Minuuttiseksi
Paljon olen huomannut, että miehet valittavat seksin vähyydestä ja naiset myöskin...
Itse elän suhteessa jossa on pieni vauva ja kumpikin on varmasti sitä mieltä, että seksiä on aivan liian vähän, mutta ei se silti muutu. Mulla on kiinnostus loppunut oikeastaan kokonaan koska meidän seksin laatu on yksinkertaisesti niin huono. Minusta seksi jossa kumpikin vaan saa ja se on siinä on melkein turhaa. Siis mieheni antaa mulle suuseksia ja sitten minä hänelle tai hän tulee sisääni. Mieheni ei kosketa-ei mitään.
Onko muillakin tämmöistä suorituskeskeistä?
Kommentit (4)
Ei minua miehenä kiinnosta kuin se, että molemmat saa. Miksi seksin pitäisi olla aikuisilla, pitkän suhteen pariskunnilla jotian teinikuhertelua? No naisille tämä ilmeisesti on iso ongelma. Luulevat että parisuhde on yhtä kuhertelua ja pusuttelua, ellei ole niin sovitaan panotreffit netissä. Sitten saadaan pusuttelua ja kiihkeää seksiä.
Siis mieheni antaa mulle suuseksia ja sitten minä hänelle tai hän tulee sisääni. Mieheni ei kosketa-ei mitään. Onko muillakin tämmöistä suorituskeskeistä?
Ei minua miehenä kiinnosta kuin se, että molemmat saa. Miksi seksin pitäisi olla aikuisilla, pitkän suhteen pariskunnilla jotian teinikuhertelua? No naisille tämä ilmeisesti on iso ongelma. Luulevat että parisuhde on yhtä kuhertelua ja pusuttelua, ellei ole niin sovitaan panotreffit netissä. Sitten saadaan pusuttelua ja kiihkeää seksiä.
Jos naistasi nyt sattuu kiinnostamaan se kuhertelu ja muu lämmittely, niin kyllä ihan parisuhteen hoitamisen kannalta olisi asiallista, jos sinäkin sen ottaisit huomioon. No, meitä lienee moneen junaan. Minua itseäni miehenä ei se minuuttiseksi tai ainoastaan "saaminen" kiinnosta tippaakaan.
M40
Kyllä ainakin mua kiinnostaa kovastikin kuhertelu ja kaikenlainen toisen hyvänä pitäminen. En näe mitään mieltä siinä, että toinen toimii vaan tyhjennysastiana, äkkii rojut ränniin ni on homma hoidettu. Kyllä täytyy olla intohimoa ja kiihkeyttä myös. Reilu 20 vuotta parisuhdetta takana, välillä ei oikeen toi eroottinen elämä liitossa sujunut jolloin ainakin minä harjoitin sitä sitten muualla. Samankaltasilla tarpeilla varustettuja naikkosiakin tuntui olevan tarjolla aivan riittävästi. Sittemmin on toi asia liitossa kahlattu läpi, pöytä putsasttu ja homma toimii taas. Toki tossa välissä ehti oppia uhonoille tavoille sen verran, ettei nuo hartrastukset olevieläkään aivan kokonaan pois jääneet...
M45
mies ja muna