Muita kotiäitejä jotka oleet kotona 15v tai yli?
Kommentit (22)
En ole saanut töitä ja olen yhteiskunnasta sen takia syrjäytynyt.Nyt ei vaan enää huvita kotona olo ja kun en töitä saa niin mietin eroa ja lapsen jättämistä miehelle?
Joka päivä mietin ja haen töitä.Vihaan kotona oloa ja mies ei suostu asiasta keskustelemaan.
Hänhän on jo elättänyt vuosikaudet yhden lapsen äitiä.
Mikset ota hoitolapsia kotiin? Opiskele? Tee jotain...
olen kaupungilta kysynyt.Opiskele en kun psykologit ovat todenneet etten pärjää.Monta alaa olen yrittänyt en pärjää.Siittä pitäisi keskustella että kun olen tympääntynyt kotona oloon niin jos eroaisimme sen takia.
miehen ei tarvitsisi kuulla jatkuvasti kun itken sitä etten saa töitä enkä pärjää missään.Ja mä saisin elättää vain itseni.
Ja kai sinä sen itkun voit ihan hetikin lopettaa.
mutta hoidan lastamme.En todellakaan voi itkua lopettaa kun haluan samanlaisen elämän kuin muut.En jaksa sitä että mieheni elättää mut.
olin sitä ennen pitkään naimisissa toisen miehen kanssa erosin ja nyt sitten uusi mies.Olen ollut kotirouvana jotain 13v ja loput kotiäitinä.
Itse olen ollut 11 vuotta kotona mutta en koe kuitenkaan syrjäytyneen. Nytkin ihan soitettiin kotiin ja pyydettiin töihin mutta minä se vaan jatkan kotona oloa.
Mies on yrittäjä ja tämä ratkaisu sopii meille. Itse haluankin olla kotona.
Ihmettelen sitä että miksi et ole aiemmin lähtenyt ihmisten ilmoille jos tuntuu siltä. siis onko teillä yksi lapsi ja oletko ollut 15 vuotta yhteenmenoon kotona?
minkäikäinen lapsi?
olen hakenut ammattikoulutuksiin,monta alaakin olen yrittänyt missään vaan en ole pärjännyt.Nyt olen alkanut miettimään että mieheni on parempi olla ilman minua saa naisen joka käy töissä ja tuo kotiin rahaa.
jamaasi ja joutuu kuulemaan juttujasi?
mutta siksi sitä eroa mietinkin.Ei jaksa tukea eikä ymmärrä etten saa varmaan ikinä töitä ja siksi haluankin erota.
jolla reuma, skolioosi ja sydänvaivoja sekä oppimisvaikeuksia ja joka harkitsee eroa ja lapsen jättämistä miehelle? Olet avannut ainakin kaksi muuta ketjua palstalla samasta aiheesta?
Logiikkasi pakenee minua. Miten ero ja lapsen jättäminen isälle vaikuttaisi edullisesti nykyiseen tilanteeseesi? Millaisia päiväsi olisivat sen jälkeen?
Jos et muuta työtä saa mene vapaa-ehtoistyöhön: ulkoiluttamaan vanhuksia tai vanhainkotiin lukemaan kirjoja ääneen, keräämään SPR:n nälkäpäivänä rahaa, tarjoa jollekin sydäntäsi lähellä olevalle järjestölle toimistoapua (puhelimeen vastaamista, postitusta). Lähde ulos talostasi, niin et ehdi sääliä itseäsi.
jos ei tajua, että sinä et ikinä mitään töitä saa! Haiset luuserilta valovuosien päähän!
Ethän ole edes ollut kotiäiti, vaan ihan vaan löhönnyt kotona 13 VUOTTA. Kuka oikeasti sellaisen palkkaa, kun on oikeitakin työntekijöitä tarjolla?
silloin kuitenkin mieheni saa uuden vaimon ja lapsi uuden äidin.
ammattikoulussakaan pärjää niin oletko jotenkin vammainen? Saisitko siis päätöksen työkyvyttömyydestä ja sen myötä eläkkeelle?
Ihan sen takia kysyn, että kyllähän normaalilla älyllä varustettu ihminen pystyy ammatillisessa koulutuksessa ne simppelimmätkin linjat käymään, esim. kampaaja, puutarhuri, maalari, tarjoilija.
Sen alhaisempaa ammattiin valmistavaa koulutustasoa ei Suomessa ole. Vai onko kyse siitä, että "et saa aikaiseksi mitään" vaikka äly riittäisi em. koulutuksiin.
mutta syyt voi olla moninaiset.
Mulla nimittäin on yksi tuttu, joka on kyllä keskivertoälyllä varustettu, mutta on aikaansaamaton ja ei vaan viitsi käydä töissä, kun kotona saa maata päivät tukia nauttien. Omaa kyllä merkonomin koulutuksen, mutta ei jaksa raahautua töihin. On sitten ollut myös 15 v kotona ja eihän kukaan tuollaista laiskamatoa palkkaa.
sen velkaperheen äiti ollut kotona 16 vuotta?