkui lompakkoolin iloinen kun sain ajokortin,luottokortin, kelakortin ym. takaisin vaikka rahat oli otettu!

Vierailija
14/17 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta otit sitten rahat.

Ja lisäsin ihan v*****ssa että no toivottavsti saat rahoilla ruokaa, kun itse en tiedä millä nyt lapseni ruokin.

Vierailija
15/17 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun korteilla voi nykyään maksaa joka paikassa.

Vierailija
16/17 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä kannata palauttaa lompakkoa?

Vierailija
17/17 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ottaisi niitä! Taannoin täällä oli galluppi, että mitä olet varastanut synnäriltä..huh huh. Ja tässä kuuluisassa M&E-sarjassa Esko olisi halunnut ottaa vauvan viltin muistoksi ja Martina totesi aika hyvin siihen. Vitsit se oli huvittavaa :))